Вакансії
Tribuna.com — одна з найбільш швидкозростаючих спортивних digital-компаній України. Аудиторія наших проєктів перевищила 10 мільйонів користувачів по всьому світу.
Наша місія — перевидумати медіа, адже стара медійна модель більше не працює. Ми будуємо медіа нового покоління, яке включає в себе також глибоку спортивну аналітику, спільноту вболівальників, просунуті мобільні додатки.
Ця вакансія — один з останніх відсутніх елементів пазла. Нам потрібна людина, яка зможе добудувати маркетингову стратегію наших проєктів в Україні та світі, знає і вміє «готувати» різні джерела трафіку, не боїться сміливих партнерств і вміє у креатив. Якщо ви готові до серйозних викликів і надзусиль для їх досягнення — вам до нас.
Обов’язки:
- Створення маркетингової стратегії просування сайтів і мобільних застосунків Tribuna.com (acquisition, retention, brand), а також її реалізація на практиці.
- Зведення юніт-економіки (LTV > CAC), формулювання та перевірка гіпотез, налаштування безперебійного процесу A/B-тестувань для розвитку In-App Purchases.
- Data-driven підхід у плануванні розвитку продукту: аналітика когорт і маркетингових воронок, підбір інструментів для аналізу, впровадження AI-рішень та софтів для покращення перформансу.
- Просування наших сайтів, мобільних застосунків, YouTube-каналів та інших продуктів в Україні та за кордоном з використанням соціальних механік, інфлюенс-маркетингу, PR, email-маркетингу тощо.
- Керівництво всіма каналами залучення: performance, соцмережі, контент-маркетинг, інфлюенсери, колаборації, у тому числі із залученням технологій на базі AI та інших департаментів компанії.
- Участь у розвитку продукту для ефективнішого планування нових фіч та пріоритизації задач.
- Робота з рекламними інструментами (Facebook, Google, YouTube, TikTok, Telegram тощо).
- Аналіз результатів роботи маркетингового напряму, вміння рахувати ефективність, робота з аналітичними системами (GA, AppFollow, Adapty, аналітика сторів мобільних застосунків).
- Побудова команди, яка допоможе реалізувати це все, і взаємодія з тими департаментами, які вже існують у компанії.
Вимоги:
- Досвід у digital-маркетингу від 3 років, з них щонайменше 1 рік — на керівній посаді.
- Практичний досвід у просуванні мобільних застосунків — як органічними, так і платними методами.
- Упевнене розуміння роботи з інфлюенсерами, креативними форматами та спортивною спільнотою.
- Глибокий інтерес до сучасних технологій і медіа, знання й розуміння принципів роботи всіх популярних платформ та соцмереж.
- Аналітичне мислення, готовність постійно висувати та перевіряти гіпотези.
- Комунікативні навички, бажання зростати й розвиватися, відчувати свій внесок у результат, розв’язувати нестандартні задачі.
- Любов до спорту загалом і до продуктів Tribuna.com зокрема.
- Знання англійської мови, достатнє для створення стратегії для англомовних гео.
- Вміння розподіляти задачі між командою та підрядниками.
- Уміння мислити стратегічно й діяти швидко — у дусі стартапу, а не корпорації.
Ми пропонуємо:
- Спільне обговорення фінального розміру компенсації.
- Високий рівень свободи у побудові стратегії та її реалізації.
- Робота в одній з найкращих медіакоманд України та амбітні задачі, які охоплюють найбільші ринки світу.
- Можливість ґрунтовно прокачати знання і одразу застосовувати їх на великій аудиторії.
- Відпустка 24 дні та гнучкий підхід до лікарняних.
- Стильний мерч від компанії на день народження.
- Індивідуальний графік (тільки для найкращих).
- Чудовий колектив, який, за бажання, можна не бачити і працювати віддалено.
- Соціально відповідальна компанія, яка безперервно підтримує ЗСУ з початку повномасштабного вторгнення.
Надсилайте резюмез темою «Директор з маркетингу».
Tribuna.com — провідне цифрове спортивне видавництво України, яке реалізує спортивні проєкти, орієнтовані на світові ринки. Наразі в нашій лінійці понад 10 додатків, які поєднують в собі просунуті дані, медіа нового покоління та спільноту спортивних уболівальників.
Ми створюємо проривні продукти світового рівня з України. Щоб рости швидше, ми збираємо команду людей з планами на швидке професійне зростання. Чесно кажемо, що work life balance буде зміщений у бік роботи та професійного розвитку. Натомість пропонуємо реально цікаві виклики, класну команду, сміливі гіпотези та свободу в прийнятті рішень.
Цю вакансію можна назвати і Mobile Product/Project Manager, і Mobile Growth Manager. Якщо вас зацікавило все, що написано вище або нижче, але ви сумніваєтеся — краще напишіть нам і ми спробуємо знайти метч.
Завдання:
- зведення і постійне поліпшення юніт-економіки (LTV > CAC);
- формулювання і перевірка гіпотез, налаштування безперебійного процесу А/В-тестування для розвитку In-App Purchases;
- Data-driven підхід у плануванні розвитку продукту: аналітика когорт і маркетингових воронок, підбір інструментів для аналізу;
- тісна взаємодія з продуктовими командами, дизайном, розробкою і маркетингом;
- впровадження AI-рішень і AI-софтів для поліпшення перформансу.
Від вас:
- досвід роботи з мобільними додатками з платними підписками від одного року;
- розуміння, аналіз і оптимізація основних метрик (LTV, САС, ROI);
- участь у розробці нових продуктів і функціоналу в мобільних додатках; вивчення ринку, пошук нових рішень, проектування, постановка завдань для мобільних команд розробки та постійна комунікація з ними;
- вміння формувати ТЗ для технічної команди та високий рівень soft skills;
- проактивність, самостійність;
- знання ринку спортивних медіа світу та інтерес до спорту стануть вашим плюсом.
Для вас:
- Робота в одній з кращих медійних команд України та амбітні завдання, які включають роботу з топовими ринками;
- Можливість застосувати свої знання для багатомільйонної аудиторії; Відпустка 24 дні та гнучкий підхід до лікарняних;
- Звичайно, класний мерч на ваш день народження;
- Безумовно, можливості для зростання всередині компанії;
- Індивідуальний графік (тільки для кращих);
- Відмінний колектив, який при бажанні можна не бачити і працювати віддалено :)
- Спільне обговорення підсумкового розміру компенсації.
Надсилай своє резюме з темою Mobile Growth Manager.