Вакансії

Знайдіть і подайте заявку на вакансію своєї мрії в будь-якій точці світу. Опублікуйте свою вакансію та наймайте талановитих спеціалістів із будь-якої точки світу з усіх ІТ-спеціалізацій.
Loading...
10 з 74
Intern Full time Remote

Лови шанс безкоштовно здобути практичні знання та приєднатися до команди TechMagic! До 20 травня  відкрита реєстрація на безкоштовний курс B2B MARKETING IN IT.

Про програму: 4 тижні, 8 онлайн лекцій наживо, відразу практичні інсайти, мінімум теорії, навчання від практикуючих експертів.Мова викладання — українська, навчальні матеріали — англійська.

Цей курс для тебе, якщо ти:

  • Новачок з базовим досвідом у B2B маркетингу;

  • Маркетолог/иня з іншої сфери, що хоче перейти в ІТ;

  • Студент/ка або випускник/ця бізнес-факультету, що зацікавлений/а у кар'єрі в ІТ-маркетингу.

Вимоги:

  • Базове розуміння маркетингу;

  • Англійська мова на рівні B2 або вище;

  • Висока мотивація до навчання.

На курсі ти навчишся:

  • формувати маркетинг команду, структурувати необхідні ролі та компетенції

  • розробляти контент стратегію: створювати контент для веб сайтів і блогів, якісно вести соцмережі. 

  • спілкуватись з потенційними клієнтами через e-mail та LinkedIn, автоматизовувати та використовувати АІ для цього, генерувати зустрічі для sales команд

  • будувати план органічного росту, розуміти як отримувати кліки з Google та нарощувати органічний трафік 

  • не зливати гроші на рекламу та уникати типових помилок, розуміти на чому фокус у роботі з платним трафіком

  • як готуватись, що робити на зовнішніх івентах та як проводити власні

  • працювати з даними в маркетингу та які інструменти варто використовувати.

Як отримати першу роботу в TechMagic?

  1. Заповнюй аплікаційну форму за посиланням: https://forms.gle/12GBtw23Lz5Hy1u8A
  2. Пройди комплексний онлайн тест.
  3. Пройди HR інтерв’ю та отримай запрошення на лекційну частину.
  4. Після 4 тижнів навчання реалізуй свій фінальний проєкт.
  5. Прояви себе на курсі та отримай Job Offer.

Наші переваги для тебе:

  • Потужна команда, яка допоможе рости швидко;

  • Гнучкий графік роботи (працюй по remote чи з офісу, або поєднуй два формати)

  • Оплачувана відпустка, лікарняні, державні вихідні, допомога при переїзді

  • Медичне страхування/компенсація занять спортом/перевірка стану здоров’я + вакцинація від грипу

  • Тренінги, курси англійської та оплачувані сертифікації.

Залишай заявку до 20 травня, прокачай свої скіли і кар’єру з TechMagic!

SmartApps Естонія, Таллінн
Junior Part time Remote

Our team is actively searching for an IOS developer.

SmartApps is a brand born within a service IT company and has extensive experience in programming.

Our main activity is developing IOS applications with our advertising SDK for the affiliate marketing industry in the gambling, betting, utilities, and finance sectors.

We have opened the opportunity to work with us on a contractual basis with payment for each application.

The work process, application examples, and answers to common questions are described on our website — https://contractors.smartapps.agency

Briefly, we summarize it here: fill out the form — familiarize yourself with the documentation and instructions — agree on the price and the order you have chosen — develop — the application goes through moderation — receive payment.

We work in a simple format, at each stage of development, you will receive assistance from our team, which consists of both senior technical specialists and operational managers who are happy to help and advise at each stage.

Additionally, you will receive our documentation with descriptions of typical problem solutions and questions.

Development is carried out according to our workflow with described statuses and access to the system for order management, testing is carried out at different stages by our QA.

For integration of our advertising SDK, you will not need much time, we have adapted our SDK for easy integration with just one file for which there is already documentation.

Main requirements:

— Experience in development and publication for IOS.

— Ability to independently create applications from scratch.

— High level of motivation.

— IOS Tech Stack.

Junior Full time Partial remote

Фінансова компанія ЕВО в пошуках фахівця з питань фінансового моніторингу (за виключенням НПК).

ФК ЕВО створена в серпні 2019 року. Наразі компанія здійснює діяльність з надання фінансових послуг щодо переказу коштів, згідно отриманих всіх необхідних статусів та ліцензій. Також в найближчій перспективі буде запущена послуга — відкриття рахунків фізичним особам підприємцям.

ФК ЕВО працює на ринку під брендом RozetkaPay — https://rozetkapay.com/ та входить до групи компаній EVO-Rozetka. Продукти RozetkaPay вже використовують Prom.ua, Rozetka, Вчасно, Bigl, Shafa, HelpVolunteer, Vodafone, Robota.ua та інші.

Про команду:

Наразі команда фінмоніторингу складається з відповідального працівника (лідера напрямку) та двох команд НПК. У зв’язку із розширенням діяльності та збільшенням клієнтської бази ми підсилюємо службу фінансового моніторингу та шукаємо фахівця, основною задачею якого буде супроводження процесів, пов‘язаних з виконанням вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів НБУ у сфері запобігання та протидії легалізації коштів, набутих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму тощо (окрім НПК).

 

Що важливо для даної ролі:

— досвід роботи у сфері проведення фінансового моніторингу від 1 року у фінансових компаніях або банках
— навички аналізу фінансових операцій клієнтів
— знання законодавства України у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму
— організованість та структурованість, уважність до деталей


Задачі:

— ведення реєстрів повідомлень
— робота зі списками PEP, санкцій тощо
— виявлення потенційних збігів, перевірка підозрілих операцій
— інформування Держфінмоніторингу про будь-які зміни, що стосуються підрозділів компанії
— перегляд внутрішніх нормативних документів компанії та їх своєчасне оновлення
— проведення навчальних заходів для співробітників компанії
— контроль процесів ідентифікації та верифікації в пунктах надання фінансових послуг (точки видачі Розетки)
— участь у підготовці звітності до НБУ

 

Етапи відбору:

— відбір по резюме
— інтерв’ю з керівником департаменту фінансового моніторингу ФК ЕВО
— фінальне інтерв’ю за потреби

 

Ми пропонуємо:

— офіційне працевлаштування у штат компанії
— 24 календарних дні оплачуваної відпустки на рік, необмежена кількість лікарняних
— гібридний формат роботи: віддалено + робота в офісі (м.Київ, вул.Харківське шосе 201/203)
— медичне страхування
— послуги корпоративного психолога
— роботу в команді амбіційних колег, підтримку та допомогу
— цікаві задачі (проєкт активно розвивається, і кожен член команди має можливість впливати на його розвиток)

Clarity Ukraine Україна
Junior Full time Remote

Junior EPR Consultant to Clarity Ukraine

Main requirements

  • Upper-Intermediate English — reading, writing and speaking — is a must
  • Excellent analytical skills
  • Work experience in data analysis or business consulting, audit will be a big advantage

Skills

  • Sharp mind and strong logical thinking
  • Responsibility, honesty
  • Ability to do carefully monotonous and repeated tasks
  • Open-minded and positive attitude
  • Time-management skills

Duties & Responsibilities

  • Performing various data analysis, researches within the client
  • Preparation of different internal reports 
  • Project assistance
  • Other similar tasks as directed by the Supervisor

Notes:

  • Training sessions will be provided
  • Able to hire a student

Duties & Responsibilities after 1 year

  • Conducting detailed interviews with the client to analyze business requirements and evaluate potential solutions within MS Dynamics 365 Business Central to meet those requirements.
  • Configuring the standard functionality of the ERP system in accordance with the approved business requirements of the client.
  • Writing technical specifications and involving the development team if some requirements are not covered by the standard functionality of MS Dynamics 365 Business Central and require additional customization.
  • Provide training and technical support to end users of the ERP system by troubleshooting and resolving customer issues as required, writing instructions/guidelines and demonstrating MS Dynamics 365 Business Central functionality.
  • Participate in the go-live phase: activities required to bring the ERP system into a productive state.

What do we offer:

  • Friendly team and professional growth in a product company
  • Financial stability
  • Remote work
  • Paid vacation and sick leaves
  • Medical and educational programs
  • Mentoring, adaptation, grading
  • Corporate events

About us:

Clarity Ukraine is an ERP consulting company specializing on Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP system. We are the only center of excellence focused on this product. Over the past year we have grown up Х2 and now our main strength is a team of experienced professional consultants, developers and project managers implementing the world-renowned Enterprise Resource Planning (ERP) system Microsoft Dynamics 365 Business Central.

We are looking for bright, energetic, and highly motivated candidates to join our team.

To apply, please submit your CV in English.

Junior Full time Partial remote

Що потрібно робити на посаді Фахівець Управління систем захисту інформації Департаменту кібербезпеки:

  • Супровід систем інформаційної безпеки, що використовуються в банку;
  • Вибір, тестування, впровадження нових, модернізація існуючих технологій інформаційної безпеки;
  • Участь у реалізації проектів, пов’язаних з кібербезпекою; 
  • Участь у розслідуванні інцидентів інформаційної безпеки.

Наші очікування:

  • Досвід роботи від 1 року;
  • Наявність базових знань та навичок з адміністрування windows/linux серверів та робочих станцій Windows/macOS; 
  • Наявність досвіду адміністрування систем антивірусного захисту; 

  • Знання концепції роботи протоків мережевої взаємодії TCP/IP;

  • Знання принципів роботи засобів мережевої/інфраструктурної безпеки FW, Proxy, WAF, IPS, IDS, EDR.

  • Знання основних методологій пентесту OWASP TOP 10, OWASP Testing Guide, OSSTMM, PTES, MITRE ATTACK, PCI-DSS Penetration Test Guidance; 

  • Практичні знання використання утіліт для проведення пентесту

Ми пропонуємо:

  • Комфортну робочу атмосферу в молодій дружній команді;
  • Оплачуване стажування і навчання за рахунок компанії;
  • Стабільний дохід та прозора бонусна система оплати.
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Можливість працювати за гнучким графіком;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Junior Full time Office

Що потрібно робити на посаді Фахівець відділу моніторингу кібербезпеки:

  • Реагування на події, сформовані системами інформаційної безпеки;
  • Реєстрація та / або класифікація подій інформаційної безпеки, забезпечення першої лінії реагування на інциденти / переадресація на другу лінію реагування для подальшого обслуговування; 
  • Попередній аналіз подій; 
  • Ведення  звітності; 

  • Участь у розробці та підтримці в актуальному стані сценаріїв реагування на інциденти інформаційної безпеки в ІТ-системах Банку;

  • Розробка дашбордів до ключевих систем

Наші очікування:

  • Мінімальний досвід роботи 1 рік;
  • Наявність вищої освіти

Ми пропонуємо:

  • Комфортну робочу атмосферу в молодій дружній команді;
  • Оплачуване стажування і навчання за рахунок компанії;
  • Стабільний дохід та прозора бонусна система оплати.
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Можливість працювати за гнучким графіком;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Hyper Casual Game Україна
$500—800 в місяць Junior Part time Remote

Вакансія Unity-розробника на потоці дозволяє займатися створенням простих 2D ігор для iOS. Ми шукаємо фахівців з досвідом у розробці hyper casual ігор. Проекти, над якими має працювати, відрізняються своєю простотою, і кожен із них реально виконати за 2-3 дні.

Якщо у вас є досвід та вміння створювати захоплюючі та легкі ігри, не соромтеся зв’язатися з нами.

Ця вакансія пропонує унікальну можливість реалізувати свої творчі ідеї у галузі Unity-розробки. Ваш талант та досвід будуть затребувані, а робота над проектами дозволить вам не лише поглибити свої навички, а й втілити свої творчі задуми.

Приєднуйтесь до нашої команди та пориньте у захоплюючий світ створення ігор на Unity. Ми гарантуємо не лише цікаві завдання, а й професійне зростання, а також відкрите середовище для самореалізації.

Junior Full time Remote

Привіт! Давай познайомимось, ми — Clarity Ukraine, амбітна команда фахових ERP-консультантів, розробників, project-менеджерів та аналітиків.  

Ми займаємося впровадженням всесвітньо відомої ERP-системи Microsoft Dynamics 365 Business Central. Середній досвід наших ERP-спеціалістів складає понад 5 років, архітекторів — більш ніж 10 років і нам є чим пишатися! 

Але, ми розуміємо, що за успішними проектами завжди стоїть фантастична команда, тому активно сприяємо розвитку співробітників, відкритій комунікації, свободі та підтримці один одного. Ми дуже хочемо, щоб наші люди відчували сенс своєї справи та становлення у професії, тому в нас є чітко побудовані HR-процеси: онбординг, менторинг, грейдинг, система оцінки та фідбек-сесії.

Працюємо ми віддалено, тобто, нам не принципово у якому ти місті чи місці будеш працювати, головне — це твій комфорт та продуктивність.

На наступний рік у нас заплановано якісне та кількісне зростання, та одразу декілька крутих проєктів впровадження, і, ми радо оголошуємо про набір на позицію Молодшого бізнес-аналітика із перспективою стати провідним ERP-консультантом. 

Чим ти будеш займатися: 

  • Перший час, ми будемо активно тебе навчати та ознайомлювати із системою, з технічною документацією та етапами проєктів впровадження.  
  • Далі, ти поступово, під керівництвом старшого консультанта (ментора), будеш долучатися до нескладних задач по поточних проєктах, наприклад оформлювати підсумок зустрічі з клієнтом.  

Десь через 6-10 місяців, коли ти почнеш орієнтуватися в системі та братимеш участь у проєктах впровадження MS Dynamics 365 Business Central, або надаватимеш підтримку тим клієнтам, які вже користуються системою та будеш долучатися до:  

  • Проведення інтерв’ю з клієнтом для аналізу його бізнес-потреб;  
  • ·Налаштування стандартного функціонала ERP-системи до вимог бізнесу клієнтів, які були схвалені;   
  • ·Залучення розробників з команди у випадку, якщо деякі вимоги виходять за межі стандартного функціонала MS Dynamics 365 Business Central і потребують додаткового налаштування;   
  • Навчання кінцевих користувачів;   
  • Участі в етапі Go-live: заходів, необхідних для запуску ERP-системи у продуктивному стані.  

Ми пропонуємо тобі:  

  • Можливість працювати дистанційно за стандартним графіком роботи: Пн-Пт з 9:00–18:00. 
  • Професійне навчання за деталізованим і індивідуальним планом, якій ми оновлюємо після кожної оцінки. 
  • Отримання професійних сертифікатів Microsoft за рахунок компанії.  
  • Повну підтримку ментора з першого дня роботи та деталізовані плани навчання.
  • Регулярні фідбек-сесії з СEO, Тімлідом та HR.  
  • Гідну заробітну плату, яка фіксується у доларах, визначається за результатами співбесіди та переглядається після кожної оцінки раз на рік.  
  • Оплачувану відпустку та лікарняні за гнучким графіком, додаткові вихідні на складання іспиту чи за поважними сімейними обставинами. 
  • Атмосферу щирості і відкритості. 
  • Можливість зустрічатися в офлайн-форматі в неформальній обстановці з колегами, а це завжди весело.   
  • Стати невіддільною частиною колективу, де ти будеш почутим і зможеш ефективно зростати і пишатися своїми досягненнями.  

Якщо ти:   

  • Бакалавр / магістр / студент 3-го курсу з профільними дисциплінами комп’ютерні або математичні науки, бухгалтерського обліку, фінансів або економіки. Класно вчишся, системно мислиш, є дисциплінованим, та готовий навчатися новому.  
  • Можливо маєш досвід впровадження будь-якого програмного продукту чи досвід з фінансового консалтингу і мрієш перейти в IT-сферу. 
  • Гарно знаєш українську та англійську мову та можеш спілкуватися.  
  • Любиш комунікації та не боїшся презентацій. 
  • Любиш всі технологічні новинки, хочеш працювати з дійсно потужним та сучасним ІТ-продуктом від Microsoft. 
  • Можеш самостійно освоювати великі масиви інформації.   
  • Тобі комфортно працювати віддалено з будь-якого місця на планеті й бути при цьому зібраним та ефективним. 

Тоді в нас тотал метч, не зволікай з відправкою свого СV  та чекай запрошення на співбесіду. 

Почитати інтерв’ю з СEO компанії

Подивитись наш Facebook

Наша Команда в Instagram

Почитати та підписатись на LinkedIn

Wildix Україна
$600—1500 в місяць Junior Full time Remote

About us

Wildix is the first 100% secure, easy-to-use, professional web-based UC& C system, recognized as a Niche Player in the Gartner® Magic Quadrant™ for Unified Communications as a Service in 2021.

 

Founded in 2005 by two Italian brothers, Steve and Dimitri Osler, we are now among the fastest-growing companies in the UCaaS sector. Headquartered in Tallinn, Estonia, we have more than 250 staff members representing over 15 nationalities. Our team works across Europe, the UK, the Americas, and Ukraine, serving more than 135 countries through our partner ecosystem.

We created what we call the Blue Ecosystem: the way partners, end-users, the company, and our employees communicate with each other.

Our mission is to facilitate internal and external communication between companies and their customers worldwide, using web browsers and mobile applications, thereby increasing productivity and efficiency.

 

Who we are looking for

We are looking for a NOC Engineer to join our SRE team in Odessa to work on an innovative Real-Time Collaboration Platform including Audio / Video calls, Geo Location, Conferencing and Chats. As a NOC Engineer within our Site Reliability Engineering team, you will play a crucial role in ensuring the continuous availability and performance of our systems. Your efforts will directly impact our customers and partners who rely on our services around the clock.

 

Are you up for the challenge?

 

How You Will Make an Impact:

  • You will work closely with our dynamic R& D and Support teams
  • 24/7 you’ll monitor of our infrastructure and our clients' systems
  • Reacting to the incidents, making decisions, taking responsibility
  • Continuously improving the monitoring system
  • Providing valuable support to our partners via phone and tickets during non-business hours, ensuring their needs are met

 

 

What You Bring to the Team 

  •  A minimum of 2 years of proven working experience
  • Your strong analytical skills and logical thinking
  • Solid skills in Linux and Networking administration
  • Your familiarity with AWS services
  • Your experience in technical troubleshooting
  • A high proficiency in English, both written and spoken
  • Your availability for night shifts and the ability to work 12-hour shifts (8 am to 8 pm / 8 pm to 8 am)

 

Now, it would be fantastic if You Have

  • Experience with monitoring tools (ELK, Grafana, CheckMK, Zabbix)
  • Familiarity with Ansible, Docker
  • Understanding or experience with GitLab, CI/CD
  • A grasp of SQL principles or experience with SQL
  • Basic understanding SIP

 

Why You’ll Love it here:

  • Be part of the fastest-growing, talent-focused company in Unified Communications 
  • Career growth opportunities
  • Paid vacations and sick leaves 
  • English courses
  • Coverage of costs for certification and IT conferences
  • We care about your health and well-being, which is why we offer a healthcare insurance
  • Possible remote collaboration

Happy with them? We offer even more! Our Benefits are country-specific, you can ask your recruiter for more information.

 

Space Int. Грузія, Тбілісі
Junior Full time Office

Space is seeking an exceptional  Database developer.

Main Duty:

Build systems that collect, manage, and convert raw data into usable information for data scientists and business analysts to interpret.

You will:

  • Transform and analyze data from various sources
  • Prepare data for reporting and analytics
  • Acquire datasets that align with business needs
  • Build & monitor SQL jobs
  • Build & optimize SQL views, stored procedures & tables
  • Check & maintain data quality
  • Create new data validation methods & processes
  • Ensure compliance with data governance and security policies

Requirements:

Minimum 1-year experience in working with:

  • Relational databases (SQL Server preferred)
  • Data warehouse

English is a must. Russian will be a big plus. Working experience in Banking/financial sector will be a big plus.

What We Offer: 

  • Full support and career-development resources to maximize your potential along our career journey 
  • Market competitive total compensation package 
  • 100% company-paid for every employee’s medical insurance 
  • Benefits and incentives to stay healthy and fit 
  • English language classes 
  • Possibility to be involved in an international project 
  • Hybrid working model, ensuring a good work-life balance  
  • Junk Fridays, fruit days, and terrace BBQs