Вакансії
Ми українська продуктова компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. Зараз посилюємось та в пошуку Finance Analyst/Specialist.
We can work together if you have:
- 2+ years of experience in finance;
- Experienced user of Excel/Google Docs
- University Degree in a relevant discipline. CFA, ACCA is a plus.
- Understanding of P& L, BS, CF, basic principles of financial statements, accruals of income and expenses;
- English language on at least Intermediate level
Responsibilities:
- Analyze financial data and create financial models for decision support
- Support management reporting, analyze past results, perform variance analysis, unit economics, cost control
- Support planning processes, including budgeting, forecasting and setting targets
- Manage cash flow activities and support smooth execution of day-to-day treasury operations (control of the account balances, timely recording and statements reconciliation in the accounting system, etc.);
- Interact with company departments and external partners regarding payments (cooperate with other departments, consult and support in payment methods, identify the need to connect new payment methods);
- Support cash-management functions (communicate with banks and payment systems, KYC procedures, prepare and collect the needed documents/invoices, reply to the banks’ requests);
- prepare regular reports (part treasury and part management reporting)
It would be an advantage if you:
- Experience in gaming, digital marketing or IT.
- Basic knowledge of IFRS
- Experience with KM BAS.
What do we offer:
- Challenging tasks that contribute to professional and personal growth;
- Modern and comfortable office in the heart of Kyiv;
- Medical Insurance;
- Flexible working hours;
- Work in a team of professionals but humans, where you can always find a support;
- Good salary + social benefits + Education;
- Team-building events for the employees (after the wartime ends, of course).
Чекаємо на ваше резюме та сподіваємось, що саме ти станеш частиною нашої CosmoTeam.
Ми українська продуктова IT компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. У зв’язку з розширенням напрямків діяльності запрошуємо долучитись до нашої команди двох Payment Specialist.
Вимоги:
- Досвід роботи в аналогічній\суміжній сфері від 1 року;
- Здатність швидко навчатися;
- Розуміння процесів ігрового сайту;
- Досвід роботи з адмін панеллю ігрового сайту;
- Навички роботи з Excel;
- Розуміння роботи електронних платіжних сервісів;
- Ділова письмова мова (українська).
Обов’язки:
- Виявлення та реагування на проблеми платіжних сервісів;
- Підтримка стратегічних показників обсягів виплат;
- Обробка запитів, що надходять від суміжних відділів;
- Ручна оплата запитів на виплату від користувачів;
- Робота з обліковим записом користувача;
- Робота з поштовим клієнтом;
- Взаємодія з Customer Support;
- Взаємодія з підтримкою платіжних провайдерів;
- Взаємодія з департаментом розробки.
Буде плюсом:
- Англійська Intermediate level+;
- Швидкість набору тексту не менше 200 зн\хв.
Умови роботи:
- Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
- Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
- Графік роботи: 2/2 (можливі нічні зміни) — відділений;
- Оплачувані відпустки;
- Оплачувані лікарняні;
- Медичне страхування;
- Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
- Бюджет на навчання;
- Психологічна допомога;
- Власна футбольна команда;
- Забезпечення безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
- Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
- Неймовірні тимбілдинги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
- Подарунки на всі значущі події.
Ми українська продуктова IT компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. У зв’язку з розширенням напрямків діяльності ми зараз у пошуках Copywriter, який вміє працювати на оффлайн та онлайн проєктах, як ATL, так BTL/Event.
Якщо шукаєш роботу в крутому колективі, в компанії, яка має класну корпоративну культуру і виконує свої зобов’язання, тоді швидше відправляй резюме і стань частиною COSMO команди :)
Вимоги:
- Командна робота над створенням рекламних кампаній;
- Написання рекламних текстів, слоганів, сценаріїв, презентацій;
- Командна та індивідуальна робота над івентами та вуличними активностями;
- Гнучкість та швидкості обробки вхідних даних.
Обов’язки:
- Участь у розробці креативних ідей 360: брейнстормінг;
- Написання сценаріїв ТВ, діджитал відео, радіо;
- Розробка та написання сценаріїв до YouTube шоу;
- Розробка ідей для SMM активностей;
- Розробки ідей лендінгів і онлайнових маркетингових активностей, механік тощо.
Буде плюсом:
- Досвід роботи в постановчій драматургії;
- Досвід в телевізійній сценаристиці.
Умови роботи:
- Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
- Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
- Особиста участь на всіх процесах виробництва — зйомки, події, та записи;
- Графік роботи: гібридний (відвідування офісу 2-3 рази на тиждень);
- Оплачувані відпустки;
- Оплачувані лікарняні;
- Медичне страхування;
- Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
- Бюджет на навчання;
- Психологічна допомога;
- Власна футбольна команда;
- Забезпечення безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
- Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
- Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
- Подарунки на всі значущі події.
Вимоги:
- Знання основних принципів та інструментів SMM;
- Знання тенденцій розвитку SMM, оперативне впровадження новинок в роботу;
- Створення якісного фото, відео контенту;
- Організація фото, відео-зйомок;
- Досвід просування бренду у соціальних мережах;
- Знання програми Photoshop, програм для обробки фото та відео;
- Досвід налаштування таргетованої реклами;
- Знання інструментів Facebook Ads.
Буде плюсом:
- Базові навички копірайту;
- Креативне мислення.
Основні завдання:
- Створення сторінок під КСВ проект з нуля;
- Формування стратегії розвитку сторінок у соц. мережах: Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn;
- Планування SMM стратегії та контент-плану розвитку брендів;
- Регулярне оновлення стрічки, Stories, Highlights, Reels, прямі ефіри та ситуативні пости;
- Створення креативного контенту та пошук референсів;
- Співпраця з блогерами та лідерами думок;
- Управління іміджем проекту у соц. мережах (отримання зворотного зв’язку від цільової аудиторії, вплив на громадську думку);
- Проведення колаборацій із партнерами проекту;
- Аналіз статистики;
- Моніторинг відгуків та згадок про бренд.
Умови:
- Нетривіальні завдання, що сприяють професійному та особистісному розвитку;
- Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
- Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
- Гібридний графік роботи;
- Оплачувані відпустки;
- Оплачувані лікарняні;
- Медичне страхування;
- Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
- Бюджет на навчання;
- Психологічна допомога;
- Власна футбольна команда;
- Забезпечення безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
- Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
- Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
- Подарунки на всі значущі події.
Ми українська продуктова компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. Зараз посилюємось та в пошуку junior/middle Recruiter.
Що ми маємо:
- Круту та дружню команду
- Hiring managers, які надають зворотній зв’язок, класно проводять інтерв’ю та завжди прийдуть на допомогу.
- Можливість використовувати будь-які інструменти для пошуку справжніх професіоналів
- Можливість відвідувати професійні зустрічі для підвищення нетворку
Якщо ти справді кайфуєш від спілкування з новими людьми, роботи в команді та впевно йдеш до спільних цілей, тоді ти точно той, хто підсилить нашу CosmoTeam.
Наші задачі:
- Співпраця з менеджерами (замовниками), щодо відкриття вакансії, допомога формуванні запиту на пошук, коригування заявки
- Розробка стратегії пошуку, визначення джерел залучення пасивних кандидатів
- Проведення HR-інтерв’ю з використанням сучасних підходів для оцінки кандидата, які відповідають вимогам
- Підтримка кандидатів на всіх етапах рекрутинг процесу
- Робота з ATS, у нас це PeopleForce. Відстеження всіх статусів та воронок.
- Впровадження ідей щодо покращення рекрутинг процесів задля більш ефективного підбору персоналу
- Створення баз talent pools
- Підвищення своїх професійних скілів (так, так, це важливо)
Якщо ви маєте:
- Від 1 року досвід повному циклі рекрутингу, від пошуку до найму
- Досвід роботи в сфері гемблінгу (буде перевагою), IT та є розуміння специфіки найму IT фахівців
- Впевнений рівень англійської мови
- Вмієте ефективно працювати з різноплановими вакансіями, розподіляти навантаження та використовуєте сучасні методики найму
тоді ви наш кандидат.
Умови:
- Професійна команда, яка завжди прийде на допомогу
- Графік роботи: гнучкий, з максимальним обліком ваших побажань або ж віддалено
- Оплачуване стажування з повним навчанням, а також наставництво після навчання
- Медичне страхування
- Заняття англійською, українською
- Бюджет на навчання
- Оплачувана відпустка
- Повністю оплачуваний лікарняний
- Класний офіс, фрукти щодня (за бажанням можна віддалено працювати)
- Психологічна допомога
- Офіс в історичному центрі Києва
- Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій)
- Подарунки на всі значущі події
Вимоги до асистента керівника:
- досвід роботи в сфері фінансового і/або інвестиційного аналізу
- високий рівень з підготовки презентацій для правління компанії чи власників
- перемовини по результатам компанії (презентації виходячи з аналітики та самостійна аналітика).
- комунікація з інвесторами
- високий рівень володіння MS Excel, Power Point
- знання англійської на рівні Advanced (письмовий та усний)
Бажано:
- попередній досвід роботи з СЕО або власниками бізнесу на аналогічній посаді
Обов’язки:
- Підготовка презентацій для інвесторів, зустрічей виходячи з поданого матеріалу
- Глибокий аналіз (перевірка) роботи компанії перед подачею інформації для інвесторів та власників бізнесу
- Комунікація з партнерами, інвесторами стосовно бізнес питань
- Виконання різносторонніх задач від СЕО стосовно бізнесу
- Відрядження на конференції на території України та за її межами
Якщо говорити про наші додаткові блага:
- Робота в амбітному та швидко розвиваючому проекті
- Професійне зростання
- Нетривіальні завдання, що сприяють професійному та особистісному розвитку
- Сучасний та зручний офіс в історичному центрі Києва (після завершення військових дій та по бажанню)
- Додаткові два офіси з генераторами
- Гнучкий робочий графік
- Гідний рівень заробітної плати (обговорюється індивідуально, залежно від досвіду та навичок)
- Роботу у сильній команді професіоналів
- Регулярні командотворчі заходи для співробітників (після завершення військових дій)
- Заняття з англійської мови, української мови
- Психологічна допомога під час війни
- Медична страховка
- Видача техніки
Ми українська продуктова IT компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. У зв’язку з розширенням напрямків діяльності ми зараз у пошуку двох PVIP менеджерів.
Soft skills
- Лояльність до клієнтів
- Емпатія
- Вміння структурно та зрозуміло викладати свої думки (підлаштовуватись під опонента)
- Високий рівень відповідальності
- Самостійність
- Дисциплінованість
- Гнучкість та мультизадачність
- Вміння працювати в команді та на загальний результат
- Стресостійкість
- Комунікабельність
Hard skills
- Впевнений користувач Excel, Google Excel
- Вміння працювати з даними — збирання, консолідація, аналіз
- Знання продукту, його особливостей та конкурентних переваг
- Знання внутрішніх процедур спілкування з клієнтами
- Вміння працювати в БО, Jira/Confluence, Binotel
- Грамотна та поставлена мова (українська, англійська хоча б на pre-intermediate, рівень вище — буде перевагою)
- Високі навички роботи з запереченнями, знання різних технік та вміння їх раціонально застосовувати залежно від ситуації
- Досвід роботи з клієнтами в телефонному режимі або офлайн — обов’язковий.
Обов’язки
- Здійснення вихідних контактів із клієнтами сегменту PVIP через всі доступні канали комунікації з метою: розвиток (конвертація) клієнтів із сегменту PVIP у сегмент VIP-реактивація клієнтів сегмента PVIP утримання клієнтів сегменту PVIP із поганим досвідом на проекті
- Побудова короткострокових відносин із клієнтами бази Gold з ПМ
- Виконання щомісячного плану KPI
- Утримання та покращення іміджу проекту та підвищення лояльності клієнта
- Просування активностей, які проводяться на проекті — Upsell
- Формування персональних бонусів з урахуванням комерційних показників гравця
- Моніторинг діяльності конкурентів на ринку, знання конкурентних переваг продукту
- Фіксація будь-яких відгуків / повторюваних проблем / скарг PVIP — клієнтів про продукт для команди
- Підготовка щотижневих/щомісячних звітів
Буде плюсом
- Досвід роботи в iGaming.
Умови роботи:
- Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
- Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
- Графік роботи: гібридний/віддалений;
- Оплачувані відпустки;
- Оплачувані лікарняні;
- Медичне страхування;
- Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
- Бюджет на навчання;
- Психологічна допомога;
- Власна футбольна команда;
- Забезпечення безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
- Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
- Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
- Подарунки на всі значущі події.
Ти шукаєш роботу в крутому колективі, в компанії, яка має класну корпоративну культуру і виконує свої зобов’язання?
Що ж, it’s a match! Швидше відправляй резюме і стань частиною COSMO команди :)
Вимоги:
- Вища юридична освіта;
- Досвід роботи від 2-х років на позиції юриста;
- Знання господарського, цивільного, корпоративного, адміністративного, трудового права.
Ділові та особистісні якості:
- Вміння будувати ефективну комунікацію;
- Аналітичне мислення;
- Критичне мислення;
- Вміння пріоритезувати задачі та планувати свій час;
- Вміння адаптуватися до змін.
Основні завдання:
- Юридичний супровід господарської діяльності компанії;
- Аналіз, підготовка та супровід договорів;
- Надання усних і письмових консультацій з юридичних питань;
- Підготовка корпоративних та інших документів правового характеру;
- Представництво інтересів компанії у державних органах.
Умови:
- Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
- Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
- Графік роботи: гібридний/віддалений;
- Оплачувані відпустки;
- Оплачувані лікарняні;
- Медичне страхування;
- Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
- Бюджет на навчання;
- Психологічна допомога;
- Власна футбольна команда;
- Забезпечення безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
- Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
- Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
- Подарунки на всі значущі події.
Ти шукаєш роботу в крутому колективі, в компанії, яка має класну корпоративну культуру і виконує свої зобов’язання? Що ж, it’s a match! Швидше відправляй резюме і стань частиною COSMO команди :)
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній позиції від 2-ох років;
- Вміння брати на себе відповідальність та запам’ятовувати інформацію;
- Навички роботи з оргтехнікою та ПК;
- Обов`язкове розуміння суті та відповідальності за збереження конфіденційності інформації;
- Знання нормативно-правових актів, положень, інструкцій, інших керівних матеріалів і документів з ведення архівної справи, державну систему діловодства;
- Розуміння порядку зберігання і використання архівних документів;
- Володіння знаннями з порядку оформлення справ і підготовки їх до зберігання та користування, складання описів справ постійного і тимчасового терміну зберігання, актів про видалення та знищення документів та справ;
- Володіння базовими знаннями побудови електронного документообороту на підприємстві;
- Розвинені навички ділового спілкування та комунікації;
- Дисциплінованість;
- Бути готовим працювати з офісу.
Буде плюсом:
- Навички роботи з системами «Вчасно», «Фредо”/”Медок»;
- Відповідальність, уважність до деталей, орієнтованість на результат.
Основні завдання:
- Перевіряти наявність документів, сканувати та забезпечувати їх подальше зберігання в обліковій системі;
- Приймати, реєструвати та систематизувати паперові документи постійного, тривалого і тимчасового термінів зберігання;
- Брати участь у розробленні номенклатури справ, перевіряти правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву;
- Забезпечувати відбір документів, ведення яких закінчено діловодством та складати акти для передачі таких документів до архіву;
- Видавати на запити архівні копії і документи;
- Забезпечувати передачу документів від структурних підрозділів до архіву та навпаки;
- Взаємодіяти з підрозділами компанії;
- Реєструвати вхідну та вихідну кореспонденцію компанії;
- Отримувати та відправляти поштову кореспонденцію.
Умови:
- Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
- Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
- Оплачувані відпустки;
- Оплачувані лікарняні;
- Медичне страхування;
- Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
- Бюджет на навчання;
- Психологічна допомога;
- Власна футбольна команда;
- Забезпечення безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
- Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
- Неймовірні тимбілдинги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
- Подарунки на всі значущі події.