Вакансії

Знайдіть і подайте заявку на вакансію своєї мрії в будь-якій точці світу. Опублікуйте свою вакансію та наймайте талановитих спеціалістів із будь-якої точки світу з усіх ІТ-спеціалізацій.
Loading...
71 вакансія
Intern Full time Remote

Лови шанс безкоштовно здобути практичні знання та приєднатися до команди TechMagic! До 20 травня  відкрита реєстрація на безкоштовний курс B2B MARKETING IN IT.

Про програму: 4 тижні, 8 онлайн лекцій наживо, відразу практичні інсайти, мінімум теорії, навчання від практикуючих експертів.Мова викладання — українська, навчальні матеріали — англійська.

Цей курс для тебе, якщо ти:

  • Новачок з базовим досвідом у B2B маркетингу;

  • Маркетолог/иня з іншої сфери, що хоче перейти в ІТ;

  • Студент/ка або випускник/ця бізнес-факультету, що зацікавлений/а у кар'єрі в ІТ-маркетингу.

Вимоги:

  • Базове розуміння маркетингу;

  • Англійська мова на рівні B2 або вище;

  • Висока мотивація до навчання.

На курсі ти навчишся:

  • формувати маркетинг команду, структурувати необхідні ролі та компетенції

  • розробляти контент стратегію: створювати контент для веб сайтів і блогів, якісно вести соцмережі. 

  • спілкуватись з потенційними клієнтами через e-mail та LinkedIn, автоматизовувати та використовувати АІ для цього, генерувати зустрічі для sales команд

  • будувати план органічного росту, розуміти як отримувати кліки з Google та нарощувати органічний трафік 

  • не зливати гроші на рекламу та уникати типових помилок, розуміти на чому фокус у роботі з платним трафіком

  • як готуватись, що робити на зовнішніх івентах та як проводити власні

  • працювати з даними в маркетингу та які інструменти варто використовувати.

Як отримати першу роботу в TechMagic?

  1. Заповнюй аплікаційну форму за посиланням: https://forms.gle/12GBtw23Lz5Hy1u8A
  2. Пройди комплексний онлайн тест.
  3. Пройди HR інтерв’ю та отримай запрошення на лекційну частину.
  4. Після 4 тижнів навчання реалізуй свій фінальний проєкт.
  5. Прояви себе на курсі та отримай Job Offer.

Наші переваги для тебе:

  • Потужна команда, яка допоможе рости швидко;

  • Гнучкий графік роботи (працюй по remote чи з офісу, або поєднуй два формати)

  • Оплачувана відпустка, лікарняні, державні вихідні, допомога при переїзді

  • Медичне страхування/компенсація занять спортом/перевірка стану здоров’я + вакцинація від грипу

  • Тренінги, курси англійської та оплачувані сертифікації.

Залишай заявку до 20 травня, прокачай свої скіли і кар’єру з TechMagic!

Wild Wild Leads Україна, Одеса
Senior Full time Remote

Ми Wild Wild Group — медіабаїнгова компанія повного циклу, що працює з топовими рекламодавцями з усього світу. Наші джерела: Facebook, ASO, UAC. In-house рішення для генерації трафіку забезпечують всебічний та індивідуальний підхід до потреб кожного рекламодавця та продукту.

🎯І ще трохи про важливе:

Ми об'єднуємо кращих, щоб створювати сервіси, які допомагають зростати та досягати потужних результатів у будь-який час та за будь-яких умов.

Wild Wild Leads та WWApps прагнуть до провідних позицій у всьому, за що беремося. Ми спираємося на досвід кращих та перевершуємо його.

Прогрес, синергія та доброчесність — рушійні сили нашої компанії.

Ми будуємо свою компанію лише з профі та хочемо бачити тебе в нашій команді😎

🤍Ти наш бро якщо:

  • В тебе серйозні стосунки з FB& Gambling більше 1 року;
  • У вас настільки склався метч з FB, що він дає заливатись тобі від 15к/міс;
  • За весь час ваших відносин ви помандрували з FB по різним ГЕО;
  • За останні 3 місяці, ні в кого з вас не болить голова на профітні заливи.

🤫Спойлер що від нас:

  • З нами працювати ізі;
  • Віддалений формат роботи з гнучким графіком;
  • Підвищена сітка для скілових баєрів;
  • Ставка+% з прив’язкою до курсу $;
  • Ми знайдемо тобі персонального помічника, який буде заробляти тобі зелені $
  • Повністю налагоджена інфраструктура, яка полегшує життя нашим баєрам. Свої прили, автоматизована видача акаунтів, круті дизайнери та інше для профітного заливу;
  • Теплі відносини з топ реклами на ринку, які дають нашим баєрам кращі офери;
  • Гео для заливу на будь-який смак;
  • Безліч платіжних рішень для твого заливу;
  • Драйвові івенти, які зарядять тебе на успішні зв’язки;
  • За бажанням можеш прокачувати свій English та спілкуватись з Psychologist 💁‍♂️
  • Френдлі атмосферу гарантуємо.

В сумі: чітка інфраструктура, легкі заливи, кайфові люди, мажорні тачки та анлім кеш🤑

IT Specialist Україна, Київ
Middle Full time Partial remote

Ми українська команда, що створює інноваційні рішення для безпечного та ефективного бізнесу. Захищаємо від кіберзагроз, підсилюємо інфраструктуру та забезпечуємо конфіденційність даних.

Розкрий свій потенціал разом із нами! Ми не лише створюємо інноваційні рішення, ми створюємо майбутнє разом з тобою. Захоплюючі завдання, креативний підхід та безмежні можливості розвитку — тут ти зможеш реалізувати свої амбіції!

Основні вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи від 2 років на позиції системного аналітика.
  • Досвід ефективної комунікації з замовниками для виявлення, аналізу та уточнення їхніх вимог.
  • Глибокі знання інтеграційних протоколів (REST, SOAP, MQ, Kafka) та методів обміну даними.
  • Володіння SQL та NoSQL базами даних, здатність виконувати складні запити та аналізувати структуру даних (нереляційні БД).
  • Здатність до підготовки технічної документації, включаючи концепцію, архітектуру, детальні специфікації та технічні завдання.
  • Здатність аналізувати інформацію, визначати потенційні проблеми та розробляти ефективні рішення.
  • Готовність брати на себе відповідальність за реалізацію задач і вносити пропозиції для покращення процесів.
  • Готовність і здібність швидко засвоювати нову інформацію, технології та методики.
  • Високий ступінь відповідальності

Задачі, які будуть вирішуватися:

  • Взаємодія з зацікавленими сторонами для збору вимог та визначення критеріїв успіху для інтеграційних проєктів.
  • Розробка архітектури інтеграційних рішень.
  • Моделювання роботи інтеграційних рішень за допомогою UML.
  • Написання технічної документації, такої як концепція, детальні специфікації та технічні завдання.

Ми пропонуємо:

  • Комфортний офіс у бізнес-центрі, з надійними підземним укриттям та наявністю безперебійного інтернету, водопостачання та електроживлення;
  • Медичне страхування, після випробувального терміну;
  • 22 робочих дні оплачуваної відпустки на рік та оплачувані лікарняні;
  • Усю необхідну для роботи техніку;
  • Дружню команду та відкрите керівництво;
  • Навчання та наставництво;
  • Можливості для розвитку, як особистого, так і професійного.

Процес інтерв’ю: Дзвінок з рекрутером ----> інтерв’ ю з командою ----> фінальне інтерв’ю ----> оффер

ACIR Україна
Middle Full time Partial remote

Introduction: We are seeking a highly skilled and passionate Technical Writer to join our dynamic cybersecurity team. This role is ideal for someone who thrives in a technologically advanced environment and is committed to enhancing security practices through clear and effective documentation.

 

Key Responsibilities:

  • Create, maintain, and update documentation for cybersecurity projects, including but not limited to system manuals, installation/configuration instructions, and release notes.
  • Collaborate with cybersecurity experts to develop content that explains complex security concepts and procedures to both technical and non-technical audiences.
  • Utilize GitHub for version control and collaboration with the software development team, ensuring documentation is synchronized with software updates and releases.
  • Develop scripts and deployment guides for various security tools and configurations.
  • Enhance online presence by creating technical blogs, white papers, and case studies that resonate with our community and stakeholders.
  • Participate in community forums and discussions, providing expert insights and fostering a collaborative environment.
  • Implement SEO best practices and link-building strategies to increase visibility and engagement with our documentation and online content.

Required Skills and Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Technical Communication, Computer Science, Information Technology, or a related field.
  • Minimum of 3 years of experience in technical writing with a specific focus on cybersecurity.
  • Proficient in using GitHub and familiar with Markdown and other documentation tools.
  • Experience in scripting and deploying software in a cybersecurity context.
  • Excellent written and verbal communication skills, with a proven ability to convey complex information in a clear and concise manner.
  • Strong understanding of SEO and link-building techniques.
  • Community-oriented with experience engaging with tech communities online.

Preferred Qualifications:

  • Certifications such as CompTIA Security+, CISSP, or similar.
  • Prior experience working in a fast-paced, agile environment.
  • Active participant in cybersecurity forums and groups.

What We Offer:

  • Competitive salary and comprehensive benefits package.
  • Flexible working hours and remote work opportunities.
  • A vibrant, inclusive environment where creativity and innovation are encouraged.
  • Opportunities for professional growth and advancement.
Senior Full time Remote

Location: Remote

Your expertise:

  • Excellent knowledge of PHP 7+, JavaScript / TypeScript
  • Strong knowledge of MySQL / PostgreSQL
  • Experience with Symfony
  • Experience with JS framework React
  • Strong knowledge of Docker platform
  • Knowledge of software design patterns
  • Strong OOP skills based on SOLID principles
  • Ability to adjust to the change of established working processes and desire to improve them
  • Intermediate or higher level of English
  • Passionate for getting things done and result-oriented mindset
  • Experience working in an Agile / Scrum / Kanban environment

Will definitely be a plus:

  • Experience with AWS platform
  • Strong knowledge of Nginx

What’s in it for you?

  • Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers
  • Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
  • Decent market rate compensation depending on experience and skills
  • Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency
  • «You build it, you own it» mentality in most contexts
  • Support of personal and professional development
    • coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
    • support of experienced colleagues
    • in-house events and trainings
    • regular knowledge sharing in teams
    • English classes and speaking clubs
  • Life-balance support
    • truly flexible schedule, no time-tracking at all
    • 25 working days of vacation
    • 5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
    • generous maternity leave program
  • Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it

You will be involved into:

  • As a dedicated team member, you will deliver business value via code and systems, building an AWS-hosted, Docker-based, microservice-oriented product
  • You will solve existing and new user problems and implement new business opportunities
  • This includes writing code, unit and functional tests, making code reviews, designing architecture, analyzing and estimating user stories
  • You will also have a chance to expand skills in back-end (PHP, PostgreSQL, Symfony 5) as well as front-end (React.js). Best-practices of SOLID and CI / CD based development workflow included

About the company and project:

ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and Web Hosting company with over 13 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.Our culture is built on the values that we live every day; the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues and the way we relentlessly innovate solutions that meet the emerging needs of our customers.

Our Hosting product offers a wide range of services, like shared hosting, VPS hosting, and dedicated servers, all designed to meet the different needs of our customers, from small businesses to big companies. We use the latest technology to make sure our users have a great experience that’s easy to use, can grow with them, and comes with excellent customer support.

The product represents a full stack web hosting services provisioning system. It consists of new product pages & shopping cart integration, new server provisioning & billing system integration, as well as deep integration and interaction with other Namecheap products.

As part of the development team on this product, you’ll get to bring in new ideas and make the product better, helping it stay ahead and meet our customers' needs in a hosting market that’s always changing.

SmartApps Естонія, Таллінн
Junior Part time Remote

Our team is actively searching for an IOS developer.

SmartApps is a brand born within a service IT company and has extensive experience in programming.

Our main activity is developing IOS applications with our advertising SDK for the affiliate marketing industry in the gambling, betting, utilities, and finance sectors.

We have opened the opportunity to work with us on a contractual basis with payment for each application.

The work process, application examples, and answers to common questions are described on our website — https://contractors.smartapps.agency

Briefly, we summarize it here: fill out the form — familiarize yourself with the documentation and instructions — agree on the price and the order you have chosen — develop — the application goes through moderation — receive payment.

We work in a simple format, at each stage of development, you will receive assistance from our team, which consists of both senior technical specialists and operational managers who are happy to help and advise at each stage.

Additionally, you will receive our documentation with descriptions of typical problem solutions and questions.

Development is carried out according to our workflow with described statuses and access to the system for order management, testing is carried out at different stages by our QA.

For integration of our advertising SDK, you will not need much time, we have adapted our SDK for easy integration with just one file for which there is already documentation.

Main requirements:

— Experience in development and publication for IOS.

— Ability to independently create applications from scratch.

— High level of motivation.

— IOS Tech Stack.

EVO Україна, Київ
Middle Full time Remote

EVO Fintech створює та об’єднує продукти у рішення під брендом RozetkaPay — https://rozetkapay.com/, які повʼязують онлайн оплати в інтернет, оплати в касах (карткою та готівкою), а також переказами з картки на картку. До того, ж рішення щодо дистанційної верифікації та ідентифікації партнерів для подальшого підписання з ними договорів з переказу коштів для забезпечення прийому оплат за замовлення з маркетплейсів.

RozetkaPay вже використовують Rozetka, Prom, Vchasno, Bigl, Shafa, HelpVolunteer, Vodafone, Robota.ua та інші.

Технологічний стек:

  • Golang 1.22+, gorm, temporal, gin;
  • Postgresql, Redis, RabbitMQ;
  • GCP, Kubernetes, Docker, GitLab CI, Argo CD, ElasticSearch/OpenSearch, Kibana, Grafana
  • та будь-яка технологія, яку команда визнає за потрібну для використання

Нам дуже важливі якість і гнучкість, тому ми використовуємо:

  • Мікросервісний підхід до розробки.
  • Обов’язковий етап код рев’ю.
  • Покриття тестами та метриками.
  • Відповідність стандартам якості коду.
  • Супровід та відповідальність за функціонал після впровадження в робоче середовище.
  • Взаємна повага і якісна відкрита комунікація.

Що важливо для даної ролі: 

  • 3+ роки комерційного досвіду програмування;
  • 1+ роки досвіду роботи з Golang;
  • досвід конкурентного програмування на будь-якій мові — важливе розуміння, які є підходи, і навіщо це потрібно в цілому;
  • досвід використання будь-яких SQL та NoSQL рішень, і розуміння причин використання кожного в конкретному випадку (наприклад, чому MongoDB замість Postgres, або чому Postgres замість Cassandra);
  • досвід профілювання додатків, використання метрик + досвід усунення «performance bottleneck»;
  • впевнені аналітичні здібності — необхідно буде не просто робити фічі за описом, але продумувати функціонал, починаючи від неформалізованих вимог, вибирати найбільш відповідне рішення і реалізовувати його;
  • вміння взаємодіяти в команді — не просто абстрактне «team player», а реальне вміння (досвід) знаходити компроміс в спірних моментах, і завжди бути відкритим до обговорення.

Задачі:

Розробка та подальша підтримка компонентів системи що реалізують чи забезпечують наступний функціонал:

  • транзакційний процесинг (платіжні флоу та ін.);
  • інтеграції з банківськими API та платіжними сервісами;
  • розробка та інтеграція із внутрішніми «data»-сервісами, що збагачують транзакцію;
  • автоматизація систем управління тарифами, сутностями та іншими; артефактами продуктової екосистеми.

Етапи відбору:

  • Знайомство з рекрутером та техлідом
  • Технічне інтервʼю з інженерами проєкту
  • Фінальне інтерв’ю з Head of Product та СТО EVO Fintech

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування у штат компанії
  • 24 календарних дні оплачуваної відпустки на рік, необмежена кількість лікарняних.
  • Віддалена робота. Можливість відвідувати офіс у м.Київ
  • Медичне страхування
  • Послуги корпоративного психолога.
Junior Full time Partial remote

Фінансова компанія ЕВО в пошуках фахівця з питань фінансового моніторингу (за виключенням НПК).

ФК ЕВО створена в серпні 2019 року. Наразі компанія здійснює діяльність з надання фінансових послуг щодо переказу коштів, згідно отриманих всіх необхідних статусів та ліцензій. Також в найближчій перспективі буде запущена послуга — відкриття рахунків фізичним особам підприємцям.

ФК ЕВО працює на ринку під брендом RozetkaPay — https://rozetkapay.com/ та входить до групи компаній EVO-Rozetka. Продукти RozetkaPay вже використовують Prom.ua, Rozetka, Вчасно, Bigl, Shafa, HelpVolunteer, Vodafone, Robota.ua та інші.

Про команду:

Наразі команда фінмоніторингу складається з відповідального працівника (лідера напрямку) та двох команд НПК. У зв’язку із розширенням діяльності та збільшенням клієнтської бази ми підсилюємо службу фінансового моніторингу та шукаємо фахівця, основною задачею якого буде супроводження процесів, пов‘язаних з виконанням вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів НБУ у сфері запобігання та протидії легалізації коштів, набутих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму тощо (окрім НПК).

 

Що важливо для даної ролі:

— досвід роботи у сфері проведення фінансового моніторингу від 1 року у фінансових компаніях або банках
— навички аналізу фінансових операцій клієнтів
— знання законодавства України у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму
— організованість та структурованість, уважність до деталей


Задачі:

— ведення реєстрів повідомлень
— робота зі списками PEP, санкцій тощо
— виявлення потенційних збігів, перевірка підозрілих операцій
— інформування Держфінмоніторингу про будь-які зміни, що стосуються підрозділів компанії
— перегляд внутрішніх нормативних документів компанії та їх своєчасне оновлення
— проведення навчальних заходів для співробітників компанії
— контроль процесів ідентифікації та верифікації в пунктах надання фінансових послуг (точки видачі Розетки)
— участь у підготовці звітності до НБУ

 

Етапи відбору:

— відбір по резюме
— інтерв’ю з керівником департаменту фінансового моніторингу ФК ЕВО
— фінальне інтерв’ю за потреби

 

Ми пропонуємо:

— офіційне працевлаштування у штат компанії
— 24 календарних дні оплачуваної відпустки на рік, необмежена кількість лікарняних
— гібридний формат роботи: віддалено + робота в офісі (м.Київ, вул.Харківське шосе 201/203)
— медичне страхування
— послуги корпоративного психолога
— роботу в команді амбіційних колег, підтримку та допомогу
— цікаві задачі (проєкт активно розвивається, і кожен член команди має можливість впливати на його розвиток)

Digital Dice Україна, Київ
Team Lead Full time Partial remote

CRM-менеджер для iGaming бренду

Digital Dice — стартап, що запускає та здійснює операційне управління iGaming брендами в усьому світі. Наразі ми відкриваємо офіс в Києві й збираємо талановиту команду, що займатиметься розвитком інноваційних проєктів, від імплементації передових програмних і маркетингових рішень, до технічної та клієнтської підтримки.

 

Опис вакансії:

На позицію CRM-менеджера ми шукаємо людину, що відіграватиме ключову роль у формуванні та реалізації маркетингових, acquisition та retention стратегій з нуля. Вакансія передбачає креативне мислення і глибоке розуміння індустрії онлайн азартних ігор, особливою перевагою стануть досвід та знання специфіки соціальних та свіпстейк казино в Північній Америці (Social and Sweepstakes casinos).

 

Вашим основним завданням буде розробка та управління комплексною CRM-програмою з використанням новітніх інструментів та технологій для підвищення рівня залученості, утримання та лояльності клієнтів.

 

Ключові обов’язки:

  • Розробка та впровадження CRM-стратегії, яка відповідає цілям нашого бренду та сприяє залученню та утриманню користувачів.

  • Оцінювання, вибір та управління взаємодією з провайдерами CRM-платформ, забезпечення відповідності нашого програмного забезпечення передовим галузевим стандартам (наприклад, Optimove, Xtremepush, Salesforce).

  • Співпраця з міжфункціональними командами, щоб безперешкодно інтегрувати CRM-стратегії на всіх етапах взаємодії з клієнтами.

  • Розробка та впровадження цільових маркетингових кампаній з використанням аналітики даних, моніторинг та оптимізація стратегій для досягнення максимальної результативності та ефективності.

  • Впровадження та підтримка масштабованих процесів, які забезпечують найкращі практики в управлінні кампаніями та потенційними клієнтами.

  • Здійснення контролю за розробкою та управлінням моделями сегментації клієнтів для забезпечення індивідуального обслуговування клієнтів.

  • Підготовка та управління бюджетом відділу CRM, забезпечення ефективного розподілу ресурсів для досягнення стратегічних цілей.

  • Сприяння розвитку наших CRM-можливостей, випереджаючи тенденції та інновації на ринку.

  • На подальшому етапі створення та управління CRM-відділом, формування команди професіоналів для підтримки зростання бренду.

 

Вимоги до кандидата:

  • Підтверджений досвід роботи в CRM. Перевага надається кандидатам, які працювали в онлайн-казино на реальні гроші, соціальному казино або в іграх Free-to-Play.

  • Практичний досвід роботи з основними CRM-платформами (наприклад, Optimove, Xtremepush, Salesforce) та глибоке розуміння найкращих практик CRM. — ОБОВ’ЯЗКОВО

  • Високі аналітичні навички та вміння перетворювати дані на дієві інсайти.

  • Відмінні навички управління проектами з досвідом створення та масштабування CRM-ініціатив з нуля.

  • Видатні лідерські здібності, здатність розвивати та керувати CRM-командою.

  • Креативне мислення, орієнтоване на клієнта, здатність впроваджувати інновації та стратегії, що підвищують лояльність та утримання клієнтів.

  • Відмінні навички комунікації та співпраці, вміння ефективно працювати з різними командами та відділами.

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна заробітна плата із покриттям податків.

  • Відзнаки за ініціативність та вклад в розвиток і результати компанії.

  • Прозора бонусна система на основі OKR (Objectives and Key Results).

  • Річний перегляд заробітної плати.

  • Медичне страхування.

  • 100% оплачувані лікарняні.

  • 20 робочих днів щорічної оплачуваної відпустки.

  • Погоджений бюджет на навчання, уроки англійської мови, платні семінари, конференції, майстер-класи тощо.

  • Робота в оточенні талановитої команди висококласних фахівців.

----------------------------------------------

 

CRM Manager for iGaming Brand

 

Digital Dice is a startup dedicated to launching and operating iGaming brands worldwide. We are in the process of opening an office in Kyiv and are assembling a talented team. This team will focus on the development of innovative projects, ranging from the implementation of advanced software and marketing solutions to providing technical and customer support.

 

Role Overview:

As our CRM Manager, you will play a pivotal role in shaping and implementing our CRM strategies from the ground up. This role is designed for a visionary leader who possesses a deep understanding of the online gaming landscape, particularly within Online Real Money Casinos or Social Casinos. Your primary focus will be to develop and manage a comprehensive CRM program using the latest tools and methodologies to enhance customer engagement, retention, and loyalty.

 

Key Responsibilities:

  • Develop and implement a CRM strategy that aligns with our brand’s objectives and enhances user engagement and retention.

  • Evaluate, select, and manage relationships with CRM platform providers, ensuring our technology stack is at the forefront of industry standards (e.g., Optimove, Xtremepush, Salesforce).

  • Collaborate with cross-functional teams to integrate CRM strategies seamlessly across all customer touchpoints.

  • Design and execute targeted marketing campaigns, leveraging data analytics to monitor performance and optimize strategies for maximum efficiency and effectiveness.

  • Establish and maintain scalable processes that ensure best practices in campaign and lead management.

  • Oversee the development and management of customer segmentation models to deliver personalized customer experiences.

  • Prepare and manage the CRM department’s budget, ensuring resources are allocated effectively to achieve strategic goals.

  • Drive the evolution of our CRM capabilities, staying ahead of trends and innovations in the market.

  • In the later stage, build and manage the CRM department, nurturing a team of professionals to support the brand’s growth.

Qualifications:

  • Proven experience in CRM, with a preference for candidates who have worked in Online Real Money Casino, Social Casino, or Free-to-Play games.

  • Hands-on experience with major CRM platforms (e.g., Optimove, Xtremepush, Salesforce) and a strong understanding of CRM best practices. — MUST

  • Strong analytical skills with the ability to translate data into actionable insights.

  • Excellent project management skills, with experience establishing and scaling CRM initiatives from the ground up.

  • Outstanding leadership abilities, with the capacity to grow and manage a CRM team.

  • Creative thinker with a customer-first mindset, able to innovate and implement strategies that enhance customer loyalty and retention.

  • Excellent communication and collaboration skills, capable of working effectively across different teams and departments.

What we offer:

  • Competitive Salary: Enjoy a competitive salary with taxes covered by us.

  • Performance Awards: Receive accolades for your initiative and significant contributions to the company’s development and achievements.

  • Transparent Bonus Structure: Benefit from a clear and straightforward bonus system based on Objectives and Key Results (OKRs).

  • Annual Salary Review: We commit to reviewing wages annually to ensure fair compensation.

  • Healthcare Benefits: Comprehensive medical insurance is provided to all our employees.

  • Full Sick Leave Compensation: Receive 100% pay during periods of illness.

  • Generous Vacation Policy: Enjoy 20 days of paid vacation each year to relax and rejuvenate.

  • Professional Development: We support your growth with a dedicated budget for courses, English lessons, seminars, conferences, and masterclasses.

  • Collaborative Environment: Work alongside a team of talented, high-class professionals dedicated to excellence.

NewGMedia Україна
Senior Full time Remote

As a Business Analyst, you will be responsible for Discover, defining, and creating understandable documentation for all stakeholders in the space of business goals and business needs, defining the true problem;

Creation of UML & BPMN diagrams to sync all parties.

Specify documents of requirements and support them using alternative views (user stories, defining acceptance criteria, diagrams, prototypes, scenarios);

Create prototypes and wireframes.

 

Why Join Us?

  • Ambitious and long-term project: Join us in the creation and active development phase of a CRM project with a long-term vision.
  • Advantages of the project: It will be a big project with lots of functionality and complicated cases. Usage of ML in the future
  • Prestige: Join a multi-award-winning Gambling Company, contributing to the journey that has crafted 9 top iGaming brands on the markets of Tier-1 countries.

Requirements:

  • 2 + years of experience in business or system analysis;
  • Experience with BPMN, UML, and Flow diagrams;
  • Understanding different requirement types (Business, Functional/Nonfunctional, etc.);
  • Strong analytical and problem-solving skills;
  • Able to manage multiple work streams and know how to prioritize work;
  • Experience in the creation of business and technical documentation;
  • Excellent communication skills;
  • Experience in prototyping.

As a plus:

Expertise in one of the domains — (eCommerce, CRM, gambling)

 

Responsibilities:

  • Discover, define, and create understandable documentation for all stakeholders in the space of business goals and business needs, defining the true problem;
  • Creation of UML & BPMN diagrams to sync all parties.
  • Specify documents of requirements and support them using alternative views (user stories, defining acceptance criteria, diagrams, prototypes, scenarios);
  • Create prototypes and wireframes.
  • Participate in backlog grooming, defining upcoming release scope;
  • Support development team in clarifications of requirements and manage change requests;
  • Close collaboration with DEV/QA teams (planning, task management, bug tracking, change management);
  • Detect cross-team dependencies, work with other Product Owners and Technical teams;

Technology stack:

  • Project management tools (Jira/Confluence/Trello)
  • UML & BPMN modeling (Lucidchart, MIRO, Visio)
  • UI/UX creation tools (Figma, InVisio, Axure, Draw io, etc.)

Your Hiring Journey:

Call with a Recruiter➡️ Test task➡️ Interview with Product manager ➡️ Interview with CPO➡️ Final Interview with Head of Recruiting ➡️ Job offer🥳

 

Perks of Being with Us:

  • Time Off: 20 vacation days, 36 sick days annually.
  • Learning: English classes, learning compensation, conference and seminar support.
  • Professional Growth: Emphasis on internal promotions for career advancement.
  • Health Benefits: Annual budget for health expenses.
  • Special Occasions: Extra day off for birthdays, marriage bonus, enhanced maternity support.
  • Work Environment: Minimal bureaucracy, no overtime, necessary tools and tech provided.
  • Corporate Events: Team-building activities in a multicultural setting.
  • Work-Life Balance: Flexible remote, office, or hybrid work options without time tracking.

Ready to craft the future of iGaming with us? Join the company where ideas transform into magnificent results!

greenm Україна
Middle Full time Remote

Our partner, a company headquartered in New York, creates an AP solution combining smart automation with spending intelligence to drive material savings and empower finance teams to make smarter spending decisions. 

*Your background: 

  • Higher technical education; 

  • 2-4 years of practical experience experience with Python; 

  • at least 1 year of commercial experience with machine learning 

*Skills, competencies: 

  • Capacity to work independently 

  • Good communication skills 

  • Willingness and readiness to develop professionally 

*Technical knowledge: 

  • In-depth knowledge of Python  

  • Fast API framework 

  • Intermediate machine learning knowledge (pandas, numpy, scikit learn, light gum, xg boost)  

  • Experience in LLM deployment (Lang chain, Open AI, Vertex AI) 

  • Experience with ML inference 

*It will be a plus:  

  • Kubeflow/Kserve framework for ML 

  • Ray framework 

  • Kubernetes knowledge 

  • Terraform knowledge 

Your responsibilities:

  • Maintain and deploy
  • Machine learning infrastructure
  • Support Existing Data Pipeline of the project
  • Should be trained and deployed multiple models.

*What we offer:  

  • Flexible work schedule;  

  • Ability to work remotely from Ukraine;  

  • Possible formats of cooperation: 3rd form Individual entrepreneur or cooperation under GiG contract (preferably);  

  • Offices in the centre of Lviv or Kyiv (if you prefer to work from the office);  

  • 20 days of vacation and the opportunity to take a paid day off on Ukrainian public holidays;   

  • Unlimited paid sick leave;  

  • Maternity leaveprograms;  

  • Paid sabbatical after five years of work in the company;  

  • Compensation for English lessons, professional courses, books, and participation in local and foreign conferences;  

  • Physical and mental health support program (gym, swimming pool, psychologist, etc.);  

  • Legal and accounting support;  

*Interview steps: 

  • TA — 1 hour (introduction, discussion of your practical experience etc); 

  • Technical interview — 1.5 hours/2 team members 

  • 30 minutes call introduction with our partner 

  • Technicall assessment — 3 hours 

  • 1 hour interview with the team lead, engineering lead and CEO 

Raiffeisen Bank Ukraine Україна, Київ
Senior Full time Remote

Що ви будете робити:

  • Підтримка процесу управління ризиками інформаційної безпеки та ІСТ ризиками (координація з ідентифікації та оцінки загроз та вразливостей, оцінки ефективності контролів, оцінювання ризиків, а також заходів обробки ризиків)
  • Проведення воркшопів з бізнес-власниками, ІТ власниками ІТ систем, власниками ризику. Фасілітація оцінки ризиків
  • Моніторинг ефективності запроваджених контролів та рівня ризиків
  • Підготовка та представлення звітності щодо управління ризиками та контролями
  • Забезпечення ефективності процесів інформаційної безпеки (документування, підтримка KPIs/OKRs, звітність)
  • Підтримка процесу забезпечення відповідності регуляторним документам з питань інформаційної безпеки

Необхідні знання та досвід:

  • Глибоке знання методик (стандартів), «best practice» управління ризиками інформаційної безпеки (ISO27005:2018, ISO31000:2018, OCTAVA тощо)
  • Практичний досвід підтримки циклу управління ІСТ ризиками/ ризиками інформаційної безпеки
  • Знання скорингу вразливостей CVSS, навички аналізу виявлених вразливостей (CWE, CVSS) щодо можливих ризиків, пов’язаних з їх експлуатацією, та компенсуючих контролів
  • Загальне розуміння призначення, принципів роботи основних категорій засобів інформаційної безпеки (FW, Proxy, IPS/IDS, WAF, SIEM, DLP, EDR тощо)
  • Загальне розуміння хмарних технологій (AWS), технології контейнерізації (Kubernetes), CI/CD, концепції DevOps, cloud-native apps
  • Розуміння процесів інформаційної безпеки та підходів до вимірювання їх ефективності
  • Знання регуляторних документів з питань інформаційної безпеки (НБУ, ISO27001, PCI DSS, SWIFT security framework)
  • Високі комунікаційні навички, вміння презентувати
  • Знання основних можливостей управління процесами та задачами Jira

Ми пропонуємо:

Досвід роботи у великому системному міжнародному бізнесі: робота у великій міжнародній компанії, яка створює різноманітне та інклюзивне середовище для професійного та особистого розвитку співробітників. Потужна спільнота Raiffeisen Bank International, яка складається з високопрофесійних та успішних команд з різних країн.

Круті WOW-проєкти: участь у масштабних проєктах з розробки банківських продуктів, використовуючи передові технології та підходи, які дозволять нашим клієнтам отримувати найкращий, найзручніший сервіс.

Зручний та безпечний формат роботи: гнучкі умови, можливість працювати віддалено або у гібридній моделі (дистанційно та в офісі). Для виконання своїх обов’язків можна використовувати офіси із безперебійним живленням та наявними бомбосховищами.

Професійний розвиток: ​​обмін знаннями з колегами з-за кордону, розвиток всередині компанії, підвищення кваліфікації та перекваліфікація, участь у внутрішніх відборах. Можливість отримання t-shaped експертизи. Навчання внутрішнє та зовнішнє. Корпоративні курси англійської мови. Тренінги soft skills у нашій корпоративній академії. Командоутворюючі заходи та участь у соціальних проектах.

Соціальний пакет та програма Wellbeing : 28 днів оплачуваної основної відпустки та додаткові відпустки, медичне страхування, офіційне працевлаштування. Турбота про ментальне та фізичне здоров’я: індивідуальні психологічні сесії та групові лекції, безкоштовні спортивні онлайн-заняття.

Стабільний дохід: конкурентоспроможна зарплата та бонуси за ваш особистий внесок, винагороди за участь у реферальній програмі.

Raiffeisen Bank Ukraine Україна, Київ
Senior Full time Remote

Responsibilities:

  • Creating security requirements for services and applications
  • Building a threat model for systems and services
  • Participation in the assessment of information security risks for systems and services
  • Analyze identified vulnerabilities as part of information security testing
  • Participation in change management

Requirements:

  • Competence (preferably experience) in the management and implementation of secure development methods in the SDLC (Secure Software Development Lifecycle)
  • Competence in the analysis of existing threats to information security, their relevance, the possibility of implementation and consequences, understanding of ways to implement threats
  • Preparation and analysis of information security requirements for systems / products / components
  • Skills for creating documents in the framework of the direction of information security (Regulations, technical maps, instructions, etc.)
  • Competence on threats and vulnerabilities identified as a result of the use of automated testing tools and manual tests
  • Knowledge of the requirements of state regulators in the field of information security
  • Knowledge of information security controls for product solutions
  • Knowledge in the field of information security risk management
  • Carrying out an IS risk assessment for systems / products / services (internal / external vendors)
  • Knowledge in the field of organizing methods for protecting mobile applications
  • Knowledge in the field of cryptography. Differences between world standards and state ones
  • Competence in the field of electronic signature
  • Experience in shaping information security requirements for cloud solutions (preferred by AWS)
  • Knowledge in building a threat model for information systems and their components
  • Knowledge of the main vulnerabilities of information systems OWASP TOP 10
  • An understanding of the organization of web applications, web servers, application technologies, frameworks and protocols in relation to application development and deployment
  • Familiar with the code management system (for example, BitBucket), the CI / CD building system (for example, Jenkins), the principles of application containerization, the Kubernetes docker container management system, the principles of building a microservice architecture, authentication and authorization methods OAuth 2.0 and OpenID Connect
  • Purposefulness, ability to work independently, ability to negotiate and reach consensus on different priorities of product development teams and solutions
  • English: upper-intermediate

We offer:

International business career: work in a large international company that creates a diverse and inclusive environment for professional and personal growth. Strong Raiffeisen community of highly professional and successful teams from different countries.

Challenging WOW-projects: involvement into large-scale projects on product development, using modern engineering technologies, unique approach to encouraging customer-driven innovation.

Comfortable and safe format of work: flexible work conditions including remote work or hybrid models alternating between in-office hours and remote work. Offices with uninterruptible power supply and bomb shelters are provided to perform duties.

Professional development: knowledge sharing with colleagues from abroad, development within the company, upskilling and reskilling opportunities, internal competitions. The possibility of obtaining a T-shaped expertise. Internal and external training programs. Corporate English courses. Soft skills trainings at our corporate L& D academy. Team building activities and involvement into social projects.

Attractive social package and wellbeing: 28 days of paid vacation, medical insurance, official employment. Mental and Physical health support: individual psychological sessions and lectures, -free online workouts, yoga.

Stable income: competitive salary and bonuses for your efforts and contribution, rewards for participation in the referral program.

Senior Full time Remote

In the role of Talent Acquisition Manager, you will serve as a key business partner to hiring managers within the company, engaging with diverse vacancies to deepen your understanding of the iGaming industry. Your responsibility is to effectively guide the recruitment process, providing strategic support in building strong teams and achieving business goals successfully.

Why Join Us?

  • Global Reach: Work on a global scale, interact with diverse candidates, and gain exposure to different cultures.
  • Strategic Impact: Provide strategic guidance to hiring managers on candidate selection, demonstrating market understanding and talent identification expertise. Focus on building an effective hiring manager team structure through recruitment efforts.
  • Leadership Development: Mentor and supervise sourcers, refine delegation and collaboration skills, and potentially advance to team leadership roles. Share expertise through regular Knowledge Sharing sessions.
  • Knowledge of the market and trends: Navigate various domains, including Digital Marketing, technical, and non-technical roles. Apply trending methods, experiment with approaches, and draw from best practices of successful companies for effective talent acquisition.

 

Key Responsibilities:

  • Full life cycle recruitment of technical and digital marketing positions
  • Actively source candidates using a variety of channels, develop diverse candidate pools (including passive candidates), and generate pipelines for each position
  • Manage and develop relationships with hiring managers (internal/external) and candidates
  • Write complete and detailed job descriptions ensuring and understanding of job responsibilities and business requirements
  • Ensure that the applicant tracking system (Zoho Recruit) is consistently and effectively used to provide accurate recruitment metrics and compliance
  • Reporting

 

Skills & Qualifications Required:

  • At least 3 years of experience in IT recruitment
  • Experience in the international market
  • Understanding of software development specialties and methodologies
  • Advanced user of recruiting technologies, such as Google X-Ray search, Linkedin search, and other related systems and tactics
  • Previous experience of working with an applicant tracking system
  • At least Upper-intermediate level in English, both verbal and written.
  • Responsible, result-driven, attentive to details
  • Willing to work in a team and truly be a part of the whole

 

Your Hiring Journey:

Call with a Recruiter ➡️ Interview with Head of Recruitment  ➡️ Test Task ➡️ Final Interview ➡️ Job offer?

 

Perks of Being with us:

  • Time Off: 20 vacation days, 36 sick days annually.
  • Learning: English classes, learning compensation, conference and seminar support.
  • Professional Growth: Emphasis on internal promotions for career advancement.
  • Health Benefits: Annual budget for health expenses.
  • Special Occasions: Extra day off for birthdays, marriage bonus, enhanced maternity support.
  • Work Environment: Minimal bureaucracy, no overtime, necessary tools and tech provided.
  • Corporate Events: Team-building activities in a multicultural setting.
  • Work-Life Balance: Flexible remote, office, or hybrid work options without time tracking.

 

Ready to craft the future of iGaming with us? Join the company where ideas transform into magnificent results!

NewGMedia Україна
Team Lead Full time Remote

Do you have an entrepreneurial mindset?

Do you like keeping up with i-Gaming trends to be ahead of the competition?

If, so you will play the key role in helping us determine which strategies do and don’t work. As one of the decision-makers, you will be responsible for assessing business needs and making recommendations to improve operations.

 

We promise that the day-to-day requirements of the job won’t be boring.

Every day in your life as a BA can be different than the last, involving new challenges that put your skills and knowledge to the test.

 

If you are a part investigator and part strategist, you are the right person we are looking for.

 

What will you do?

Your responsibilities consist of the following:

  • Identifying problem areas of operation
  • Developing creative, data-backed solutions
  • Presenting insights to high-level decision-makers
  • You will be directly reporting to the CEO

 

How you can contribute to the company’s development:

  • Search for patterns and explanations based on Tableau data
  • Processing of Ad-hoc requests
  • Testing of hypotheses within the departments and business sector
  • Conducting AB tests and providing recommendations based on their results making conclusions on the data/reports and its optimization
  • Risk prevention
  • Strategic collaboration: Collaborate actively with the Affiliate and BI Team and other key stakeholders to align the company’s strategic direction with market demands.
  • Entrepreneurial mindset: Always strategize with the company’s profitability and long-term
  • Dealing with numbers and traffic flow.
  • Dealing with a bunch of data, optimizing our sources.

 

What do we expect from our BA?

Remember: Your Data-backed duties are the beating heart of the job.

 

Requirements:

  • Minimum 6 years in Business/Data Analysis, will be a plus working with the management team
  • Hands-on experience in product development or management, with a track record of successfully launching, managing, or enhancing products in the market
  • Strong knowledge of BA standards and techniques
  • Ability to create product concepts from the idea stageWillingness and accountability to take ownership
  • Focus on problem-solving, solution-orientation 
    Engagement in projects/processes/company development
  •  English: Advanced

 

Competencies:

  • Entrepreneurial mindset
  • Business value orientation
  • Strategic thinking
  • Proactivity
  • Readiness for challenges
  •  Maturity
  • Continuous development and collaboration
  • Ability to work with data & conduct root-case analysis

 

     We offer:

  • C-Level, decision-making position
  • Flexible management
  • Attractive salary package
  • Paid vacation: 20 working days per year
  • Paid sick leaves: 6 emergency leave + 30 days with medical ones
  • Up to 80% compensation for learning after the probation period
  • Opportunity to level up professionally and personally

Hurry up to learn more about us and the position`s details!