Вакансії

Знайдіть і подайте заявку на вакансію своєї мрії в будь-якій точці світу. Опублікуйте свою вакансію та наймайте талановитих спеціалістів із будь-якої точки світу з усіх ІТ-спеціалізацій.
Loading...
9 з 72
Cosmolot Україна, Київ
Middle Full time Partial remote

Ми українська продуктова компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. Зараз посилюємось та в пошуку Finance Analyst/Specialist.

We can work together if you have:

  • 2+ years of experience in finance;
  • Experienced user of Excel/Google Docs
  • University Degree in a relevant discipline. CFA, ACCA is a plus.
  • Understanding of P& L, BS, CF, basic principles of financial statements, accruals of income and expenses;
  • English language on at least Intermediate level

Responsibilities:

  • Analyze financial data and create financial models for decision support
  • Support management reporting, analyze past results, perform variance analysis, unit economics, cost control
  • Support planning processes, including budgeting, forecasting and setting targets
  • Manage cash flow activities and support smooth execution of day-to-day treasury operations (control of the account balances, timely recording and statements reconciliation in the accounting system, etc.);
  • Interact with company departments and external partners regarding payments (cooperate with other departments, consult and support in payment methods, identify the need to connect new payment methods);
  • Support cash-management functions (communicate with banks and payment systems, KYC procedures, prepare and collect the needed documents/invoices, reply to the banks’ requests);
  • prepare regular reports (part treasury and part management reporting)

It would be an advantage if you:

  • Experience in gaming, digital marketing or IT.
  • Basic knowledge of IFRS
  • Experience with KM BAS.

What do we offer:

  • Challenging tasks that contribute to professional and personal growth;
  • Modern and comfortable office in the heart of Kyiv;
  • Medical Insurance;
  • Flexible working hours;
  • Work in a team of professionals but humans, where you can always find a support;
  • Good salary + social benefits + Education;
  • Team-building events for the employees (after the wartime ends, of course).

Чекаємо на ваше резюме та сподіваємось, що саме ти станеш частиною нашої CosmoTeam.

Cosmolot Україна, Київ
Middle Full time Partial remote

Ми українська продуктова IT компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. У зв’язку з розширенням напрямків діяльності запрошуємо долучитись до нашої команди двох Payment Specialist.

Вимоги:

  • Досвід роботи в аналогічній\суміжній сфері від 1 року;
  • Здатність швидко навчатися;
  • Розуміння процесів ігрового сайту;
  • Досвід роботи з адмін панеллю ігрового сайту;
  • Навички роботи з Excel;
  • Розуміння роботи електронних платіжних сервісів;
  • Ділова письмова мова (українська).

 Обов’язки:

  • Виявлення та реагування на проблеми платіжних сервісів;
  • Підтримка стратегічних показників обсягів виплат;
  • Обробка  запитів, що надходять від суміжних відділів;
  • Ручна оплата запитів на виплату від користувачів;
  • Робота з обліковим записом користувача;
  • Робота з поштовим клієнтом;
  • Взаємодія з Customer Support;
  • Взаємодія з підтримкою платіжних провайдерів;
  • Взаємодія з департаментом розробки.

Буде плюсом:

  • Англійська Intermediate level+;
  • Швидкість набору тексту не менше 200 зн\хв.

Умови роботи:

  • Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
  • Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
  • Графік роботи: 2/2 (можливі нічні зміни) — відділений;
  • Оплачувані відпустки;
  • Оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
  • Бюджет на навчання;
  • Психологічна допомога;
  • Власна футбольна команда;
  • Забезпечення  безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
  • Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
  • Неймовірні тимбілдинги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
  • Подарунки на всі значущі події.
Cosmolot Україна, Київ
Middle Full time Partial remote

Ми українська продуктова IT компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. У зв’язку з розширенням напрямків діяльності ми зараз у пошуках Copywriter, який вміє працювати на оффлайн та онлайн проєктах, як ATL, так BTL/Event.

Якщо шукаєш роботу в крутому колективі, в компанії, яка має класну корпоративну культуру і виконує свої зобов’язання, тоді швидше відправляй резюме і стань частиною COSMO команди :)

Вимоги:

  • Командна робота над створенням рекламних кампаній;
  • Написання рекламних текстів, слоганів, сценаріїв, презентацій;
  • Командна та індивідуальна робота над івентами та вуличними активностями;
  • Гнучкість та швидкості обробки вхідних даних.

Обов’язки:

  • Участь у розробці креативних ідей 360: брейнстормінг; 
  • Написання сценаріїв ТВ, діджитал відео, радіо;
  • Розробка та написання сценаріїв до YouTube шоу;
  • Розробка ідей для SMM активностей;
  • Розробки ідей лендінгів і онлайнових маркетингових активностей, механік тощо.

Буде плюсом:

  • Досвід роботи в постановчій драматургії;
  • Досвід в телевізійній сценаристиці.

Умови роботи:

  • Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
  • Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
  • Особиста участь на всіх процесах виробництва — зйомки, події, та записи;
  • Графік роботи: гібридний (відвідування офісу 2-3 рази на тиждень);
  • Оплачувані відпустки;
  • Оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
  • Бюджет на навчання;
  • Психологічна допомога;
  • Власна футбольна команда;
  • Забезпечення  безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
  • Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
  • Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
  • Подарунки на всі значущі події.
Cosmolot Україна, Київ
Junior Full time Partial remote

Вимоги:

  • Знання основних принципів та інструментів SMM;
  • Знання тенденцій розвитку SMM, оперативне впровадження новинок в роботу;
  • Створення якісного фото, відео контенту;
  • Організація фото, відео-зйомок;
  • Досвід просування бренду у соціальних мережах;
  • Знання програми Photoshop, програм для обробки фото та відео;
  • Досвід налаштування таргетованої реклами;
  • Знання інструментів Facebook Ads.

Буде плюсом:

  • Базові навички копірайту;
  • Креативне мислення.

Основні завдання: 

  • Створення сторінок під КСВ проект з нуля;
  • Формування стратегії розвитку сторінок у соц. мережах: Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn;
  • Планування SMM стратегії та контент-плану розвитку брендів;
  • Регулярне оновлення стрічки, Stories, Highlights, Reels, прямі ефіри та ситуативні пости;
  • Створення креативного контенту та пошук референсів;
  • Співпраця з блогерами та лідерами думок;
  • Управління іміджем проекту у соц. мережах (отримання зворотного зв’язку від цільової аудиторії, вплив на громадську думку);
  • Проведення колаборацій із партнерами проекту;
  • Аналіз статистики;
  • Моніторинг відгуків та згадок про бренд.

Умови:

  • Нетривіальні завдання, що сприяють професійному та особистісному розвитку;
  • Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
  • Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
  • Гібридний графік роботи;
  • Оплачувані відпустки;
  • Оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
  • Бюджет на навчання;
  • Психологічна допомога;
  • Власна футбольна команда;
  • Забезпечення  безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
  • Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
  • Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
  • Подарунки на всі значущі події.
Cosmolot Україна, Київ
Junior Full time Partial remote

Ми українська продуктова компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. Зараз посилюємось та в пошуку junior/middle Recruiter. 

Що ми маємо:

  • Круту та дружню команду 
  • Hiring managers, які надають зворотній зв’язок, класно проводять інтерв’ю та завжди прийдуть на допомогу. 
  • Можливість використовувати будь-які інструменти для пошуку справжніх професіоналів
  • Можливість відвідувати професійні зустрічі для підвищення нетворку 

 Якщо ти справді кайфуєш від спілкування з новими людьми, роботи в команді та впевно йдеш до спільних цілей, тоді ти точно той, хто підсилить нашу CosmoTeam. 

Наші задачі:

  • Співпраця з менеджерами (замовниками), щодо відкриття вакансії, допомога формуванні запиту на пошук, коригування заявки
  • Розробка стратегії пошуку, визначення джерел залучення пасивних кандидатів
  • Проведення HR-інтерв’ю з використанням сучасних підходів для оцінки кандидата, які відповідають вимогам 
  • Підтримка кандидатів на всіх етапах рекрутинг процесу 
  • Робота з ATS, у нас це PeopleForce. Відстеження всіх статусів та воронок.
  • Впровадження ідей щодо покращення рекрутинг процесів задля більш ефективного підбору персоналу
  • Створення баз talent pools
  • Підвищення своїх професійних скілів (так, так, це важливо) 

Якщо ви маєте:

  • Від 1 року досвід повному циклі рекрутингу, від пошуку до найму
  • Досвід роботи в сфері гемблінгу (буде перевагою), IT та є розуміння специфіки найму IT фахівців
  • Впевнений рівень англійської мови
  • Вмієте ефективно працювати з різноплановими вакансіями, розподіляти навантаження та використовуєте сучасні методики найму

тоді ви наш кандидат.

Умови:

  • Професійна команда, яка завжди прийде на допомогу
  • Графік роботи: гнучкий, з максимальним обліком ваших побажань або ж віддалено
  • Оплачуване стажування з повним навчанням, а також наставництво після навчання
  • Медичне страхування
  • Заняття англійською, українською
  • Бюджет на навчання
  • Оплачувана відпустка
  • Повністю оплачуваний лікарняний
  • Класний офіс, фрукти щодня (за бажанням можна віддалено працювати)
  • Психологічна допомога
  • Офіс в історичному центрі Києва
  • Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій)
  • Подарунки на всі значущі події 
Cosmolot Україна, Київ
Middle Full time Partial remote

Вимоги до асистента керівника: 

  • досвід роботи в сфері фінансового і/або інвестиційного аналізу 
  • високий рівень з підготовки презентацій для правління компанії чи власників
  • перемовини по результатам компанії (презентації виходячи з аналітики та самостійна аналітика). 
  • комунікація з інвесторами 
  • високий рівень володіння MS Excel, Power Point 
  • знання англійської на рівні Advanced (письмовий та усний)

Бажано: 

  • попередній досвід роботи з СЕО або власниками бізнесу на аналогічній посаді

Обов’язки: 

  • Підготовка презентацій для інвесторів, зустрічей виходячи з поданого матеріалу
  • Глибокий аналіз (перевірка) роботи компанії перед подачею інформації для інвесторів та власників бізнесу
  • Комунікація з партнерами, інвесторами стосовно бізнес питань 
  • Виконання різносторонніх задач від СЕО стосовно бізнесу 
  • Відрядження на конференції на території України та за її межами

Якщо говорити про наші додаткові блага:

  • Робота в амбітному та швидко розвиваючому проекті
  • Професійне зростання
  • Нетривіальні завдання, що сприяють професійному та особистісному розвитку
  • Сучасний та зручний офіс в історичному центрі Києва (після завершення військових дій та по бажанню)
  • Додаткові два офіси з генераторами
  • Гнучкий робочий графік
  • Гідний рівень заробітної плати (обговорюється індивідуально, залежно від досвіду та навичок)
  • Роботу у сильній команді професіоналів
  • Регулярні командотворчі заходи для співробітників (після завершення військових дій)
  • Заняття з англійської мови, української мови
  • Психологічна допомога під час війни
  • Медична страховка
  • Видача техніки
Cosmolot Україна, Київ
Middle Full time Partial remote

Ми українська продуктова IT компанія — Cosmolot, що створює популярну ігрову платформу. У зв’язку з розширенням напрямків діяльності ми зараз у пошуку двох PVIP менеджерів. 

Soft skills

  • Лояльність до клієнтів
  • Емпатія
  • Вміння структурно та зрозуміло викладати свої думки (підлаштовуватись під опонента)
  • Високий рівень відповідальності
  • Самостійність
  • Дисциплінованість
  • Гнучкість та мультизадачність
  • Вміння працювати в команді та на загальний результат
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність

Hard skills

  • Впевнений користувач Excel, Google Excel
  • Вміння працювати з даними — збирання, консолідація, аналіз
  • Знання продукту, його особливостей та конкурентних переваг
  • Знання внутрішніх процедур спілкування з клієнтами
  • Вміння працювати в БО, Jira/Confluence, Binotel
  • Грамотна та поставлена мова (українська, англійська хоча б на pre-intermediate, рівень вище — буде перевагою)
  • Високі навички роботи з запереченнями, знання різних технік та вміння їх раціонально застосовувати залежно від ситуації
  • Досвід роботи з клієнтами в телефонному режимі або офлайн — обов’язковий. 

Обов’язки

  • Здійснення вихідних контактів із клієнтами сегменту PVIP через всі доступні канали комунікації з метою: розвиток (конвертація) клієнтів із сегменту PVIP у сегмент VIP-реактивація клієнтів сегмента PVIP утримання клієнтів сегменту PVIP із поганим досвідом на проекті
  • Побудова короткострокових відносин із клієнтами бази Gold з ПМ
  • Виконання щомісячного плану KPI
  • Утримання та покращення іміджу проекту та підвищення лояльності клієнта
  • Просування активностей, які проводяться на проекті — Upsell
  • Формування персональних бонусів з урахуванням комерційних показників гравця
  • Моніторинг діяльності конкурентів на ринку, знання конкурентних переваг продукту
  • Фіксація будь-яких відгуків / повторюваних проблем / скарг PVIP — клієнтів про продукт для команди
  • Підготовка щотижневих/щомісячних звітів

Буде плюсом

  • Досвід роботи в iGaming. 

Умови роботи:

  • Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
  • Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
  • Графік роботи: гібридний/віддалений;
  • Оплачувані відпустки;
  • Оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
  • Бюджет на навчання;
  • Психологічна допомога;
  • Власна футбольна команда;
  • Забезпечення  безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
  • Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
  • Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
  • Подарунки на всі значущі події.
Cosmolot Україна, Київ
Middle Full time Partial remote

Ти шукаєш роботу в крутому колективі, в компанії, яка має класну корпоративну культуру і виконує свої зобов’язання?

Що ж, it’s a match! Швидше відправляй резюме і стань частиною COSMO команди :) 

Вимоги:

  • Вища юридична освіта;
  • Досвід роботи від 2-х років на позиції юриста;
  • Знання господарського, цивільного, корпоративного, адміністративного, трудового права.

Ділові та особистісні якості:

  • Вміння будувати ефективну комунікацію;
  • Аналітичне мислення;
  • Критичне мислення;
  • Вміння пріоритезувати задачі та планувати свій час;
  • Вміння адаптуватися до змін.

Основні завдання: 

  • Юридичний супровід господарської діяльності компанії;
  • Аналіз, підготовка та супровід договорів;
  • Надання усних і письмових консультацій з юридичних питань;
  • Підготовка корпоративних та інших документів правового характеру;
  • Представництво інтересів компанії у державних органах.

Умови:

  • Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
  • Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
  • Графік роботи: гібридний/віддалений;
  • Оплачувані відпустки;
  • Оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
  • Бюджет на навчання;
  • Психологічна допомога;
  • Власна футбольна команда;
  • Забезпечення  безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
  • Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
  • Неймовірні тимбілдінги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
  • Подарунки на всі значущі події.
Cosmolot Україна, Київ
Middle Full time Partial remote

Ти шукаєш роботу в крутому колективі, в компанії, яка має класну корпоративну культуру і виконує свої зобов’язання? Що ж, it’s a match! Швидше відправляй резюме і стань частиною COSMO команди :) 

Вимоги:

  • Досвід роботи на аналогічній позиції від 2-ох років;
  • Вміння брати на себе відповідальність та запам’ятовувати інформацію;
  • Навички роботи з оргтехнікою та ПК;
  • Обов`язкове розуміння суті та відповідальності за збереження конфіденційності інформації;
  • Знання нормативно-правових актів, положень, інструкцій, інших керівних матеріалів і документів з ведення архівної справи, державну систему діловодства;
  • Розуміння порядку зберігання і використання архівних документів; 
  • Володіння знаннями з порядку оформлення справ і підготовки їх до зберігання та користування, складання описів справ постійного і тимчасового терміну зберігання, актів про видалення та знищення документів та справ;
  • Володіння базовими знаннями побудови електронного документообороту на підприємстві;
  • Розвинені навички ділового спілкування та комунікації;
  • Дисциплінованість;
  • Бути готовим працювати з офісу.

Буде плюсом:

  • Навички роботи з системами «Вчасно», «Фредо”/”Медок»;
  • Відповідальність, уважність до деталей, орієнтованість на результат.

Основні завдання: 

  • Перевіряти наявність документів, сканувати та забезпечувати їх подальше зберігання в обліковій системі;
  • Приймати, реєструвати та систематизувати паперові документи постійного, тривалого і тимчасового термінів зберігання;
  • Брати участь у розробленні номенклатури справ, перевіряти правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву;
  • Забезпечувати відбір документів, ведення яких закінчено діловодством та складати акти для передачі таких документів до архіву;
  • Видавати на запити архівні копії і документи;
  • Забезпечувати передачу документів від структурних підрозділів до архіву та навпаки;
  • Взаємодіяти з підрозділами  компанії;
  • Реєструвати вхідну та вихідну кореспонденцію компанії;
  • Отримувати та відправляти поштову кореспонденцію.

Умови:

  • Прекрасна та позитивна команда, яка підтримає та допоможе;
  • Грамотний та гнучкий менеджмент керівництва;
  • Оплачувані відпустки;
  • Оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Заняття англійською, українською мовами (за бажанням);
  • Бюджет на навчання;
  • Психологічна допомога;
  • Власна футбольна команда;
  • Забезпечення  безперебійної роботи, надання робочих умов (додаткові девайси, офіси з генераторами по Києву);
  • Класний офіс, фрукти щодня (після воєнних дій);
  • Неймовірні тимбілдинги, корпоративи, свята (після воєнних дій);
  • Подарунки на всі значущі події.