Вакансії
Ekran System, Inc., що є лідером у галузі рішень для управління інсайдерськими загрозами, заснована у 2013 році. З того часу ми виросли в міжнародну компанію зі штаб-квартирою в Ньюпорт-Біч (Каліфорнія), офісами в Європі та партнерами по всьому світу. Зараз наш продукт (Ekran System®) має понад 1000 клієнтів у 43 країнах.
Ми шукаємо досвідченого Lead Researcher, який бажає працювати з гео-локаціями США та Європою.
Проєкт
Ekran System® — це універсальна платформа захисту від інсайдерських загроз, яка поєднує в собі три основні засоби контролю внутрішньої безпеки: моніторинг активності, керування доступом та керування ідентифікацією. Продукт охоплює багато технологій і знаходиться в активній стадії розробки. Сьогодні він вже використовується споживачами по всьому світу.
Ваша роль:
-
Пошук контактної інформації лідів відповідно до ICP
-
Аналіз buying-signals, тригерів, нетипових критеріїв
-
Робота з онлайн-інструментами та базами даних для збагачення та перевірки інформації про потенційних клієнтів
-
Внесення бази даних у CRM-систему
-
Проведення досліджень для маркетингу
Вимоги:
-
1+ рік досвіду як Lead Researcher
-
Рівень англійської мови — Upper Intermediate
-
Розуміння найкращих практик у процесі пошуку та збагачення
-
Знання інструментів для дослідження та збагачення (LinkedIn Sales Navigator, Linkmatch та інші)
-
Проактивний підхід до роботи
-
Уважність до деталей
-
Самоорганізованість, дисциплінованість, орієнтованість на результат
Буде плюсом:
-
Експертиза в галузі кібербезпеки або програмних продуктів
Ми пропонуємо:
-
Гібридний графік роботи (офіс+ віддалена)
-
Привабливу заробітну плату, адаптовану до вашого досвіду
-
20 робочих днів щорічної оплачуваної відпустки та лікарняні
-
Медичну страховку або компенсацію спорту
-
Кар'єрне і професійне зростання
-
Безкоштовні корпоративні уроки англійської мови з носієм
-
Потужне обладнання (ноутбук, монітор, аксесуари)
-
Підтримку mental health та інші корпоративні бонуси
Якщо Вас зацікавила ця вакансія, будь ласка, надішліть нам своє детальне резюме за посиланням.
Ми в активному пошуку цілеспрямованого, надійного та організованого кандидата на вакансію Lead Generation Specialist, який може бути без досвіду але готовий навчатися та прагне стати членом Business development team нашого офісу у Києві.
Наша компанія, AdWMG, стабільно працює та розвивається з 2013 року.Компанія займається продуктами в сфері adTech, з офісами, які розташовані в Києві та Лос-Анджелесі. Компанія є офіційним партнером Google, Amazon, Facebook, Criteo та інших міжнародних компаній з розробки рекламного програмного забезпечення. Основна лінійка продуктів базується на базі тегів JS, VAST, Header Bidding, технологіях і форматах oRTB. Операції з генерування Лідів базуються на пошуку якісних Supply по всьому світу з використанням існуючих актуальних баз даних.
Вимоги до кандидата:
- Може бути без досвіду але готовий навчатися в ІТ бізнесі
- Комунікабельність та посидючість
- Грамотне усне та писемне мовлення
- Високий рівень уважності та відповідальності
- Ініціативність та активна життєва позиція
- Бажання навчатися та розвиватися.
Обов’язки:
- Пошук та формування бази потенційних міжнародних клієнтів
- Генерація міжнародних клієнтів за допомогою e-mail розсилок та соціальних мереж
- Ведення комунікацій з міжнародними клієнтами в текстовому режимі
- Підключення міжнародних клієнтів до міжнародних Supply ресурсів: веб-сайти, Apps, SSP…
- Співпраця з відділом Business development adWMG та командою акаунт-менеджерів.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування
- Конкурентна та своєчасна заробітна плата (виплата 2 раза на місяць)
- Бонуси та премії
- 27 днів відпустки на рік
- Навчання від наших кращих спеціалістів, підтримка та розвиток як спеціаліста в сфері IT
- Легку та дбайливу адаптацію від колег
- Робота в офісі + Дистанційно: 4дні на тиждень в офісі, 1 день дистанційно
- Можливість професійного та особистісного зростання
- Повна зайнятість в дружній, молодій та енергійній команді
- Затишний офіс у центрі Києва
Привіт!
На зв’язку Unihost — професійна веб-хостингова компанія. Вже більш ніж 10 років ми допомагаємо реалізувати потенціал IT-проектів будь-якої складності.
Чому нас обирають:
- Виділені сервери по всьому світу: 300+ конфігурацій у 18-ти лідерах країн IT- індустрії.
- Великий спектр послуг: потужні dedicated та gaming servers, майнінг, блок-чейн, ігрови сервери, відеохостинг, BigDatа та багато інших.
- Підтверджена користувачами швидка, high quality комплексна підтримка 24/7.
- Зручна білінг-панель з 15+ методами оплати.
Ми відкриваємо нові можливості для Sales Manager з перспективою зростання до Business Development Specialist.
На тебе чекають виклики:
- Виявлення та реалізація всіх вигідних можливостей, включаючи пошук, встановлення контактів та залучення потенційних клієнтів по всьому світу, використовуючи різноманітні канали та першокласні інструменти.
- Повний цикл прямих продажів, враховуючи альтернативні методи (реферальні/афіліат програми, win-win партнерства та ін.)
- Допомога у створенні та реалізація ефективної стратегії пошуку та залучення потенційних партнерів.
- Співпраця з Product командою задля покращення наших сервісів та продуктів.
- Допомога у проведенні ґрунтовних досліджень Dedicated servers ринку та IT індустрії (аналіз конкурентів та трендів).
- Репорт ефективності своєї роботи та розвиток позиції.
Що потрібно, щоб стати Unihost тімейтом:
- 1+ рік підтвердженого досвіду у IT продажах.
- Техні знання: чітке розуміння як працює web-hosting
- Проактивность, висока комунікація та здатність переконувати.
- English — B2
Наші переваги:
- Можливість працювати з усім світом з будь-якої точки планети (full-time remote)
- Складні та цікаві кейси, прямий вплив кожного тімейта на ріст бізнесу.
- Можливість стрімкого розвитку в BizDev напрямку.
- Перевага самостійно обирати інструменти та тестувати власні сміливі гіпотези.
- Команда, яка горить спільною метою, має спільне бачення та цінності.
- 24 rest days та sick days.
Якщо ти більше не можеш себе стримувати, щоб податись на нашу вакансію, тоді хутчіш відправляй CV і ми з тобою зв’яжемося!
Створіть свій успішній шлях в сфері ІТ Продажів! Ми пропонуємо унікальні можливості талановитим Sales Manager, які прагнуть вдосконалити свої професійні навички та досягти видатних показників KPI. Ваше вміння впливати на продажі стане ключем до збільшення Вашого доходу.
🌐 Чому ми?
Ми вже понад 15 років працюємо на ринку програмних рішень і маємо партнерські стосунки з більш ніж 600 ІТ-компаніями у 20 країнах. Ваша робота буде спрямована на продаж підписок нашої інноваційної бізнес-платформи SYNERGY. Ви будете вести комунікацію з клієнтами з США, Латинської Америки, Канади, Великобританії, України, допомагаючи їм досягти успіху завдяки нашим рішенням. SYNERGY — це потужний інструмент для оптимізації бізнес-процесів, який поєднує аналітику та управління проектами. Ви будете співпрацювати з ключовими гравцями ринку та впливовими компаніями, ведучи стратегічні продажі на вищому рівні — C-Level.
Деталі проєкту доступні за посиланням: https://partner-synergy.com
Що необхідно від Вас:
— Від 1,5 до 5 років досвіду у продажах послуг;
— Розмовний англійський рівень — від Intermediate+;
— Проживання на території України;
— Вміти побудувати відносини з клієнтами та досягати угод;
— Знати методі продажу, технік написання пропозицій;
— Мати досвід роботи з інструментами Google, продуктами Atlassian (Trello, Confluence)
Вашою особистою перевагою може стати наявність:
— Досвіду у продажі IT-послуг;
— Досвіду продажів послуг іноземним (англомовним) клієнтам;
У Ваші майбутні завдання входять:
— Планування та проведення переговорів та продажу підписок новим користувачам платформи SYNERGY;
— Робота із запереченнями клієнтів, підготовка офферів, створення тунелів спілкування, скриптів та шаблонів, які допоможуть привести клієнта;
— Продаж інших сервісів платформи;
— Отримання зворотного зв’язку від користувачів;
— Заохочуємо проявляти ініціативу щодо внесення пропозиції в структуру продаж компанії.
Що Ви отримуєте від нас:
— Ставка та відсоток від продажів;
— Цікавий продукт, що постійно розвивається;
— Гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено;
— Безкоштовні курси англійської мови, компенсацію спортивного залу та інші бенефіти;
— Професійний розвиток у команді, що націлена на результат;
— Постійне підвищення кваліфікації на курсах/тренінгах.
Не втрачайте можливість — надсилайте своє резюме сьогодні та розпочнімо наш спільний шлях до успіху! 📩
Знання та вимоги:
- Розуміння методологій управління проектами та підходів SDLC, загальне розуміння бізнес-моделі ІТ-аутсорсингу;
- Реальний досвід роботи у сфері IT-продажів від 6 місяців;
- Взаємодія з потенційними клієнтами та виявлення вимог, бізнес-потреб, кращого технологічного стеку, процесу та/або складу команди;
- Розуміння процесу продажів в IT сфері;
- Грамотність, вміння вести діалог та чути клієнта;
- Бути орієнтованим на деталі і мати сильне почуття відповідальності;
- Прагнення та здатність завжди залишатися на зв’язку з клієнтами та вищим керівництвом;
- Навички ефективного управління часом і здатність справлятися з безліччю завдань у середовищі, що швидко змінюється;
- Розуміння процесу проектування та розробки є плюсом;
- Рівень англійської — Upper-intermediate;
- Досвід роботи з фріланс біржами Upwork та Fiverr;
- Базове розуміння технологій, для розробки веб-сайтів, мобільних додатків, CRM та ERP систем, CMS систем;
- Увага до деталей;
- Бажання працювати та розвиватися.
Обов’язки:
- Лідогенерація клієнтів на Upwork та Fiverr. Надсилання пропозицій відразу після розміщення вакансій;
- Налаштування всіх необхідних профілів, облікових записів;
- Моніторинг Upwork для тих типів завдань, які найкраще підходять;
- Створення Gig на Fiverr;
- Ведення звітів про виконану роботу;
- Швидке реагування на запити клієнтів;
- Працюйте у тісній співпраці з виконавчою командою;
- Розробка нових робочих стратегій та їх реалізація;
- Пряме спілкування з іноземними клієнтами;
- Запис клієнтів на зустріч/дзвінок (з наступним нагадуванням про зустріч);
- Постановка завдань команді та внесення завдань до Trello, Jira, ClickUp або Worksection;
- Ведення повного циклу продажів від пошуку клієнтів до укладання угоди;
Умови роботи:
- Гнучкий 8 годинний робчий графік;
- Дистанційна робота part-time/full-time;
- Допомога у складанні та реалізації персонального плану зростання;
- Налагоджені та зрозумілі процеси: чіткий онбординг;
- Оплата встановлюється відповідно до кваліфікації кандидата (зростатиме в міру отримання досвіду);
- Укладання фріланс контракту;
- Можливості для професійного розвитку та особистісного зростання.
Опис вакансії
Наша компанія, АdWMG, стабільно працює та розвивається в ІТ бізнесі з 2013 року. Компанія займається продуктами в сфері adTech, з офісами, які розташовані в Києві та Лос-Анджелесі. Компанія представлена на багатьох міжнародних конфіренціях та є офіційним партнером Google, Amazon, Facebook, Criteo та інших міжнародних компаній з розробки рекламного програмного забезпечення. Основна лінійка продуктів базується на базі тегів JS, VAST, Header Bidding, технологіях і форматах oRTB. Операції з генерування Лідів базуються на пошуку якісних Supply по всьому світу з використанням існуючих актуальних баз.
Ми шукаємо енергійного та мотивованого співробітника на посаду Lead Generation Manager. Вашим основним завданням буде забезпечення постійного потоку потенційних клієнтів для наших рекламних рішень. Вимоги:
- Висока мотивація до досягнення результатів;
- Вміння ефективно комунікувати та переконувати;
- Високий рівень уважності та відповідальності;
- Грамотне усне та писемне мовлення;
- Комунікабельність;
- Вміння працювати з аналітичними інструментами.
Обов’язки
- Пошук та формування бази потенційних міжнародних клієнтів;
- Генерація міжнародних клієнтів за допомогою e-mail розсилок та соціальних мереж;
- Ведення комунікацій з міжнародними клієнтами в текстовому режимі;
- Підключення міжнародних клієнтів до міжнародних Supply ресурсів: веб-сайти, Apps, SSP…
- Співпраця з відділом Business development adWMG та командою акаунт-менеджерів.
Умови роботи:
- Конкурентну заробітну плату та преміальну систему;
- Офіційне працевлаштування;
- 27 днів відпустки на рік;
- Навчання від наших кращих спеціалістів, підтримка та розвиток як спеціаліста в сфері IT;
- Легку та дбайливу адаптацію від колег;
- Можливість професійного та особистісного зростання: перший крок посада менеджер з продажу (Lead Generation Specialis), наступний крок посада Business Development manager;
- Роботу в дружньому та професійному колективі;
- Сучасний офіс у центрі міста та комфортні умови праці;
- Робота в офісі + Дистанційно: 4дні на тиждень в офісі, 1 день дистанційно
- Можливість впровадження своїх ідей та креативного підходу до роботи.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та зайняти активну роль у розвитку компанії, надсилайте своє резюме. Ми з нетерпінням чекаємо на вашу заявку!
Ми шукаємо талановитого та досвідченого Sales Manager / BD Manager, який допоможе нам покращити нашу клієнтську базу та розвинути бізнес Studio 801. Ви працюватимете в динамічній команді, надаючи 3D-графіку для ігрових проектів.
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній посаді в галузі продажу чи маркетингу не менше 2 років.
- Знання англійської мови на рівні не нижче за Advanced.
- Відмінні комунікативні та переговорні навички.
- Високі навички заохочувати кліентів до B2B співпраці.
- Вміння працювати в команді та знаходити індивідуальний підхід до клієнтів.
- Знання основ 3D-графіки та ігрової індустрії будуть в пріорітеті.
- Орієнтація на результат та вміння приймати самостійні рішення.
Умови роботи:
- Конкурентоспроможну заробітну плату та премії за досягнення KPI + % від прибутку проектів.
- Гнучкий графік роботи.
- Можливість працювати віддалено.
- Участь у проектах із світовими лідерами ігрової індустрії.
- Зростання та розвиток разом з компанією.
Обов’язки:
- Розробка та реалізація стратегії продажу та маркетингу для залучення нових клієнтів.
- Пошук та розвиток довгострокових відносин з клієнтами та партнерами в ігровій індустрії.
- Участь у переговорах та укладання договорів з клієнтами.
- Аналіз вимог ринку та виявлення нових можливостей для зростання компанії.
- Робота з командою 3D-Артистів для забезпечення відповідності проектів очікуванням клієнтів.
- Участь у звітності та плануванні бюджету.
- Постійне покращення знань та навичок в ігровій індустрії.
Київстар є лідером корпоративного ринку телекомунікацій в Україні. Ми використовуємо провідні світові методики продажів телеком продуктів та активно розвиваємо нові напрямки IT-рішень для бізнесу.
Зараз ми шукаємо в команду В2В (МСБ) керівника проекту з розвитку B2Ву регіональній мережі, який посилить нас, допоможе розширити нашу присутність в одному з ключових каналів взаємодії з клієнтами, виведе на новий рівень продажі, надання якісного сервісу клієнтам та розвине бізнес-напрямок до амбітних масштабів.
Наші очікування:
- Досвід роботи з організації продажу та розвитку клієнтів у великій роздрібній мережі;
- Досвід роботи у B2B продажах;
- Відмінні навички спілкування та ведення перемовин;
- Досвід участі в провадженні проектів по розвитку та підвищенню ефективності продажів на регіональному чи національному рівні;
- Комерційний підхід та відмінні аналітичні навички;
- Проактивна життєва позиція.
Функціональні обов’язки:
- Відповідає за впровадження стратегії розвитку В2В у роздрібний мережі;
- Відповідає за збільшення частки ринку В2В у регіональній мережі;
- Взаємодіє з іншими підрозділами компанії Київстар для ефективного розвитку свого напрямку;
- Відповідає за організацію умов для виконання планів з продажу та розвитку клієнтів В2В у роздрібній мережі;
- Відповідає за організацію процесу якісного обслуговування бізнес-клієнтів у роздрібній мережі.
Київстар — це команда мотивованих однодумців, де за допомогою наполегливої праці можна розвиватися професійно та особисто. Амбітні цілі та завдання при збереженні можливості реалізовувати власні ідеї та підходи у роботі. Комфортне середовище для твого власного розвитку (в тому числі вільний доступ до навчання у лідерів ринку: Laba, ProjectorLibrary та ін.).