Вакансії
Phoenix Storm — амбітна команда інженерів-професіоналів, що спеціалізуються на асиметричних рішеннях. Наразі вирішуємо задачу розмінуванням в бойових умовах. Поточний етап — розробка робочого прототипу та тестування в умовах полігону. Тривалість проекту до 2 місяців.
Обов’язки:
-
Дорозробка та налаштування AI-моделі для виявлення мін на основі зображень з камери.
-
Обробка та аналіз відеопотоку в реальному часі за допомогою бібліотек OpenCV, TensorFlow Lite або PyTorch.
-
Оптимізація моделей для ефективної роботи на вбудованих платформах, таких як Raspberry Pi.
-
Використання Kimera VIO для уточнення позиції.
-
Співпраця з Embedded Software Developer для інтеграції результатів аналізу в управління дрона.
-
Тестування та налаштування алгоритмів комп’ютерного зору у лабораторних та польових умовах.
Вимоги:
-
Досвід роботи з комп’ютерним зором та машинним навчанням.
-
Знання загальних топологій: YOLO, EfficientNet, MobileNet, etc.
-
Загальне бачення задач image matching.
-
Навички роботи з Python та бібліотеками OpenCV, TensorFlow Lite, PyTorch.
-
Досвід розробки та оптимізації моделей для вбудованих систем (наприклад, на Raspberry Pi).
-
Знання принципів роботи з відеопотоками та реального часу.
-
Досвід роботи з проектами у сфері безпілотників або робототехніки буде перевагою.
-
Англійська мова на рівні, достатньому для роботи з технічною документацією.
Ми пропонуємо:
-
Можливісь продовжити співпрацю на подальших етапах проєкту, у тому числі у вигляді shareholder.
-
Гнучкий графік роботи та можливість віддаленої роботи.
-
Дружню та професійну команду однодумців.
-
Можливість участі у тестуваннях на полігоні та побачити реальний вплив вашої роботи.
Ми — команда професіоналів, що спеціалізується на онлайн-маркетингу (медіабаїнгу) для клієнтів геймінг-сфери, і зараз шукаємо амбітного та досвідченого HR Business Partner, який стане ключовим у масштабуванні нашої команди байєрів. Ваші обов’язки будуть охоплювати усі етапи роботи з персоналом — від рекрутингу до управління продуктивністю та мотивацією.
Ваші основні завдання:
-
Рекрутинг та відбір: Пошук та залучення талановитих медіабайєрів з досвідом роботи в геймінг-індустрії (Facebook Ads, Push, Pop та інші джерела реклами).
-
Онбординг: Розробка та проведення ефективних програм адаптації нових співробітників.
-
Управління ефективністю: Аналіз метрик, розробка та впровадження систем мотивації, забезпечення досягнення командних цілей.
-
Взаємодія з бізнесом: Тісна співпраця з керівництвом компанії для забезпечення виконання бізнес-завдань.
Вимоги:
-
Досвід роботи HRBP або в рекрутингу
-
Розуміння специфіки онлайн-маркетингу у геймінг-індустрії: Досвід роботи з трафіком для геймінг-проєктів та знання специфіки цієї ніші є обов’язковим.
-
Знання в мотивації: Розуміння принципів створення ефективних систем мотивації для команди з високими цілями.
-
Самостійність та ініціативність: Здатність самостійно приймати рішення, брати відповідальність за результат і пропонувати нові ідеї.
Ми пропонуємо:
-
Цікаві виклики: Можливість працювати в динамічній компанії з амбітними цілями.
-
Професійний розвиток: Підтримку в професійному зростанні та можливість розвивати свої навички.
-
Гідну винагороду: Конкурентну заробітну плату та систему бонусів.
-
Гнучкий графік: Можливість працювати віддалено.
Your expertise:
-
1+ years of experience as a systems administrator (support engineer)
-
Hands-on technical experience with Windows 10 / 11 operation systems
-
Basic knowledge of Linux OS, and macOS
-
Basic Windows OS administration skills
-
Good Knowledge of PC`s internal components
-
Familiar with Active Directory and user managing
-
Understanding of the office network infrastructure
-
Excellent communication skills
-
An ardent desire to learn continually and grow professionally
Will definitely be a plus:
-
Basic Windows Server administration skills
-
English: Pre-Intermediate and higher
-
1st line on-shift Technical Support experience
What’s in it for you?
-
Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
-
Decent market rate compensation depending on experience and skills
-
«You build it, you own it» mentality in most contexts
-
Support of personal and professional development
-
coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
-
support of experienced colleagues
-
in-house events and trainings
-
regular knowledge sharing in teams
-
English classes and speaking clubs
-
-
Life-balance support
-
truly flexible schedule
-
25 working days of vacation
-
5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
-
generous maternity leave program
-
-
Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it
You will be involved into:
-
The provision of technical support to internal users (operating system problems, software errors, user profile errors, diagnostics of equipment and network connections), including answering questions, and assistance in the installation and configuration of the workstations and services of the company
-
Repair / replacement of components for workstations, laptops, etc.
-
New user`s workplaces commissioning
-
Assistance in office equipment connecting
-
Creating simple user manuals
About the company and project:
ZONE3000 is a 2400+ people family that forms a new cultural code in the software development business. Since 2006, we have successfully partnered with Namecheap, focusing on the highest quality of projects and empowering people to think big and make a difference. We are looking for talents who want to create and improve technological solutions for tomorrow and make things as best possible.
Your expertise:
-
Python Expertise: 3-5 years+ of experience in Python, encompassing both commercial and significant personal projects
-
OOP Mastery: Deep understanding of Object-Oriented Programming principles and their practical application
-
API Development Skills: Proven track record in developing scalable and efficient APIs, with a focus on BI & Data-centric applications
-
Concurrency and Asynchrony: Proficiency in implementing Multiprocessing / Asynchronous processes to enhance application performance
-
Framework Proficiency: Solid experience with at least one major Python framework (e.g., Django, Celery, FastAPI)
-
Database Expertise: Hands-on experience with at least one relational (e.g., PostgreSQL, MySQL) and one non-relational database (e.g., MongoDB, ClickHouse)
-
Version Control: Proficiency with Git (or similar systems like Bitbucket), demonstrating best practices in code versioning and collaboration
-
Testing Frameworks: Experience with at least one of the major testing frameworks (Pytest, Unittest, etc.), ensuring a robust and reliable codebase
-
CI / CD Tools: Proficiency in using CI / CD tools (e.g., Jenkins) for streamlined and efficient development workflows
-
Containerization: Hands-on experience with Docker, showcasing skills in building, deploying, and managing containerized applications
-
Software Architecture: Strong foundation in software architecture design, especially microservices and event-driven architectures, to support scalable and flexible systems
-
Analytical and Problem-Solving Skills: Exceptional analytical abilities with a knack for translating complex business requirements into technical solutions
-
Cloud Services: Proficiency with at least one major cloud service (AWS, Azure, or GCP), and a thorough understanding of cloud-native architectures
-
Agile Methodology: Experience working in an agile environment, endorsing flexibility, and iterative progress
Will definitely be a plus:
-
Kubernetes (K8s) Proficiency
-
Machine Learning experience
-
Experience with Python ORMs (e.g., SQLAlchemy, Peewee)
-
Foundational Linux Administration and Networking Skills
-
Familiarity with Atlassian Products (Jira, Confluence)
-
Golang Proficiency
-
Experience with WebSockets
What’s in it for you?
-
Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers
-
Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
-
Decent market rate compensation depending on experience and skills
-
Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency
-
«You build it, you own it» mentality in most contexts
-
Support of personal and professional development
-
coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
-
support of experienced colleagues
-
in-house events and trainings
-
regular knowledge sharing in teams
-
English classes and speaking clubs
-
-
Life-balance support
-
truly flexible schedule, no time-tracking at all
-
25 working days of vacation
-
5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
-
generous maternity leave program
-
-
Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it
You will be involved into:
Workflow and Process Optimization:
-
Technical Workflows Design: Craft, implement, and refine technical workflows to boost efficiency, collaboration, and code quality, integrating modern CI / CD pipelines and automated testing frameworks
-
Agile Practices: Champion agile methodologies, adapting them to fit the team’s unique dynamic and project requirements, ensuring agile ceremonies are effectively conducted
Innovation and Technical Advocacy:
-
Research and Innovation: Dedicate time to personal and team-wide research in new technologies, frameworks, and methodologies, fostering an environment of innovation and experimentation
-
Technical Representation: Serve as the technical voice in cross-departmental meetings, articulating technical solutions and advocating for necessary resources or changes
Strategic and Operational Balance:
-
Strategic Direction: While focusing on hands-on work, align technical direction with strategic business objectives, adapting to evolving market and organizational needs
-
Operational Excellence: Directly contribute to and oversee day-to-day operations, ensuring the team’s efforts meet current demands while laying the groundwork for future success
About the company and project:
ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and web hosting company with over 13 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.
Our culture is built on the values that we live every day: the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues and the way we relentlessly innovate solutions that meet the emerging needs of our customers.
At Namecheap, we are looking for a dynamic and experienced Technical Leader with a strong background in BI / ML and Python to spearhead our newly established Intelligence Integration Team (IIT). This team is set to play a pivotal role within our organization, developing both existing and new microservices and infrastructure to integrate the capabilities generated by our BI business unit seamlessly. This integration spans various domains of business intelligence and machine learning, facilitating a crucial connection between raw BI & ML outputs and their application across the organization. This includes interfacing with technical teams, as well as supporting business operations such as product development, customer support, and executive decision-making. The IIT is tasked with adhering to and promoting the general architecture and technical standards as defined by the Technology Business Unit of Namecheap.
Celebrating over 23 years of excellence, Namecheap stands as a leading technology firm, excelling in domain registration, web hosting, and many internet services. With our roots deeply embedded in the ethos of security, privacy, and reliability, we have become the 2nd largest domain registry globally. Our mission — to democratize access to domains and empower individuals and businesses to leverage the full potential of the web — is what propels us forward. As innovators, we continuously push the envelope in online presence management, ensuring ease of access and affordability for establishing a digital identity. By joining us, you become an integral part of a forward-thinking team committed to keeping the Internet open and accessible for all.
Our endeavors also include the launch of http://Spaceship.com, a novel reimagination of domain registrar and online services. As a Technical Leader, you will contribute to Namecheap and Spaceship, driving innovation and excellence.
Our organization leverages advanced Business Intelligence (BI) systems to process approximately 100GB of data daily, with internal storage exceeding 100TB across various data types. We currently have 25 models deployed in production, with a total of 35 machine learning models under development and testing. These models, which we update and expand at a rate of 1-2 every 2-3 months, aim for a benchmark accuracy of 96-97%. Our data processing infrastructure utilizes a wide range of sources, including hundreds of databases, APIs, and crawlers, and operates with a standard one-day latency for business metrics calculations while supporting real-time KPIs. Serving an internal user base of over 2000 employees, we handle approximately 10-15 requests daily, with 200 personalized licenses for daily BI tool usage. Model updates are scheduled according to business needs and can vary from daily to quarterly, ensuring continuous improvement in our operations.st amounts of data and complex machine learning models, optimizing the flow of business insights and decision-making processes across the organization. Here are some data points for you to get an idea of what our BI team is dealing with on the daily basis.
Looking to get started in IT sales? At TechMagic we know how to give you a great start! Lead Generation is about working with customers, finding new opportunities and interesting challenges. Best of all, our course is free and the most successful students will get the chance to join our team.
We are accepting applications for Lead Generation #3 till 12 November. This is an opportunity to learn how to work with clients, write effective messages and use CRM to automate processes in 4 weeks. Practice starts from day one: real-life tasks will help you put into practice what you’ve learned.
What we offer:
- The opportunity to receive a job offer. The most successful students will become part of our Sales & Marketing team.
- Mentor support. Feedback will be provided at each stage of the training to help you develop your skills.
What we expect from you:
- Intermediate English and above (particularly in written communication);
- Ability to analyze and find information;
- A desire to develop in IT sales;
- Confidence in communication, patience and persistence in working with customers.
Will be a plus:
Minimal experience in sales or IT.
How can you join the team?
- Apply via the link
- Take a comprehensive online test.
- Pass an HR interview and receive an invitation to the course.
- Take the final test after 4 weeks of training.
- Receive a job offer and start your career at TechMagic!
What you get:
- Paid vacation, sick leave, relocation assistance;
- Health insurance, compensation for sports activities, flu vaccination;
- English language courses, paid trainings and certifications;
- Team lunches, football team, entertainment budget;
- Flexible working hours and a modern office in Lviv (one of the best places to work according to DOU).
Apply till 16:00 12 November and get your chance to start a career with TechMagic!
Your expertise:
-
2+ year of experience in Demand Generation / Outbound within nearshore IT Services (Consulting, Outsourcing or large scale Outstaffing preferred)
-
Ability to deliver under pressure and work flexible hours
-
Excellent cross culture communication skills, fluent speaking English and strong expertise in outbound
-
Experience with LinkedIn, email campaigns, AI tools
What’s in it for you?
-
Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
-
Decent market rate compensation depending on experience and skills
-
«You build it, you own it» mentality in most contexts
-
Support of personal and professional development
-
coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
-
support of experienced colleagues
-
in-house events and trainings
-
regular knowledge sharing in teams
-
English classes and speaking clubs
-
-
Life-balance support
-
truly flexible schedule
-
25 working days of vacation
-
5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
-
generous maternity leave program
-
-
Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it
You will be involved into:
-
Execute outbound demand generation campaigns
-
Source & research potential leads according to Ideal Client Profile
-
Execute first touches via a mix of social + email in a GDPR compliant way
-
Partner with Sales on qualifying and converting leads into Sales Accepted Leads
-
Stay current with ZONE3000 professional services and solutions catalog
-
Recommend optimal tools and approaches
-
Preparation for events, conferences, webinars
-
Meet / exceed set KPIs, regularly report on campaign performance status and ongoing activities
About the company and project:
ZONE3000 is an international IT company ranked 4th among the top IT employers according to DOU. We specialize in providing services and solutions for software product development across various domains, hosting, security certificates, personal email, and much more.
Since 1998, we have been on the lookout for the right talent, and we now have over 2,400 professionals working at ZONE3000 offices in Lviv and Kharkiv, as well as 15 hubs throughout Ukraine. Our teams help clients — leading IT companies — create world-class products and grow their businesses through partnerships.
Middle React Native Engineer?
Computools шукає саме тебе! Наша компанія співпрацює у форматі outsource та outstaff з клієнтами по всьому світу. Цікаві проєкти вже очікують на тебе! Energy Equipment & Services, Banks, Capital Markets, Insurance, Healthcare Providers & Services, Specialty Retail, Education Services, Ground, Marine Transportation, Textiles, Apparel & Luxury Goods, Hotels, Restaurants & Leisure, Media — основні галузі, для яких ти будеш розробляти якісні рішення. Впевнені, що саме твої навички зроблять нашу команду ще сильнішою, а ми зі свого боку будемо надавати можливості для твого професійного розвитку.
Що ми очікуємо:
- Досвід роботи з React Native від 2 років;
- Впевнені знання та досвід з такими мовами та фреймворками: JavaScript, ES6, CSS & Flex Box, React, буде плюсом: React Hooks, TypeScript;
- Досвід з принаймні однією state-management бібліотекою (rtk/MobX/apollo);
- Досвід роботи з такими протоколами, рішеннями та APIs: JSON, cross-platform layout, буде плюсом: Navigation libraries;
- Знання та досвід роботи з такими підходами та принципами: знання алгоритмів, сallbacks, promises, функціональні підходи, OOP, MVC/FLUX, REST;
- Досвід роботи з такими технологіями та інструментами: npm/yarn, development & debug інструменти, fetch/axios, GIT.
Знання мов:
- Англійська Upper-Intermediate і вище.
Основні обов’язки:
- Робити оцінку завдання (estimate), виданих Project Manager (PM) або Technology Lead (TL);
- Виконувати завдання від PM або TL у рамках зробленої оцінки;
- Участь у SCRUM процесі;
- Участь у проєктуванні проєкту;
- Проводити технічні дослідження;
- Вести технічну проєктну документацію;
- Заповнювати звітність;
- Комунікувати з клієнтами;
- Працювати над покращеннями на поточному проєкті.
Що ми пропонуємо:
Роботу в команді професіоналів:
- Сильні технічні фахівці, які готові допомогти у вирішенні завдань.
Постійний професійний розвиток:
- Мітинги 1 на 1 та фінансові мітинги;
- Індивідуальний план розвитку, що допомагає досягати бажаних цілей на кар'єрному шляху;
- Можливість змінювати та розширювати стек технологій всередині компанії;
- Оплачувані конференції та сертифікації;
- Лекції та воркшопи;
- Бази знань усередині компанії.
Можливість вертикального розвитку:
- Ми пропонуємо можливість зростання до координатора напрямку, а надалі і до Technology Lead.
Удосконалення англійської мови:
- Курси розмовної англійської мови.
Турботу про співробітників:
- Гнучкий графік роботи;
- Можливість працювати віддалено з технікою та меблями, які може надати компанія для комфортної роботи;
- 24 календарні дні відпустки та оплачуваний лікарняний;
- Фінансова підтримка та подарунки на важливі події.
Wild Wild Leads шукає Media Buyers
Ми — лідери ринку iGaming і шукаємо досвідчених Media Buyers для нашої команди. Якщо ти хочеш працювати в інноваційному середовищі, отримувати гідну винагороду та мати реальні можливості для кар'єрного росту, ця пропозиція для тебе.
Про нас: Wild Wild Leads — це компанія, яка будує успіх на інноваціях та людях. Ми підтримуємо кожного члена команди та надаємо всі необхідні ресурси для досягнення спільних цілей.
Що ми пропонуємо:
-
Ставка + конкурентний % від профіту — ми винагороджуємо результативність.
-
Віддалена робота з гнучким графіком — працюй там, де тобі зручно.
-
Повний набір інструментів для твоєї ефективної роботи.
-
Можливість отримати особистого помічника для оптимізації робочого часу.
-
Корпоративна англійська та психолог — ми дбаємо про твій розвиток і комфорт.
-
Корпоративи, тімбілдінги та стильний мерч — разом ми не лише працюємо, але й добре відпочиваємо.
Вимоги:
-
Досвід роботи з Facebook (мінімум 1 рік).
-
Досвід у сфері Gambling (мінімум 6 місяців).
-
Знання PWA, iOS або Onelink — буде перевагою.
Перспективи розвитку:
У нас ти можеш вирости до позиції Team Lead або залишатися в ролі провідного Media Buyer. Вибір залежить від тебе!
Ми інноваційні лідери iGaming індустрії.
Об'єднуємо найкращих фахівців для створення потужних сервісів, які допомагають нашим клієнтам досягати значних результатів в будь-який час і за будь-яких умов.
Розширюємо фінансову команду — відкрито 2 позиції. Команда з крутою атмосферою, високим рівнем взаємодопомоги та підтримки, з якою точно можна здійснити свої мрії!
Шукаємо відповідальних та відкритих людей. Якщо ви перфекціоніст, поціновувач комфортної робочої атмосфери, обожнюєте працювати з цифрами та обʼємними задачами, ми вже готові знайомитись! 📚
💼 Також важливо:
— вища освіта в сфері фінансів, економіки або бухгалтерського обліку;
— досвід роботи у фінансовій сфері від 1 року;
— впевнений користувач Google Sheets, Excel.
🔧Основні обовʼязки Financial Specialist:
— перевірка та внесення даних (доходи/витрати);
— контроль балансів та проведення звірок з платіжними системами;
— ведення реєстру по виплатах клієнтів;
— формування рахунків на оплату;
— формування звітів (щотижневі, щомісячні, за запитом);
🚀 Що пропонуємо:
— графік роботи пн-пт з 10:00 до 19:00;
— заробітна плата з прив’язкою до курсу $;
— кар'єрний ріст та розвиток. Вміємо та любимо прокачувати команду;
— корпоративна англійська та психолог;
— онлайн та офлайн активності.
Надсилай своє резюме та швидше приєднуйся до команди💌
Про компанію Wild Wild Leads
Ми Wild Wild Group — медіабаїнгова компанія повного циклу, що працює з топовими рекламодавцями з усього світу. Наші джерела: Facebook, ASO, UAC. In-house рішення для генерації трафіку забезпечують всебічний та індивідуальний підхід до потреб кожного рекламодавця та продукту.🎯І ще трохи про важливе: Ми об'єднуємо кращих, щоб створювати сервіси, які допомагають зростати та досягати потужних результатів у будь-який час та за будь-яких умов.Wild Wild Leads та WWApps прагнуть до провідних позицій у всьому, за що беремося. Ми спираємося на досвід кращих та перевершуємо його.Прогрес, синергія та доброчесність — рушійні сили нашої компанії.
Your expertise:
-
Strong proficiency with JavaScript (ES6+)
-
Knowledge of TypeScript and willingness to work with it
-
Proficient understanding of client-side scripting
-
understanding of event loop, micro and macro tasks, and their influence on code
-
understanding the browser as a platform and browser instruments for code debugging
-
understanding memory management in browser
-
knowledge of performance best practices for web pages
-
-
Proficient understanding of web markup, including HTML5, CSS3
-
Production experience with React and its infrastructure
-
Production experience with Server side rendering (SSR) and it’s major quirks and tricks
-
Understanding the nature of asynchronous programming and its quirks and workarounds
-
A strong culture of clean code and engineering excellence
-
Understanding of Object-Oriented programming paradigm
-
Understanding of SOLID principles in practice
-
Knowledge of software design patterns & ability to apply them consciously
-
Systematic approach to problem-solving
-
Knowledge and experience with automated testing platforms and unit tests
-
Understanding of HTTP protocol
-
Knowledge of web security threats and ways to mitigate them
-
Proficient understanding of cross-browser compatibility issues and ways to work around them
-
Proficient understanding of Git
-
Ability to work with Node.jsNode.js BFF (Back-end for Front-end) services, or a strong desire to learn how to do so (with an expectation of displaying initiative in this area)
-
Understanding principles of user authorization and authentication
Will definitely be a plus:
-
Understanding of Back-end for Front-end (BFF) pattern
-
Experience with Node.js server-side development
-
Familiarity with Docker
-
Experience with DevOps practices — the ability to work with an application on all lifecycle stages: development, environment creation, maintenance on real environments
-
Competent use of English (reading, writing, and speaking)
What’s in it for you?
-
Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers
-
Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
-
Decent market rate compensation depending on experience and skills
-
Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency
-
«You build it, you own it» mentality in most contexts
-
Support of personal and professional development
-
coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
-
support of experienced colleagues
-
in-house events and trainings
-
regular knowledge sharing in teams
-
English classes and speaking clubs
-
-
Life-balance support
-
truly flexible schedule, no time-tracking at all
-
25 working days of vacation
-
5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
-
generous maternity leave program
-
-
Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it
You will be involved into:
-
Analyze user and system requirements, suggest ways for implementation
-
Implementing new features in Front-end apps
-
Implementing BFFs
-
Handle features from the vision to production
-
Introduce expertise and capability to deliver desired functionality
-
Design, implementation, and coverage with tests of the system according to the product vision
-
Validate software functional and non-functional requirements
-
Possibility of cooperation with business stakeholders to deliver superior functionalities
About the company and project:
ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and web hosting company with over 13 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.
Our culture is built on the values that we live every day: the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues and the way we relentlessly innovate solutions that meet the emerging needs of our customers.
We are building a smart and powerful new platform that allows any customer to find, purchase, connect, and manage digital products in a new and completely seamless way.
Our platform aims to simplify the entire customer journey from selection, to purchase and on through connection and launch by challenging the status quo and antiquated way of doing things like setting up DNS, managing subscriptions, not being able to easily switch between products and add-ons, and revolutionizing those processes through the smart use of technology to bring forth better and more meaningful solutions.
Applied through our platform, we will solve these problems by managing the complexities associated with them in the background and we will match those solutions to an intuitive design and world-class user experience to deliver a completely in-context customer journey and flow.
This new platform is at the forefront of connecting our customers to any digital product by bringing them together in a way that almost anyone can understand and in the process we will redefine what seamless means within our industry and beyond.
Your expertise:
Professional Experience and Methodologies:
-
Minimum of 2+ years as a Product Owner, Business Analyst or Project Management in dynamic environments
-
Knowledge and / or experience in Agile environments
Technical Skills and Knowledge:
-
Demonstrable experience with web technologies and projects
-
Comprehensive understanding of web application development and requirements management processes
-
Demonstrable experience in UML / BPMN or similar business modeling techniques
-
Strong analytical skills with the ability to gather and interpret complex business requirements
-
Demonstrated ability to prioritize competing demands and make data-driven decisions to achieve business objectives
Communication and Leadership:
-
Upper-Intermediate in English (written and spoken)
-
Good negotiation and communication skills, capable of conveying complex ideas effectively
-
Proactive, results-oriented mindset with a history of taking ownership and driving results
-
Demonstrable maturity in decision-making and stakeholder management
Documentation and Process Improvement:
-
Expertise in crafting and maintaining technical documentation
Will definitely be a plus:
-
Understanding of Kanban methodologies
-
Familiarity with Scaled Agile Framework (SAFe), HTML, CSS, and SQL
-
Experience with tools like Visio, Draw.io, Atlassian Confluence, Atlassian JIRA, and Smartsheet
-
Technical background as a developer / QA, or prior experience in a customer support role, or similar position requiring high interpersonal skills
What’s in it for you?
-
Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers
-
Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
-
Decent market rate compensation depending on experience and skills
-
Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency
-
«You build it, you own it» mentality in most contexts
-
Support of personal and professional development
-
coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
-
support of experienced colleagues
-
in-house events and trainings
-
regular knowledge sharing in teams
-
English classes and speaking clubs
-
-
Life-balance support
-
truly flexible schedule, no time-tracking at all
-
25 working days of vacation
-
5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
-
generous maternity leave program
-
-
Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it
You will be involved into:
-
Act as a dedicated Product team member working with a Product Owner, driving together the implementation of product visions and delivering tangible business value
-
Collaborate closely with Stakeholders to identify, understand, and address user challenges and capitalize on business opportunities
-
Refine the product backlog following Kanban principles, ensuring visibility, prioritization, and clarity at all times
-
Take the important role in tactical decisions, ensuring transparency and clarity in communication with all relevant stakeholders
-
Engage in agile activities, coordinating with other Product Owners / Product Owner Associates and teams, and ensuring seamless product releases and updates
-
Partner with technical teams, ensuring alignment of technical capabilities with business objectives, and setting realistic delivery milestones
-
Champion continuous improvement, proactively seeking feedback, and iterating on processes and methodologies to drive optimal outcomes
About the company and project:
ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and web hosting company with over 13 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.
Our culture is built on the values that we live every day: the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues and the way we relentlessly innovate solutions that meet the emerging needs of our customers.
We are a marketing performance company known as a reliable partner for advertisers and publishers. Founded in 2019, we’ve earned trust by adapting to market changes and exceeding expectations. With a dynamic team, we outpace competitors, driving profits through affiliate expertise and creative ingenuity.
We craft effective campaigns, propel traffic, and boost sales, setting ambitious goals that we achieve collaboratively.
Our mission is to show how the power of partnership becomes the main key to success.
We’re looking for a Market Research Analyst who can drive strategic decision-making and contribute to our overall business performance.
- Candidates from Ukraine must be able to travel abroad, it is a must.
- We do not hire candidates from these countries and do not work with russia and belarus!
Are you passionate about turning data into actionable insights? Do you have a knack for understanding market trends, analyzing competitors, and identifying growth opportunities? As a Market Research Analyst, you’ll dive deep into data, research new products and markets, and work closely with our team to shape the future of our company.
If you’re proactive, detail-oriented, and love solving complex challenges, this role is for you!
🟩 Key Responsibilities:
- Market Analysis: Conduct thorough market research to identify top-performing brands and new market opportunities. Stay up-to-date on industry trends and ensure we are always ahead of the competition.
- Competitor Research: Analyze competitors’ strategies, products, and services, providing insights on how we can outperform them.
- Product Research: Identify new products, verticals, and markets that align with our business goals. Analyze potential growth opportunities and help us expand into new territories.
- Campaign Evaluation: Evaluate the effectiveness of our marketing campaigns and recommend improvements based on detailed data analysis.
- Traffic Optimization: Analyze user behavior and optimize traffic flows to maximize ROI. Implement strategies to drive traffic growth and improve overall performance.
- Data Systematization: Organize and display traffic data in analytics systems for clearer visibility of performance metrics.
- Initiative & Innovation: Continuously look for ways to enhance our analytical capabilities by integrating new platforms and tools as needed.
- Documentation & Processes: Create and maintain comprehensive documentation, and establish necessary processes to ensure a smooth workflow.
🟩 What We Expect from You:
- Proven experience as a Market Research Analyst or in a similar analytical role;
- Strong ability to interpret large amounts of data, multi-task, and handle various projects simultaneously;
- Excellent communication and presentation skills — you’ll need to explain complex data in a way that everyone can understand;
- Proficiency in statistical packages (SPSS, SAS, or similar), databases, and MS Office tools;
- Familiarity with search engines, web analytics, and business research tools;
- Experience working with CRM systems is a plus;
- Adequate knowledge of data collection methods and a passion for digging deep into research;
- Strong analytical thinking and problem-solving skills;
- Upper-intermediate English or higher (B2 level) for clear communication with the team.
🟩 What You Bring to the Table:
- Team Player: You have strong communication and teamwork skills, and can collaborate with various departments to deliver results.
- Adaptability: You thrive in fast-paced environments and can quickly adapt to new challenges.
- Proactivity: You’re not afraid to take initiative and come up with creative solutions.
- Independence: You can work autonomously and think outside the box to solve problems.
🟩 Why Join Us:
- Be part of a dynamic, fast-growing company at the cutting edge of affiliate marketing;
- Work with a diverse, international team of industry experts;
- Enjoy autonomy and the opportunity to make a real impact on company growth;
- Continuous learning and development opportunities;
- Competitive compensation package commensurate with your skills and experience.
🟩 Conditions of Employment:
- Benefits: vacation (24 working days), sick leave (up to request and coverage 100%), team building;
- Term of probation period: 3 months;
- Salary details: Entrepreneur Contract in Ukraine, Service agreement contract Worldwide, Crypto (euro gross);
- Salary Review: once a year;
- Flexible Working schedule: Mon-Fri, and we operate in the European time zone.
🟩 Stages of the interview process:
- Interview with the recruiter (around 30 min);
- In-depth interview with your potential direct manager (around 60 min);
- Final round with HR Business Partner (around 60 min);
- Job Offer.
Ready to make an impact?Apply now and let’s build something amazing together!
We are a marketing performance company known as a reliable partner for advertisers and publishers. Founded in 2019, we’ve earned trust by adapting to market changes and exceeding expectations. With a dynamic team, we outpace competitors, driving profits through affiliate expertise and creative ingenuity.
We craft effective campaigns, propel traffic, and boost sales, setting ambitious goals that we achieve collaboratively.
Our mission is to show how the power of partnership becomes the main key to success.
We seek a talented and ambitious Business Development Manager to join our innovative team.
- A track record of success in affiliate marketing, particularly in the gambling sector, is a must.
- A gambling experience is required a must.
- Candidates from Ukraine must have the opportunity to attend world conferences.
- We do not hire candidates from these countries and do not work with russia and belarus!
Are you a strategic thinker with a passion for building relationships and driving business growth? Do you thrive in the fast-paced, ever-evolving world of affiliate marketing?
If so, we have an exceptional opportunity for you to take your career to the next level!
🟩 The ideal candidate is a dynamic professional who can:
- Forge and nurture game-changing partnerships in the affiliate marketing space;
- Navigate the exciting realms of gambling, betting, crypto, and dating verticals;
- Turn data into actionable insights that drive exponential growth;
- Lead negotiations that result in win-win outcomes for all parties.
🟩 Requirements:
- 2-3+ years of proven success in affiliate marketing, particularly in the gambling sector;
- A track record of closing high-impact deals and cultivating lasting partnerships;
- In-depth knowledge of traffic sources, optimization techniques, and pricing models (CPA, CPL, RevShare, Hybrid);
- Experience working across multiple geos and on both affiliate and brand sides;
- A strategic mindset combined with tactical execution skills;
- Strong communication skills with fluency in English (Upper Intermediate or above).
🟩 What you’ll do:
As our Business Development/Affiliate/Partnership Manager, you’ll be at the forefront of our growth initiatives:
- Scout and onboard game-changing partners and brands;
- Conduct insightful competitor analysis to keep us ahead of the curve;
- Negotiate deals that significantly boost our bottom line;
- Present compelling data-driven reports to senior stakeholders;
- Spearhead initiatives to skyrocket traffic growth and ROI;
- Optimize partnerships to extract maximum value;
- Represent our company at high-profile industry events.
🟩 Why Join Us:
- Be part of a dynamic, fast-growing company at the cutting edge of affiliate marketing;
- Work with a diverse, international team of industry experts;
- Enjoy autonomy and the opportunity to make a real impact on company growth;
- Continuous learning and development opportunities;
- Competitive compensation package commensurate with your skills and experience.
🟩 Conditions of Employment:
- Benefits: vacation (24 working days), sick leave (up to request and coverage 100%), team building;
- Term of probation period: 3 months;
- Salary details: Entrepreneur Contract in Ukraine, Service agreement contract Worldwide, Crypto (euro gross);
- Salary Review: in 6 months after completing probation period and continuous service with the company and then on 6 monthly basis from the last date of the review;
- Working schedule: Mon-Fri, and we operate in the Kyiv time zone, Ukraine.
Are You Ready to Take the Lead?
If you’re ready to elevate your career and make a significant impact in the world of affiliate marketing, we want to hear from you!
Молодший консультант із впровадження ERP: розпочни свій шлях до успіху в Clarity Ukraine!
Clarity Ukraine — це амбітна команда фахових ERP-консультантів, розробників, project-менеджерів та аналітиків, ми займаємося впровадженням найпоширенішої в світі ERP-системи — Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Потужна команда:
- Середній досвід наших ERP-спеціалістів складає понад 5 років.
- Досвід наших архітекторів — більше 10 років.
Ми цінуємо своїх людей:
- Забезпечуємо відкриту комунікацію, свободу самовираження та всебічну підтримку.
- Маємо чітко побудовані HR-процеси: онбординг, менторинг, грейдинг, систему оцінки та фідбек-сесії.
- Ти можеш працювати з будь-якого місця, оскільки у нас віддалений формат роботи.
Цього року, ми плануємо реалізувати декілька крутих проектів з впровадження ERP для українських та міжнародних клієнтів, тож наразі активно шукаємо молодшого ERP-консультанта для існуючих проєктних команд.
Чим ти будеш займатися:
Перший час: навчання та ознайомлення з системою, технічною документацією та етапами проектів впровадження. Долучення до нескладних задач по поточних проектах під керівництвом ментора. Отримання знань та досвіду для самостійної роботи.
Згодом, твій функціонал буде наступним:
Участь у проєктах впровадження MS Dynamics 365 Business Central.
Консультаційний супровід клієнтів, які вже користуються системою.
Виконання завдань, пов’язаних з:
- Аналізом бізнес-потреб клієнтів.
- Налаштуванням ERP-системи.
- Залученням розробників.
- Навчанням кінцевих користувачів.
- Запуском ERP-системи.
Ми пропонуємо:
- Дистанційний формат, повний день, п’ятиденка
- Офіційне працевлаштування з першого дня
- Гнучкий графік відпусток
- Професійне навчання
- Менторінг з першого дня
- Гідну заробітну плату з фіксацією в у. о.
- Атмосферу щирості і відкритості:
- Можливість зустрічатися з колегами в офлайн-форматі.
Ми підходимо один одному, якщо ти:
- Маєш відповідну освіту із профільних дисциплін: комп’ютерні або математичні науки, бухгалтерський облік, фінанси, економіка, кібернетика, мат. аналіз, статистика тощо.
- Бакалавр, магістр або студент старших курсів. Або змінюєш напрям професійної діяльності, бо вигорів, або у пошуках нових перспектив.
- Вмієш вчитися, системно мислити, дисциплінований, готовий до нового, любиш комунікацію.
- Прагнеш до амбітних цілей та вільно володієш англійською та українською мовами.
- Досвід впровадження будь-якого програмного продукту або досвід з фінансового консалтингу — буде класною перевагою.
Не зволікай, надсилай своє резюме нашим чудовим HR.
SUPPORT.UA є провідною компанією на ринку сервісів з обслуговування та підтримки техніки. Ми ексклюзивно представлені на Rozetka, активно співпрацюємо з Comfy, Фокстрот, Алло, Цитрус. Розвиваємо соціальні проєкти Життєлюб і Дія.Цифрова освіта. Підтримуємо високі стандарти роботи, активно розвиваємося, слідкуємо за останніми тенденціями та постійно вдосконалюємо наші послуги.
Запрошуємо до команди Full-Stack developer (PHP, Vue.js)
Наші очікування від вас:
- досвід роботи понад 3 роки;
- знання: PHP 8 +, Laravel, HTML, CSS, JS, Vue.JS, MySQL, Git, REST API;
- товариськість, доброзичливість, організованість, чіткість, пунктуальність;
- вміння і бажання працювати в динамічному середовищі, гарні комунікативні здібності;
- хороша пам’ять;
- здатність до концентрації та розподілу уваги.
Які завдання на вас чекають:
- створення нових та вдосконалення існуючих модулів ERP системи;
- розробка та підтримка внутрішніх продуктів компанії;
- забезпечувати та підтримувати роботу сервісів в продакшині;
- писати добре продуманий та ефективний код;
- своєчасно реагувати на виникаючі збої в системі та вирішувати їх.
Умови роботи:
- Стабільну виплату заробітної плати 2 рази в місяць;
- Гнучкий графік роботи: 9:00—18:00/ 9:30–18:30 / 10:00—19:00;
- Комфортний офіс біля м. Поштова площа, оснащений генератором та укриттям;
- Професійний розвиток, можливість кар'єрного зростання та реалізації сміливих ідей;
- Корпоративні заходи та тімбілдинг, брендовані подарунки;
- Власна мінібібліотека;
- Необмежена кількість чаю, кави та смаколиків.
Чекаємо на Ваше резюме)