Вакансії

Знайдіть і подайте заявку на вакансію своєї мрії в будь-якій точці світу. Опублікуйте свою вакансію та наймайте талановитих спеціалістів із будь-якої точки світу з усіх ІТ-спеціалізацій.
Loading...
83 вакансії
Wild Wild Leads Україна, Київ
$1000—1500 в місяць Middle Full time Remote

Ми Wild Wild Group — медіабаїнгова компанія повного циклу, що працює з топовими рекламодавцями з усього світу. Наші джерела: Facebook, ASO, UAC. In-house рішення для генерації трафіку забезпечують всебічний та індивідуальний підхід до потреб кожного рекламодавця та продукту.

 

🎯І ще трохи про важливе:

Ми об'єднуємо кращих, щоб створювати сервіси, які допомагають зростати та досягати потужних результатів у будь-який час та за будь-яких умов.

Wild Wild Leads та WWApps прагнуть до провідних позицій у всьому, за що беремося. Ми спираємося на досвід кращих та перевершуємо його.

Прогрес, синергія та доброчесність — рушійні сили нашої компанії.

 

Ми розширюємось і шукаємо талановитого Business Development Manager.

 

📌Ми очікуємо від тебе:

  • досвід на посаді Business Development Manager з вертикаллю iGaming від 1 року;
  • знання англійської на рівні B2, розмовний та письмовий;
  • людяність, доброзичливість, високий рівень комунікативних навичок.

 

📌Твої обов’язки:

  • пошук нових рекламодавців у ніші iGaming;
  • ведення поточних рекламодавців;
  • ресерчінг нових оферів/брендів/рекламодавців;
  • проведення звірок з рекламодавцями;
  • контроль виплат від рекламодавців;
  • контроль кап;
  • рішення спірних питань (зрізи, переливи кап);
  • налагодження дружніх довгострокових відносин з рекламодавцями.

 

🍪Від нас:

  • ЗП з прив’язкою до курсу $;
  • віддалений формат роботи;
  • Day Off — 24 календарних дні;
  • корпоративи кожного кварталу та щомісячні тімбілдінги;
  • затишні люди, з якими в кайф працювати;
  • корпоративна англійська та психолог;
  • чіткий кар'єрний план з Performance Review для твого професійного зростання всередині компанії;
  • френдлі атмосферу гарантуємо🤗.
Wild Wild Leads Україна, Київ
$2000—7000 в місяць Team Lead Full time Remote

Ми Wild Wild Group — медіабаїнгова компанія повного циклу, що працює з топовими рекламодавцями з усього світу. Наші джерела: Facebook, ASO, UAC. In-house рішення для генерації трафіку забезпечують всебічний та індивідуальний підхід до потреб кожного рекламодавця та продукту.

 

🎯І ще трохи про важливе:

Ми об'єднуємо кращих, щоб створювати сервіси, які допомагають зростати та досягати потужних результатів у будь-який час та за будь-яких умов.

Wild Wild Leads та WWApps прагнуть до провідних позицій у всьому, за що беремося. Ми спираємося на досвід кращих та перевершуємо його.

 

Прогрес, синергія та доброчесність — рушійні сили нашої компанії.

 

Зараз ми в пошуку Team Lead Media Buyer Facebook / Gambling який хоче працювати у крутій команді та заробляти зелені 💵

 

💪 Ти маєш:

  • досвід на позиції Team Lead Media Buyer Gambling (Facebook) від півроку;
  • успішні кейси своїх заливів;
  • успішний досвід побудови команди;
  • проактивність та максимальну зацікавленість у результатах своєї команди.

 

✌🏽 У твої обов’язки буде входити:

  • самостійний залив трафіку;
  • систематизація роботи своєї команди;
  • активний пошук нових зв’язок та підходів;
  • мотивація команди на досягнення результатів;
  • координація роботи своєї команди (постановка завдань, контроль за виконанням);
  • щотижневі статуси за результатами виконаної роботи.

 

🤩 Від нас:

  • зп з прив’язкою до курсу $;
  • day off — 24 календарних дні;
  • вся необхідна інфраструктура, що полегшує життя;
  • корпоративи кожного кварталу та щомісячні тімбілдінги;
  • круті люди, з якими в кайф працювати;
  • віддалена робота у віртуальному офісі у Metaverse, де можна обговорити з колегами останні новини під час роботи;
  • вертикальне та горизонтальне зростання всередині компанії, з нами ти відчуєш і дізнаєшся що таке зростання та розвиток всіх Skills;
  • корпоративний психолог, який допоможе тобі стати кращим з кращих на всіх рівнях;
  • корпоративна англійська.

 

У тобі є прагнення і бажання постійного росту та нових знань? Давай знайомитися! 😉

Wild Wild Leads Україна, Київ
$1000—5000 в місяць Senior Full time Remote

Ми Wild Wild Group — медіабаїнгова компанія повного циклу, що працює з топовими рекламодавцями з усього світу. Наші джерела: Facebook, ASO, UAC. In-house рішення для генерації трафіку забезпечують всебічний та індивідуальний підхід до потреб кожного рекламодавця та продукту.

 

🎯І ще трохи про важливе:

 

Ми об'єднуємо кращих, щоб створювати сервіси, які допомагають зростати та досягати потужних результатів у будь-який час та за будь-яких умов.

Wild Wild Leads та WWApps прагнуть до провідних позицій у всьому, за що беремося. Ми спираємося на досвід кращих та перевершуємо його.

Прогрес, синергія та доброчесність — рушійні сили нашої компанії.

Ми будуємо свою компанію лише з профі та хочемо бачити тебе в нашій команді😎

 

🤍Ти наш бро якщо:

  • в тебе серйозні стосунки з FB& більше 1 року;
  • у вас настільки склався метч з FB, що він дає заливатись тобі від 15к/міс;
  • за весь час ваших відносин ви помандрували з FB по різним ГЕО;
  • за останні 3 місяці, ні в кого з вас не болить голова на профітні заливи.

 

🤫Спойлер що від нас:

  • з нами працювати ізі;
  • віддалений формат роботи з гнучким графіком;
  • підвищена сітка для скілових баєрів;
  • ставка+% з прив’язкою до курсу $;
  • ми знайдемо тобі персонального помічника, який буде заробляти тобі зелені $
  • повністю налагоджена інфраструктура, яка полегшує життя нашим баєрам. Свої прили, автоматизована видача акаунтів, круті дизайнери та інше для профітного заливу;
  • теплі відносини з топ реклами на ринку, які дають нашим баєрам кращі офери;
  • гео для заливу на будь-який смак;
  • безліч платіжних рішень для твого заливу;
  • драйвові івенти, які зарядять тебе на успішні зв’язки;
  • за бажанням можеш прокачувати свій English та спілкуватись з Psychologist 💁‍♂️
  • френдлі атмосферу гарантуємо.

 

В сумі: чітка інфраструктура, легкі заливи, кайфові люди, мажорні тачки та анлім кеш🤑

 

Давайте розкриєм карти та поспілкуємось?

JOYS Україна, Київ
$500—900 в місяць Junior Full time Remote

Привіт!

👋🏻Сьогодні ця вакансія для допомоги нашим партнерам із діджитал-агенції  VDALO  знайти того самого PPC Specialist, який обожнює спілкування з клієнтами та кайфує від продажів.

 

VDALO допомагають клієнтам збільшувати продажі, надаючи ефективні маркетингові послуги через Facebook ADS, Google ADS, SEO. 

 

Ще декілька фактів:

💫 За 5 років існування понад 634+ клієнтів, серед яких Volvo, Fiat, Alfa Romeo, друкарня Wolf, Сільпо;

💫 Зараз в роботі 70+ проектів;

💫 Команда із 30 осіб;

💫 Щирий сервіс — філософія компанії.

 

📌Від тебе:

— досвід від 1 року;

— технічні знання по роботі з рекламними кабінетами (Google Shopping, PMAX, ремаркетинг); 

— вміння ефективно та швидко ресьорчити;

— пунктуальність і дотримання дедлайнів у виконанні поставлених задач.

 

Буде перевагою:

— вміння налаштовувати GA4, GTM.

 

🤝Твої майбутні задачі:

— налаштування та аналіз ефективності рекламних кампаній;


— налаштування аналітики та GTM;


— виконання планових KPI по проєктах компанії;

— робота з рекламними текстами та підготовка технічного завдання для різних типів медіареклами;



— брати участь у розробці перфоманс-стратегій;

— аналіз ринку, проведення наскрізної аналітики, формування звітів;

— робота з дилерами: аудит, налаштування, моніторинг, оптимізація;

— покращення показників ефективності: CPA, ROAS, LTV, тощо.

 

💵Тебе чекає: 

— ставка + % за проєкт;

— зп від 25 000 — 35 000 грн;

— віддалений формат роботи;

— графік Пн-Пт з 10-18;

— регулярне проходження курсів;

— можливість росту до Тім ліда;

— нематеріальна мотивація за перевиконання показників відділу/команди (масаж, СПА, і т. п.);

— нетворкінг в команді + спільні зустрічі раз на тиждень;

— спільні корпоративи із командою по досягненні цілей агенції.

JOYS Україна, Київ
$1000—1200 в місяць Middle Full time Remote

Привіт🙃

 

Вакансія одного з наших партнерів з Канади. А точніше для крутого та позитивного бізнесмена, який є власником декількох успішних компаній в Канаді.

 

😎 Кілька фактів про керівника, для якого шукаємо топового асистента:

— знаходиться в постійному розвитку;

— генерує нестандартні рішення;

— обожнює те, чим займається;

— приймає будь-які труднощі, як виклик;

— і просто приємна людина.

 

🤝 Що ти отримаєш:

— ідеальний час роботи для «сови» 🦉(18:00–03:00 за київським часом);

— можливість працювати з будь-якої точки світу;

— ЗП з прив’язкою до курсу $;

— оплата всіх необхідних ресурсів для роботи;

— за необхідністю надання техніки для роботи, після успішного завершення періоду адаптації;

— відпустка та лікарняні за домовленістю не лімітовано кількістю.

 

📌Вимоги:

— англійська на рівні С1-С2 (тестове завдання (30 хвилин) та співбесіда англійською);

— готовність бути на зв’язку за канадським часом (18:00 — 03:00 за київським часом);

— готовність працювати з великим обсягом інформації; 

— вміння виділяти важливе та структурувати;

— вміння пріоретизувати та дотримуватись дедлайнів;

— бажання вивчати нове та впроваджувати вивчене в роботі.

 

✔️Твої майбутні задачі:

— ведення та контроль адмін процесів;

— участь в процесі рекрутингу;

— ведення документації;

— відповідати на листи, повідомлення, дзвінки; 

— слідкувати за графіком зустрічей (ведення календаря) і задач керівника;

— проходження навчання та впровадження нових інструментів в бізнес.

 

Якщо тобі подобаються цікаві задачі та постійний розвиток, чекаю на резюме.

JOYS Україна, Київ
$500—1000 в місяць Junior Full time Remote

Привіт😉

Вакансія одного з наших партнерів з Канади — шукаємо Sales manager в автодетейлінг студію.

Компанія вже понад 7 років є провідною студією детейлінгу та надає повний набір послуг, обслуговує Едмонтон і його околиці. Є сертифікованими постачальниками керамічних покриттів, плівок для захисту фарби, плівок для вітрового скла, вінілової плівки та багато іншого.

 

🎯Місія компанії:

— надавати клієнтам найвищу якість послуг з обробки деталей автомобіля та захисту поверхонь;

— створення професійного та доброзичливого середовища;

— обслуговувати тільки найкращими інструментами та професійною автохімією.

 

🤝 Ти отримаєш:

— можливість працювати з будь-якої точки світу;

— ідеальний час роботи для «сови» 🦉(18:00–03:00 за київським часом);

— ЗП з прив’язкою до курсу $;

— оплата всіх необхідних ресурсів для роботи (ІР-телефонія тощо);

— відпустка та лікарняні за домовленістю не лімітовано кількістю.

 

📌Вимоги:

— англійська на рівні С1-С2 (тестове завдання (30 хвилин) та співбесіда англійською);

— досвід роботи у сфері продажів; — комунікабельність;

— вміння працювати з великими обʼємами даних.

 

✔️Твої майбутні задачі:

— обробка вхідних звернень та заявок клієнтів (телефон, месенджер, email);

— ведення клієнтів в CRM-системі;

— проведення онлайн консультацій з потенційними клієнтами, надання інформація про послуги; 

— підвищення рівня конверсії та побудова довгострокових відносин.

 

Якщо ти розумієш від чого кайфують клієнти після детейлінгу та на 100% продуктивніший вночі, тоді чекаємо на твоє резюме.

 

IT Specialist Україна, Київ
Junior Full time Office

Ми українська команда, що створює інноваційні рішення для безпечного та ефективного бізнесу. Захищаємо від кіберзагроз, підсилюємо інфраструктуру та забезпечуємо конфіденційність даних.Розкрий свій потенціал разом із нами! Ми не лише створюємо інноваційні рішення, ми створюємо майбутнє разом з тобою. Захоплюючі завдання, креативний підхід та безмежні можливості розвитку — тут ти зможеш реалізувати свої амбіції!

Задачі, які будуть виконуватись:

  1. Зняття виписок по всім банкам та компаніям
  2. Оформлення депозитів, траншів (ОТП Банк, Агропросперіс Банк), контроль термінів та оплати %% по них;
  3. Підготовка і контроль термінів %% по р/р та вільні кошти (Ощадбанк, Агропросперіс) по компаніям;
  4. Надання щоквартальних документів для звіту перед Фондом;
  5. Оплата рахунків, зп відомості, контроль проведення платіжних інструкцій;
  6. Замовлення довідок, виписок з банків;
  7. Внесення рахунків та проведення виписок в 1С по всім компаніям;
  8. Оновлення анкет та/або актуалізація даних фінансового моніторингу по запиту банків;
  9. Підготовка, перевірка (згідно вимог) документації, листів, довідок для проведення імпортних операцій у валюті;
  10. Контроль реквізитів SWIFT, контроль вимог департаменту валютного контролю;

Контроль надходжень експортних операцій у валюті: 

  • Еквівалент більше 400 тис. грн. одноразове надходження — термінове надання підтверджуючих документів для валютного нагляду термін поточний місяць (в іншому випадку дана інформація передається НБУ, ДФС); 
  • Еквівалент менше 400 тис.грн- надання всіх документів в банк (не терміново)- але враховуємо загальну суму контракту, щоб відштовхуватись на можливі терміни його закриття валютним відділом.

Очікування від кандидата:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
  • вища освіта (бухгалтерський облік, економіка, фінанси, аудит);
  • Досвідчений користувач пакету MS Office, Excel, 1 °C;
  • знання бухгалтерського, кадрового та податкового законодавства України;
  • Математичне та аналітичне мислення, здатність швидко навчатись, вміння дотримуватися строків, уважність до деталей, орієнтованість на якісний результат, стресостійкість

Ми пропонуємо:

  • виключно офісний графік роботи;
  • комфортний офіс бізнес-центру Sigma  з надійними підземним укриттям та наявністю безперебійного інтернету, водопостачання та електроживлення;
  • медичне страхування, після випробувального терміну;
  • 22 робочих днів оплачуваної відпустки на рік та оплачувані лікарняні;
  • усю необхідну для роботи техніку;
  • дружню команду та відкрите керівництво;
  • навчання та наставництво;
  • можливості для розвитку, як особистого, так і професійного!

Процес інтерв’ю: Спілкування з рекрутером >>> інтерв’ ю з командою >>> фінальне інтерв*ю  >>> оффер

Ми шукаємо талановитого, працьовитого та амбітного бухгалтера  який приєднається до команди та матиме виняткову можливість для професійного зростання.

Приєднуйтесь до нашої дружньої ІТ-команди!

SmartApps Естонія, Таллінн
$1800—5000 в місяць Junior Part time Remote

SmartApps, a dynamic brand evolved within a service IT company, is on the lookout for a skilled iOS Developer to join our team.

We specialize in developing iOS applications integrated with our advertising SDK, catering to the affiliate marketing industry across various sectors including gambling, betting, utilities, and finance.

Opportunity Details:

  • Contractual Employment: Work with us on a project basis, with compensation provided for each completed application.
  • Flexible Workflow: Our development process is streamlined with our workflow system, which includes defined statuses and access to our order management system. Quality Assurance testing is conducted at various stages to ensure product quality.

Your Role:

  • Development: From understanding project requirements to application development, you will handle all stages independently.
  • SDK Integration: Integrate our advertising SDK effortlessly with minimal time investment, supported by comprehensive documentation.
  • Collaboration and Support: Work closely with our team of senior technical specialists and operational managers who will provide ongoing support and guidance throughout the development process.

What We Offer:

  • Support Resources: Access our documentation featuring solutions to common problems and answers to frequently asked questions.
  • Simple & Effective Process: Our process is straightforward—fill out the form on our website, review documentation, agree on the terms, and develop. Once the app passes moderation, receive your payment promptly.

Requirements:

  • Proven experience in iOS development and publication.
  • Ability to develop applications from scratch independently.
  • High motivation and a robust iOS tech stack knowledge.

Application Process:

  • Interested candidates should visit our dedicated portal for contractors: SmartApps Contractors https://contractors.smartapps.agency/ to fill out the application form, familiarize with the necessary documentation, and get started.

Embark on a rewarding journey with SmartApps, where innovation meets expertise in the thriving field of affiliate marketing applications. Join us today and elevate your career to new heights!

Dataobrii Велика Британія, Лондон
$1000—3000 в місяць Middle Full time Remote

Шукаємо Дата аналітика з досвідом роботи з аналітикою даних та рішеннями для інформаційних панелей.

Досвід роботи з базами даних і сховищами даних.

Відмінні навички роботи з SQLт, а PYTON. Практичні знання PYTON. Знання конвеєрів даних, знання моделювання даних і статистичних тестів. Увага до деталей.

Віддалена робота, повний робочий день — 10 до 19

Required skills:

  • Proven track of record with data analytics and dashboard solutions.
  • Experience working with databases and data warehouses, associated python libraries)
  • EXCELLENT SQL AND PYTHON (PANDAS, NUMPY) SKILLS
  • Working knowledge of Python.
  • Knowledge of data pipelines
  • Knowledge of data modelling and statistical tests
  • Attention to details

Responsibilities:

  • Data analysis and data processing
  • Statistical modelling
  • Running statistical tests
  • Data processing
  • Data visualization

About DataObrii

DataObrii is a young company, we facilitate the development of machine learning algorithms and deploying models that facilitate big data analysis, automating and helping clients achieve better use of their data.Our focus is on real-world problems and real-world solutions. The keys to our success are our focus on continuous improvement of both our employees and our company, our dedication to keeping up with current and emerging technologies, and our commitment to delivering complete solutions.

Team Lead Full time Remote

Your expertise: 

  • Python Expertise: 3-5 years+ of experience in Python, encompassing both commercial and significant personal projects

  • OOP Mastery: Deep understanding of Object-Oriented Programming principles and their practical application

  • API Development Skills: Proven track record in developing scalable and efficient APIs, with a focus on BI & Data-centric applications

  • Concurrency and Asynchrony: Proficiency in implementing Multiprocessing / Asynchronous processes to enhance application performance

  • Framework Proficiency: Solid experience with at least one major Python framework (e.g., Django, Celery, FastAPI)

  • Database Expertise: Hands-on experience with at least one relational database (e.g., PostgreSQL, MySQL) and one non-relational database (e.g., MongoDB, ClickHouse)

  • Version Control: Proficiency with Git (or similar systems like Bitbucket), demonstrating best practices in code versioning and collaboration

  • Testing Frameworks: Experience with at least one of the major testing frameworks (Pytest, Unittest, etc.), ensuring a robust and reliable codebase

  • CI / CD Tools: Proficiency in using CI / CD tools (e.g., Jenkins) for streamlined and efficient development workflows

  • Containerization: Hands-on experience with Docker, showcasing skills in building, deploying, and managing containerized applications

  • Software Architecture: Strong foundation in software architecture design, especially microservices and event-driven architectures, to support scalable and flexible systems

  • Analytical and Problem-Solving Skills: Exceptional analytical abilities with a knack for translating complex business requirements into technical solutions

  • Cloud Services: Proficiency with at least one major cloud service (AWS, Azure, or GCP), and a thorough understanding of cloud-native architectures 

  • Machine Learning: Familiarity with machine learning concepts and experience in deploying ML models

  • Leadership and Communication: Excellent communication skills paired with leadership prowess, adept at mentoring and fostering collaboration across teams

  • Agile Methodology: Experience working in an agile environment, endorsing flexibility, and iterative progress

Will definitely be a plus: 

  • Kubernetes (K8s) Proficiency

  • Experience with Python ORMs (e.g., SQLAlchemy, Peewee)

  • Foundational Linux Administration and Networking Skills

  • Familiarity with Atlassian Products (Jira, Confluence)

  • Golang Proficiency

  • Experience with Websockets

What’s in it for you? 

  • Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers

  • Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality

  • Decent market rate compensation depending on experience and skills

  • Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency

  • «You build it, you own it» mentality in most contexts

  • Support of personal and professional development

    • coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature

    • support of experienced colleagues

    • in-house events and trainings

    • regular knowledge sharing in teams

    • English classes and speaking clubs

  • Life-balance support

    • truly flexible schedule, no time-tracking at all

    • 25 working days of vacation

    • 5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate

    • generous maternity leave program

  • Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it

You will be involved into: 

Hands-on Technical Work and Leadership

  • Code Reviews and Programming Standards: Lead code review sessions to ensure the utmost code quality, establishing and enforcing best practices in coding and security

  • Technical Problem-Solving: Tackle complex technical challenges head-on, focusing on optimizing system performance and ensuring infrastructure scalability and security

Team Management and Development

  • Hiring and Team Building: Take charge of the recruitment process, identifying skill gaps and aligning candidate selection with the team’s technical and cultural needs. Manage team composition decisively to uphold performance and morale

  • Mentorship: Act as a mentor, guiding team members through complex issues and advocating for a culture of continuous learning and improvement

Workflow and Process Optimization

  • Technical Workflows Design: Craft, implement, and refine technical workflows to boost efficiency, collaboration, and code quality, integrating modern CI / CD pipelines and automated testing frameworks

  • Agile Practices: Champion agile methodologies, adapting them to fit the team’s unique dynamic and project requirements, ensuring agile ceremonies are effectively conducted

Project Execution and Quality Assurance

  • Active Project Management: Adopt a proactive stance in project management, closely monitoring progress, and addressing challenges promptly to ensure timely and successful deliveries

  • Quality Assurance Strategy: Collaborate with QA engineers to weave quality assurance deeply into the development process, leading the creation of comprehensive test strategies

Innovation and Technical Advocacy

  • Research and Innovation: Dedicate time to personal and team-wide research in new technologies, frameworks, and methodologies, fostering an environment of innovation and experimentation

  • Technical Representation: Serve as the technical voice in cross-departmental meetings, articulating technical solutions and advocating for necessary resources or changes

Strategic and Operational Balance

  • Strategic Direction: While focusing on hands-on work, align technical direction with strategic business objectives, adapting to evolving market and organizational needs

  • Operational Excellence: Directly contribute to and oversee day-to-day operations, ensuring the team’s efforts meet current demands while laying the groundwork for future success

About the company and project: 

ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and web hosting company with over 13 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.

Our culture is built on the values that we live every day: the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues and the way we relentlessly innovate solutions that meet the emerging needs of our customers.

At Namecheap, we are looking for a dynamic and experienced Technical Leader with a strong background in BI / ML and Python to spearhead our newly established Intelligence Integration Team (IIT). This team is set to play a pivotal role within our organization, developing both existing and new microservices and infrastructure to integrate the capabilities generated by our BI business unit seamlessly. This integration spans various domains of business intelligence and machine learning, facilitating a crucial connection between raw BI & ML outputs and their application across the organization. This includes interfacing with technical teams, as well as supporting business operations such as product development, customer support, and executive decision-making. The IIT is tasked with adhering to and promoting the general architecture and technical standards as defined by the Technology Business Unit of Namecheap.

Celebrating over 23 years of excellence, Namecheap stands as a leading technology firm, excelling in domain registration, web hosting, and many internet services. With our roots deeply embedded in the ethos of security, privacy, and reliability, we have become the 2nd largest domain registry globally. Our mission— to democratize access to domains and empower individuals and businesses to leverage the full potential of the web—is what propels us forward. As innovators, we continuously push the envelope in online presence management, ensuring ease of access and affordability for establishing a digital identity. By joining us, you become an integral part of a forward-thinking team committed to keeping the Internet open and accessible for all.

Our endeavors also include the launch of Spaceship.com, a novel reimagination of domain registrar and online services. As a Technical Leader, you will contribute to Namecheap and Spaceship, driving innovation and excellence.

Our organization leverages advanced Business Intelligence (BI) systems to process approximately 100GB of data daily, with internal storage exceeding 100TB across various data types. We currently have 25 models deployed in production, with a total of 35 machine learning models under development and testing. These models, which we update and expand at a rate of 1-2 every 2-3 months, aim for a benchmark accuracy of 96-97%. Our data processing infrastructure utilizes a wide range of sources, including hundreds of databases, APIs, and crawlers, and operates with a standard one-day latency for business metrics calculations while supporting real-time KPIs. Serving an internal user base of over 2000 employees, we handle approximately 10-15 requests daily, with 200 personalized licenses for daily BI tool usage. Model updates are scheduled according to business needs and can vary from daily to quarterly, ensuring continuous improvement in our operations.st amounts of data and complex machine learning models, optimizing the flow of business insights and decision-making processes across the organization. Here are some data points for you to get an idea of what our BI team is dealing with on the daily basis.

Middle Full time Remote

Your expertise:

  • Strong proficiency with JavaScript (ES6+)
  • Knowledge of TypeScript and willingness to work with it
  • Understanding and experience with Node.js server-side development
  • Knowledge and experience with Docker
  • Knowledge and experience with SQL
  • Experience with one of the big cloud providers (AWS / Azure / GCP)
  • Understanding the nature of asynchronous programming and its quirks and workarounds
  • A strong culture of clean code and engineering excellence
  • Understanding of Object-Oriented programming paradigm
  • Understanding of SOLID principles in practice
  • Knowledge of software design patterns & ability to apply them consciously
  • Knowledge and experience with automated testing platforms and unit tests
  • Understanding of HTTP protocol
  • Knowledge of web security threats and ways to mitigate them
  • Proficient understanding of Git
  • Experience with DevOps practices — the ability to work with an application on all lifecycle stages: development, environment creation, maintenance on real environments
  • Systematic approach to problem-solving

Will definitely be a plus:

  • Knowledge other than JavaScript / TypeScript programming languages

  • Understanding of client-side scripting

    • understanding of event loop, micro and macro tasks, and their influence on code

    • understanding the browser as a platform and browsers instruments for code debugging

  • Experience with ReactJS and its infrastructure

  • Competent use of English (reading, writing, and speaking)

What’s in it for you?

  • Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers

  • Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality

  • Decent market rate compensation depending on experience and skills

  • Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency

  • «You build it, you own it» mentality in most contexts

  • Support of personal and professional development

    • coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature

    • support of experienced colleagues

    • in-house events and trainings

    • regular knowledge sharing in teams

    • English classes and speaking clubs

  • Life-balance support

    • truly flexible schedule, no time-tracking at all

    • 25 working days of vacation

    • 5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate

    • generous maternity leave program

  • Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it

You will be involved into:

  • Analyse user and system requirements, suggest ways for implementation

  • Full cycle development, implementing new features on BE (on FE on occasion)

  • Handle features from the vision to production

  • Introduce expertise and capability to deliver desired functionality

  • Design, implementation, and coverage with tests of the system according to the product vision

  • Validate software functional and non-functional requirements

  • Possibility of cooperation with business stakeholders to deliver superior functionalities

About the company and project:

ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today, Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and web hosting company with over 13 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.

Our culture is built on the values that we live every day: the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues.

We are building a smart and powerful new platform that allows any customer to find, purchase, connect, and manage digital products in a new and completely seamless way.

Our platform aims to simplify the entire customer journey from selection, to purchase and on through connection and launch by challenging the status quo and antiquated way of doing things like setting up DNS, managing subscriptions, not being able to easily switch between products and add-ons, and revolutionizing those processes through the smart use of technology to bring forth better and more meaningful solutions.

Applied through our platform, we will solve these problems by managing the complexities associated with them in the background and we will match those solutions to an intuitive design and world-class user experience to deliver a completely in-context customer journey and flow.

This new platform is at the forefront of connecting our customers to any digital product by bringing them together in a way that almost anyone can understand and in the process we will redefine what seamless means within our industry and beyond.

MaysCompany. Україна, Київ
Junior Full time Office

Requirements:

  • Knowledge of HTML, CSS, CSS preprocessors, JavaScript.
  • Knowledge of REST-full web services
  • Knowledge of programming language and technical terminology.
  • Experience with source code versioning systems like Git.
  • Able to solve problems.
  • Good written and verbal communication skills.
  • Visual design experience.

Knowledge of modern Web Frameworks (React, Vue).

We offer:

  • Full Software development cycle from software requirements preparation to ready system release
  • Opportunity to work with the new technologies and corporate level platforms
  • Opportunities for career and salary growth
  • Corporate English courses
  • Flexible working schedule
  • Comfortable office near metro station
Tribuna.com Україна
Middle Full time Remote

Tribuna.com — одна зі спортивних digital-компаній України, що найбільш швидко ростуть. Аудиторія наших проєктів перевищила 6 мільйонів користувачів в Україні, а також близька до 10 мільйонів у Франції, Італії, Німеччині, Великій Британії, США, Іспанії та інших країнах. 

Компанія приділяє значну увагу підтримці держави, Збройних сил України та постраждалих від російської агресії, а завдяки організації благодійних аукціонів спільно із зірками спорту вдалося зібрати понад 250 тисяч доларів, що дозволило передати на фронт 9 автомобілів та інше спорядження. Успішні та резонансні проєкти щодо дотримання санкцій щодо російських та білоруських спортсменів, які підтримали війну, та протидії російській спортивній пропаганді.

Разом з аудиторією каналів зростає й наша команда. Для нас важливий внесок кожного в процесі створення продукту, адже наш фахівець є експертом і бере участь безпосередньо у всіх процесах.

 

Вимоги:

  • досвід роботи у створенні онлайн-продуктів (web, mobile app) від 2-х років;

  • розуміння специфіки роботи казино і букмекерських сайтів;

  • вміння формувати ТЗ для технічної команди та високий рівень soft skills;

  • проактивність і творчий підхід;

  • вміння працювати з аналітикою та розумінням UI/UX;

  • вітається досвід роботи бізнес-аналітиком і в агентствах.

Від вас:

  • участь у розробці та просування iGaming-розділу на проєктах Tribuna Digital (Україна та західні ринки);

  • проєктування інноваційних букмекерських і iGaming-сервісів, здатних конкурувати з лідерами ринку;

  • участь у генерації нових гіпотез для розвитку iGaming-розділу;

  • написання документації, ТЗ і брифів для команди розробки та постійна комунікація з ними;

  • координація роботи команди та забезпечення якісного процесу розробки та результатів.

Для вас:

  • Робота в одній з найкращих медійних команд України та амбітні завдання, які включають роботу з найбільшими світовими Гео;

  • Можливість застосувати знання практично для великої аудиторії;

  • Відпустка 24 дні та гнучкий підхід до лікарняних;

  • Індивідуальний графік (тільки для найкращих);

  • Відмінний колектив, який за бажання можна не бачити й працювати віддалено :)

  • Спільне обговорення підсумкового розміру компенсації.

  • Якщо ти поділяєш наші цінності й хочеш швидко розвиватися, досягати кар’єрних висот — надсилай своє резюме

Tribuna.com Україна
Middle Full time Remote

Tribuna.com — одна зі спортивних digital-компаній України, що найбільш швидко ростуть. Аудиторія наших проєктів перевищила 6 мільйонів користувачів в Україні, а також близька до 10 мільйонів у Франції, Італії, Німеччині, Великій Британії, США, Іспанії та інших країнах. 

Мета компанії — розвиток незалежних медіа та будівництво високотехнологічного продукту світового рівня в Україні. Політика компанії — легкість, гнучкість у прийнятті рішень та менеджменті робочих процесів, що дозволяє стрімко зростати та будувати кар'єру всередині компанії. Для нас важливий внесок кожного в процесі створення продукту, адже наш фахівець є експертом і бере участь безпосередньо у всіх процесах.

Разом з аудиторією каналів зростає й наша команда.

Вимоги:

  • досвід роботи у створенні онлайн-продуктів (web, mobile app) від 2-х років;

  • знання ринку спортивних медіасвіту та інтерес до спорту;

  • вміння формувати ТЗ для технічної команди та високий рівень soft skills;

  • проактивність і творчий підхід;

  • вміння працювати з аналітикою і розумінням UI/UX;

  • базові знання вебінструментів, таких як Google Analytics, GTM, Firebase, Jira.

Від вас:

  • участь у розробці нових продуктів і функціоналу на проєктах Tribuna Digital (Україна та західні ринки);

  • написання документації, ТЗ і брифів для команди розробки та постійна комунікація з ними;

  • координація роботи команди та забезпечення якісного процесу розробки та результатів.

Для вас:

  • Робота в одній з найкращих медійних команд України та амбітні завдання, які включають роботу з найбільшими світовими гео;

  • Можливість застосувати знання практично для великої аудиторії;

  • Відпустка 24 дні та гнучкий підхід до лікарняних;

  • Індивідуальний графік (тільки для найкращих);

  • Відмінний колектив, який за бажання можна не бачити і працювати віддалено :)

  • Спільне обговорення підсумкового розміру компенсації.

  • Якщо ти поділяєш наші цінності й хочеш швидко розвиватися, досягати кар’єрних висот, любиш займатися і цікавишся спортом — надсилай своє резюме

EVO Україна, Київ
Middle Full time Remote

EVO Fintech створює та об’єднує продукти у рішення під брендом RozetkaPay — https://rozetkapay.com/, які повʼязують онлайн оплати в інтернет, оплати в касах (карткою та готівкою), а також переказами з картки на картку. До того, ж рішення щодо дистанційної верифікації та ідентифікації партнерів для подальшого підписання з ними договорів з переказу коштів для забезпечення прийому оплат за замовлення з маркетплейсів.

RozetkaPay вже використовують Rozetka, Prom, Vchasno, Bigl, Shafa, HelpVolunteer, Vodafone, Robota.ua та інші.

Технологічний стек:

  • Golang 1.22+, gorm, temporal, gin;
  • Postgresql, Redis, RabbitMQ;
  • GCP, Kubernetes, Docker, GitLab CI, Argo CD, ElasticSearch/OpenSearch, Kibana, Grafana
  • та будь-яка технологія, яку команда визнає за потрібну для використання

Нам дуже важливі якість і гнучкість, тому ми використовуємо:

  • Мікросервісний підхід до розробки.
  • Обов’язковий етап код рев’ю.
  • Покриття тестами та метриками.
  • Відповідність стандартам якості коду.
  • Супровід та відповідальність за функціонал після впровадження в робоче середовище.
  • Взаємна повага і якісна відкрита комунікація.

Що важливо для даної ролі: 

  • 3+ роки комерційного досвіду програмування;
  • 1+ роки досвіду роботи з Golang;
  • досвід конкурентного програмування на будь-якій мові — важливе розуміння, які є підходи, і навіщо це потрібно в цілому;
  • досвід використання будь-яких SQL та NoSQL рішень, і розуміння причин використання кожного в конкретному випадку (наприклад, чому MongoDB замість Postgres, або чому Postgres замість Cassandra);
  • досвід профілювання додатків, використання метрик + досвід усунення «performance bottleneck»;
  • впевнені аналітичні здібності — необхідно буде не просто робити фічі за описом, але продумувати функціонал, починаючи від неформалізованих вимог, вибирати найбільш відповідне рішення і реалізовувати його;
  • вміння взаємодіяти в команді — не просто абстрактне «team player», а реальне вміння (досвід) знаходити компроміс в спірних моментах, і завжди бути відкритим до обговорення.

Задачі:

Розробка та подальша підтримка компонентів системи що реалізують чи забезпечують наступний функціонал:

  • транзакційний процесинг (платіжні флоу та ін.);
  • інтеграції з банківськими API та платіжними сервісами;
  • розробка та інтеграція із внутрішніми «data»-сервісами, що збагачують транзакцію;
  • автоматизація систем управління тарифами, сутностями та іншими; артефактами продуктової екосистеми.

Етапи відбору:

  • Знайомство з рекрутером та техлідом
  • Технічне інтервʼю з інженерами проєкту
  • Фінальне інтерв’ю з Head of Product та СТО EVO Fintech

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування у штат компанії
  • 24 календарних дні оплачуваної відпустки на рік, необмежена кількість лікарняних.
  • Віддалена робота. Можливість відвідувати офіс у м.Київ
  • Медичне страхування
  • Послуги корпоративного психолога.