Вакансії
Python (Blockchain) Engineer
Computools шукає саме тебе! Наша компанія співпрацює у форматі outsource та outstaff з клієнтами по всьому світу. Цікаві проєкти вже очікують на тебе! Energy Equipment & Services, Banks, Capital Markets, Insurance, Healthcare Providers & Services, Specialty Retail, Education Services, Ground, Marine Transportation, Textiles, Apparel & Luxury Goods, Hotels, Restaurants & Leisure, Media — основні галузі, для яких ти будеш розробляти якісні рішення. Впевнені, що саме твої навички зроблять нашу команду ще сильнішою, а ми зі свого боку будемо надавати можливості для твого професійного розвитку.
Що ми очікуємо:
- Досвід веб-розробки з Python 3+ від 3 років;
- Досвід smart contracts і автоматизації скриптів за допомогою Python або глибокі знання Selenium WebDriver для автоматизації браузерів (Google Chrome);
- Глибокі знання API, Selenium WebDriver, JavaScript та Captcha;
- Досвід роботи з Web3 криптопроєктами;
- Впевнені знання Bash та GIT;
- Використання інструментів дотримання якості коду: CI/CD, formatters, linters, static type checkers.
Знання мов:
- Англійська Upper-Intermediate.
Основні обов’язки:
- Робити оцінку завдання (estimate), виданих Project Manager (PM) або Technology Lead (TL);
- Виконувати завдання від PM або TL у рамках зробленої оцінки;
- Участь у SCRUM процесі;
- Участь у проєктуванні проєкту;
- Проводити технічні дослідження;
- Вести технічну проєктну документацію;
- Заповнювати звітність;
- Комунікувати з клієнтами;
- Працювати над покращеннями на поточному проєкті.
Пропонуємо:
Роботу в команді професіоналів:
- Сильні технічні фахівці, які готові допомогти у вирішенні завдань.
Постійний професійний розвиток:
- Мітинги 1 на 1 та фінансові мітинги;
- Індивідуальний план розвитку, що допомагає досягати бажаних цілей на кар’єрному шляху;
- Можливість змінювати та розширювати стек технологій всередині компанії;
- Оплачувані конференції та сертифікації;
- Лекції та воркшопи;
- Бази знань усередині компанії.
Можливість вертикального розвитку:
- Ми пропонуємо можливість зростання до координатора напрямку, а надалі і до Technology Lead.
Удосконалення англійської мови:
- Курси розмовної англійської мови.
Турботу про співробітників:
- Гнучкий графік роботи;
- Можливість працювати віддалено з технікою та меблями, які може надати компанія для комфортної роботи;
- 24 календарні дні відпустки та оплачуваний лікарняний;
- Фінансова підтримка та подарунки на важливі події.
About us:
Data Science UA is a service company with strong data science and AI expertise. Our journey began in 2016 with the organization of the first Data Science UA conference, setting the foundation for our growth. Over the past 8 years, we have diligently fostered the largest Data Science Community in Eastern Europe, boasting a network of over 30,000 AI top engineers.
About the role:
We are currently looking for a talented and ambitious Partnership Manager who will be responsible for identifying and engaging new partners to create sales channels.
Requirements:
- 1+ years of experience in a similar role;
- Previous sales expertise;
- Advanced English is a must;
- Understanding of the IT market, trends, and knowledge of key players in the market;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Excellent communication skills, followed by super high diplomacy and a good vibe.
Soft skills:
- Ability to quickly build rapport and maintain effective communication with partners;
- Strong goal orientation and a focus on achieving measurable results;
- Creativity in generating new ideas for joint promotional activities with partners, along with a willingness to experiment;
- A proactive approach to work, with the ability to adapt quickly to new conditions and market demands;
- Ability to prioritize tasks, manage deadlines, and adapt to changing project requirements.
As a plus:
- Previous experience in IT service companies;
- Experience using product management tools and software will be a plus;
- Deep interest and awareness of AI/ML trends.
Responsibilities:
- Actively searching for and attracting partners who can become new sales channels;
- Generating ideas for joint promotional activities with partners;
- Building relationships: collaborate with partners, clients and vendors from scratch;
- Day-to-day communication with existing partners to keep our cooperation productive and satisfying, driving the growth of orders;
- Identify and manage potential risks that could impact the project’s success; — Building and increasing brand awareness among both new and existing partners;
- Additional scope related to attracting grants and other fundraising opportunities.
We offer:
- Great team: you will join striving and open-minded professionals to share ideas and shape the future.
- Time-off policy to take your time: flexible schedule, 20 days of vacation, sick leaves.
- Medical insurance: perfectly packed health care.
- Boosting your expertise: we’re interested in accelerating your growth — hence you will get access to our professional events, conferences and other activities free of charge. Also, you can join our corporate English lessons.
Sardina Systems is an OpenInfra software platform company based on OpenStack and Kubernetes.
We’re looking for a Business Development Manager who’s brave enough to take responsibility for getting the deal done. A sharp mind who’ll get detailed knowledge and understanding of every aspect of Sardina’s product and services. Someone to relentlessly pursue new opportunities and close those already in the pipeline. A complete end-to-end finisher who always pushes projects to implementation.We would like you to be located in the time zones between GMT and GMT+3, working remotely with the rest of our 100% distributed team.
What You’ll Be Doing:
— Identify and qualify sales opportunities in enterprise accounts, researching contexts and preparing detailed data
— Research all necessary information to understand the needs of our potential new customers in the best possible way
— Develop new business via telephone and communication such as email and social media to introduce Sardina software solutions to cloud operators and new Channel Partners
— Handle creation of relevant content and in the market and target group analysis and prepare the results in Keynote/PowerPoint and Numbers/Excel
— Maintain a strong level of knowledge about our products and services
— Identify and learn market and competitor trends
— Build relationships with new and existing partners
What You’ll Need:
— 1 — 5 years of experience in the same field
— Practical understanding of cloud computing, particularly in the OpenStack, Kubernetes, VMware, Nutanix, and Ceph markets
— Experience in a fast-paced growth environment or an entrepreneurial / start-up experience
— Experience of creating partnerships and managing sales channels
— Excellent people and relationship-building skills, across all seniority levels
— Excellent communication skills, negotiation skills, and logic in prioritizing projects and selecting appropriate business opportunities
— Ability to work well as part of a team, driven, relentless, and a proven closer– Strong analytical skills
— Knowledge of working in the local market (ideally in a high-growth environment), with a strong network and direct connections to various stakeholders
— Passionate about technology in general and cloud in particular
— Fluent in English (language skills in German, Dutch, French, Swedish would be a plus)
We offer:
— Work on an interesting project with a team of experienced professionals
— All the conditions for rapid progress in the profession, increasing the complexity of tasks as you develop
— Competitive wages with regular review
— Flexible working hours (fixing to Central European Time)
— Five-day working week, within 8 hours a day
— Opportunity to attend conferences, meetups, and other professional events
— Within the Sardina Systems team, we speak more than 15 languages!
Up for the challenge? Let’s get in touch!
🚀 Join Our Team at Spendbase as a Full Stack Engineer! 🚀Are you a skilled Full Stack Engineer with a passion for innovation and a product mindset? Spendbase is looking for someone like you to join our dynamic team! 🌟Spendbase is the one-stop shop for optimizing your spending on cloud and software subscriptions. From vendor negotiations to SaaS operations, our philosophy is simple: maximize the return on the software you already own. Get the best software deals, increase adoption of your current stack, take control of your renewals, and more.Who you are:
- 3 to 5 years of commercial experience
- Proficiency in Node.js, TypeScript, and Nest.js
- Knowledge of PostgreSQL
- Familiarity with Docker
- Proven experience with Web applications
- SaaS experience is a MUST
- Strong problem-solving skills and technical decision-making abilities
- Strong desire to learn new skills and gain knowledge
- Meticulous attention to details
- B2 level of English is a must
- No discrimination in your life ideology (gender, color of skin, age, sexual orientation, identification, religion, etc.)
Nice to Have:
- Experience in start-ups
- Experience in fintech or analytics
- Proficiency in JavaScript and React
What you will do:
- Collaborate with senior developers to design, develop, and maintain scalable backend systems
- Write clean code and perform unit testing
- Optimize PostgreSQL databases
- Deploy and maintain Docker containers
- Integrate third-party services
- Implement features and improvements
- Fix bugs promptly
- Conduct code reviews for team members
- Participate in planning activities
- Perform hot-fixes on demand
- Collaborate with cross-functional teams, including front-end developers, designers, and product managers
What we offer:
- Competitive compensation with regular reviews of work results and revision of remuneration based on achieved results 💵
- Flexible schedule in a remote mode 💻
- Paid vacation and sick leave 🏝️
- Opportunities for continuous growth and development, including English language courses, professional courses, seminars, conferences, and everything else you may need for your personal and professional development 🤓
Get in touch ASAP so we can start the conversation sooner 😊
Your expertise:
- Strong proficiency with JavaScript and TypeScript
- Expertise in AI APIs, such as OpenAI or GPT-¾, and experience integrating AI models into applications
- Knowledge of agent-based architectures with the ability to design and implement systems utilizing dynamic AI agents
- Experience with workflow orchestration and creating efficient, automated workflows for AI interactions
- Proficiency in developing and integrating custom AI models tailored to specific use cases.
- Strong understanding of security and scalability to ensure robust, secure, and scalable AI systems
- Proficiency with Node.js for server-side development and managing backend services.
- Experience with SQL and NoSQL databases for efficient data management in AI operations.
- Knowledge of Docker and cloud services, such as AWS, Azure, or GCP, for deployment and scalability
- Understanding of DevOps practices for managing applications across all lifecycle stages.
- Solid understanding of client-side scripting for developing user-facing components.
- Production experience with frameworks like ReactJS or Vue.js for building responsive, dynamic user interfaces
- Proficiency in asynchronous programming for efficient AI task and interaction management.
- Commitment to clean code and engineering excellence
- Understanding of software design patterns to solve common problems effectively
- Knowledge of web security threats and strategies for mitigation to protect user data and interactions
- Competent use of English for collaboration and documentation
Will definitely be a plus:
- Experience with human-centric design principles: Focusing on user-friendly AI interactions
- Experience with cross-browser compatibility: Ensuring consistent experiences across different platforms
What’s in it for you?
- Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers
- Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
- Decent market rate compensation depending on experience and skills
- Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency
- «You build it, you own it» mentality in most contexts
- Support of personal and professional development
- coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
- support of experienced colleagues
- in-house events and trainings
- regular knowledge sharing in teams
- English classes and speaking clubs
- Life-balance support
- truly flexible schedule, no time-tracking at all
- 25 working days of vacation
- 5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
- generous maternity leave program
- Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it
You will be involved into:
- Develop and maintain the AI Builder platform: Implementing core functionalities and improving existing features
- Design and implement AI agent architectures: Creating systems that enhance user interactions
- Integrate AI APIs and custom models: Tailoring AI solutions to meet specific user needs
- Collaborate with product and design teams: Ensuring the AI system aligns with product vision and user expectations
- Focus on security and scalability: Building a robust infrastructure for AI operations
- Participate in the full development lifecycle: From design and coding to testing and deployment
- Stay updated with the latest AI trends and technologies: Continuously improving the AI Builder product
About the company and project:
We are developing AI Builder, a pioneering initiative by Spaceship to enhance digital experiences through AI-assisted interfaces using dynamic AI agents. Our solution, ALF, leverages OpenAI ChatGPT APIs to interact with users, manage domain names, and handle various tasks. The goal is to develop a human-centric, secure, and scalable AI system.
Основні вимоги:
- Ступінь в галузі комп’ютерних наук, інженерії або суміжної галузі
- Англійська — intermediate+
- Досвід роботи в програмуванні — буде перевагою
Міжособистісні якості, які ми очікуємо та лінії поведінки, які ми високо цінуємо:
- Delivery-focused: уважність до деталей, дотримання термінів, управління своїм часом з поєднанням здорового балансу і максимальною продуктивністю, наполегливість, орієнтація на якість і виконання цілей.
- Eager to learn: здатність швидко навчатися- вивчати нові мови програмування та технології, а також функціональність програмного забезпечення ERP.
- Team-player: бути позитивним, надихати інших, спілкуватися з прозорістю та повагою, звертатися за порадою до експерта перед тим, як йти вперед, уміти працювати в крос-функціональних командах, вчитися на помилках та пам’ятати, що вся команда відповідає за результат проєкту.
Після навчання та участі у первинних проєктних робочих процесах, ключовими обов’язками буде ведення основних етапів проєкту з розробки:
- Спільна робота з консультантами команди щодо створення функціонального дизайну рішення
- Виконання розробки згідно з технічними специфікаціями
- Тестування та оптимізація програмного коду
- Інтеграція системи з додатками Microsoft та іншими програмними продуктами
- Створення технічної документації
На тебе чекатиме:
- Система цінностей, в основі якої лежить прозорість і чесність
- Адаптація, менторство та підтримка від усіх
- Віддалена робота з періодичними зустрічами з командою
- Регулярна оцінка професійного розвитку
- Великі амбіції та сильні компетенції серед колег
- Веселі зустрічі команди і круті корпоративи
- Професійне навчання
- Дружня атмосфера
Молодший консультант із впровадження ERP: розпочни свій шлях до успіху в Clarity Ukraine!
Clarity Ukraine — це амбітна команда фахових ERP-консультантів, розробників, project-менеджерів та аналітиків, ми займаємося впровадженням найпоширенішої в світі ERP-системи — Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Потужна команда:
- Середній досвід наших ERP-спеціалістів складає понад 5 років.
- Досвід наших архітекторів — більше 10 років.
Ми цінуємо своїх людей:
- Забезпечуємо відкриту комунікацію, свободу самовираження та всебічну підтримку.
- Маємо чітко побудовані HR-процеси: онбординг, менторинг, грейдинг, систему оцінки та фідбек-сесії.
- Ти можеш працювати з будь-якого місця, оскільки у нас віддалений формат роботи.
Цього року, ми плануємо реалізувати декілька крутих проектів з впровадження ERP для українських та міжнародних клієнтів, тож наразі активно шукаємо молодшого ERP-консультанта для існуючих проєктних команд.
Чим ти будеш займатися:
Перший час: навчання та ознайомлення з системою, технічною документацією та етапами проектів впровадження. Долучення до нескладних задач по поточних проектах під керівництвом ментора. Отримання знань та досвіду для самостійної роботи.
Згодом, твій функціонал буде наступним:
- Участь у проєктах впровадження MS Dynamics 365 Business Central.
- Консультаційний супровід клієнтів, які вже користуються системою.
- Виконання завдань, пов’язаних з:
- Аналізом бізнес-потреб клієнтів.
- Налаштуванням ERP-системи.
- Залученням розробників.
- Навчанням кінцевих користувачів.
- Запуском ERP-системи.
Ми пропонуємо:
- Дистанційний формат, повний день, п’ятиденка
- Офіційне працевлаштування з першого дня
- Гнучкий графік відпусток
- Професійне навчання
- Менторінг з першого дня
- Гідну заробітну плату з фіксацією в у. о.
- Атмосферу щирості і відкритості:
- Можливість зустрічатися з колегами в офлайн-форматі.
Ми підходимо один одному, якщо ти:
Маєш відповідну освіту із профільних дисциплін: комп’ютерні або математичні науки, бухгалтерський облік, фінанси, економіка, кібернетика, мат. аналіз, статистика тощо.
Бакалавр, магістр або студент старших курсів. Або змінюєш напрям професійної діяльності, бо вигорів, або у пошуках нових перспектив.
Вмієш вчитися, системно мислити, дисциплінований, готовий до нового, любиш комунікацію.
Прагнеш до амбітних цілей та вільно володієш англійською та українською мовами.
Досвід впровадження будь-якого програмного продукту або досвід з фінансового консалтингу — буде класною перевагою.
Не зволікай, надсилай своє резюме нашим чудовим HR.
Start Your Career as a Node.js Developer!
We’re offering a 6-month unpaid internship to help you gain experience and grow into a Junior Node.js Developer.
What You Need:
- Basic knowledge of JavaScript (intermediate level)
- Experience with Node.js (intermediate level)
- Good English skills (upper-intermediate, spoken and written)
To apply, you should have a basic understanding of JavaScript and Node.js, along with any projects or coursework you’ve worked on.
If you finish the internship successfully, you could be offered a full-time Junior Node.js Developer position.
Learned JavaScript and Node.js and looking for a job?
We offer you an unpaid 6-month internship at our company, where you’ll gain valuable hands-on experience and grow into a Junior Node.js Developer position.
Requirements:
— Medium level of knowledge of JavaScript
— Medium level of knowledge of Node.js
— English: upper-intermediate (speak/read/write)
How to become an intern?
A person who wants to become an intern in our company must have a medium level of theoretical knowledge of JavaScript and Node.js, as well as the availability of term papers or projects that were developed at home for training purposes.
Opportunity to transition into a full-time Junior Node.js Developer role after successful completion of the internship.
Ми — команда професіоналів, що спеціалізується на онлайн-маркетингу (медіабаїнгу) для клієнтів геймінг-сфери, і зараз шукаємо амбітного та досвідченого HR Business Partner, який стане ключовим у масштабуванні нашої команди байєрів. Ваші обов’язки будуть охоплювати усі етапи роботи з персоналом — від рекрутингу до управління продуктивністю та мотивацією.
Ваші основні завдання:
-
Рекрутинг та відбір: Пошук та залучення талановитих медіабайєрів з досвідом роботи в геймінг-індустрії (Facebook Ads, Push, Pop та інші джерела реклами).
-
Онбординг: Розробка та проведення ефективних програм адаптації нових співробітників.
-
Управління ефективністю: Аналіз метрик, розробка та впровадження систем мотивації, забезпечення досягнення командних цілей.
-
Взаємодія з бізнесом: Тісна співпраця з керівництвом компанії для забезпечення виконання бізнес-завдань.
Вимоги:
-
Досвід роботи HRBP або в рекрутингу
-
Розуміння специфіки онлайн-маркетингу у геймінг-індустрії: Досвід роботи з трафіком для геймінг-проєктів та знання специфіки цієї ніші є обов’язковим.
-
Знання в мотивації: Розуміння принципів створення ефективних систем мотивації для команди з високими цілями.
-
Самостійність та ініціативність: Здатність самостійно приймати рішення, брати відповідальність за результат і пропонувати нові ідеї.
Ми пропонуємо:
-
Цікаві виклики: Можливість працювати в динамічній компанії з амбітними цілями.
-
Професійний розвиток: Підтримку в професійному зростанні та можливість розвивати свої навички.
-
Гідну винагороду: Конкурентну заробітну плату та систему бонусів.
-
Гнучкий графік: Можливість працювати віддалено.
Your expertise:
-
Python Expertise: 3-5 years+ of experience in Python, encompassing both commercial and significant personal projects
-
OOP Mastery: Deep understanding of Object-Oriented Programming principles and their practical application
-
API Development Skills: Proven track record in developing scalable and efficient APIs, with a focus on BI & Data-centric applications
-
Concurrency and Asynchrony: Proficiency in implementing Multiprocessing / Asynchronous processes to enhance application performance
-
Framework Proficiency: Solid experience with at least one major Python framework (e.g., Django, Celery, FastAPI)
-
Database Expertise: Hands-on experience with at least one relational (e.g., PostgreSQL, MySQL) and one non-relational database (e.g., MongoDB, ClickHouse)
-
Version Control: Proficiency with Git (or similar systems like Bitbucket), demonstrating best practices in code versioning and collaboration
-
Testing Frameworks: Experience with at least one of the major testing frameworks (Pytest, Unittest, etc.), ensuring a robust and reliable codebase
-
CI / CD Tools: Proficiency in using CI / CD tools (e.g., Jenkins) for streamlined and efficient development workflows
-
Containerization: Hands-on experience with Docker, showcasing skills in building, deploying, and managing containerized applications
-
Software Architecture: Strong foundation in software architecture design, especially microservices and event-driven architectures, to support scalable and flexible systems
-
Analytical and Problem-Solving Skills: Exceptional analytical abilities with a knack for translating complex business requirements into technical solutions
-
Cloud Services: Proficiency with at least one major cloud service (AWS, Azure, or GCP), and a thorough understanding of cloud-native architectures
-
Agile Methodology: Experience working in an agile environment, endorsing flexibility, and iterative progress
Will definitely be a plus:
-
Kubernetes (K8s) Proficiency
-
Machine Learning experience
-
Experience with Python ORMs (e.g., SQLAlchemy, Peewee)
-
Foundational Linux Administration and Networking Skills
-
Familiarity with Atlassian Products (Jira, Confluence)
-
Golang Proficiency
-
Experience with WebSockets
What’s in it for you?
-
Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers
-
Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
-
Decent market rate compensation depending on experience and skills
-
Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency
-
«You build it, you own it» mentality in most contexts
-
Support of personal and professional development
-
coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
-
support of experienced colleagues
-
in-house events and trainings
-
regular knowledge sharing in teams
-
English classes and speaking clubs
-
-
Life-balance support
-
truly flexible schedule, no time-tracking at all
-
25 working days of vacation
-
5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
-
generous maternity leave program
-
-
Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it
You will be involved into:
Workflow and Process Optimization:
-
Technical Workflows Design: Craft, implement, and refine technical workflows to boost efficiency, collaboration, and code quality, integrating modern CI / CD pipelines and automated testing frameworks
-
Agile Practices: Champion agile methodologies, adapting them to fit the team’s unique dynamic and project requirements, ensuring agile ceremonies are effectively conducted
Innovation and Technical Advocacy:
-
Research and Innovation: Dedicate time to personal and team-wide research in new technologies, frameworks, and methodologies, fostering an environment of innovation and experimentation
-
Technical Representation: Serve as the technical voice in cross-departmental meetings, articulating technical solutions and advocating for necessary resources or changes
Strategic and Operational Balance:
-
Strategic Direction: While focusing on hands-on work, align technical direction with strategic business objectives, adapting to evolving market and organizational needs
-
Operational Excellence: Directly contribute to and oversee day-to-day operations, ensuring the team’s efforts meet current demands while laying the groundwork for future success
About the company and project:
ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and web hosting company with over 13 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.
Our culture is built on the values that we live every day: the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues and the way we relentlessly innovate solutions that meet the emerging needs of our customers.
At Namecheap, we are looking for a dynamic and experienced Technical Leader with a strong background in BI / ML and Python to spearhead our newly established Intelligence Integration Team (IIT). This team is set to play a pivotal role within our organization, developing both existing and new microservices and infrastructure to integrate the capabilities generated by our BI business unit seamlessly. This integration spans various domains of business intelligence and machine learning, facilitating a crucial connection between raw BI & ML outputs and their application across the organization. This includes interfacing with technical teams, as well as supporting business operations such as product development, customer support, and executive decision-making. The IIT is tasked with adhering to and promoting the general architecture and technical standards as defined by the Technology Business Unit of Namecheap.
Celebrating over 23 years of excellence, Namecheap stands as a leading technology firm, excelling in domain registration, web hosting, and many internet services. With our roots deeply embedded in the ethos of security, privacy, and reliability, we have become the 2nd largest domain registry globally. Our mission — to democratize access to domains and empower individuals and businesses to leverage the full potential of the web — is what propels us forward. As innovators, we continuously push the envelope in online presence management, ensuring ease of access and affordability for establishing a digital identity. By joining us, you become an integral part of a forward-thinking team committed to keeping the Internet open and accessible for all.
Our endeavors also include the launch of http://Spaceship.com, a novel reimagination of domain registrar and online services. As a Technical Leader, you will contribute to Namecheap and Spaceship, driving innovation and excellence.
Our organization leverages advanced Business Intelligence (BI) systems to process approximately 100GB of data daily, with internal storage exceeding 100TB across various data types. We currently have 25 models deployed in production, with a total of 35 machine learning models under development and testing. These models, which we update and expand at a rate of 1-2 every 2-3 months, aim for a benchmark accuracy of 96-97%. Our data processing infrastructure utilizes a wide range of sources, including hundreds of databases, APIs, and crawlers, and operates with a standard one-day latency for business metrics calculations while supporting real-time KPIs. Serving an internal user base of over 2000 employees, we handle approximately 10-15 requests daily, with 200 personalized licenses for daily BI tool usage. Model updates are scheduled according to business needs and can vary from daily to quarterly, ensuring continuous improvement in our operations.st amounts of data and complex machine learning models, optimizing the flow of business insights and decision-making processes across the organization. Here are some data points for you to get an idea of what our BI team is dealing with on the daily basis.
Middle React Native Engineer?
Computools шукає саме тебе! Наша компанія співпрацює у форматі outsource та outstaff з клієнтами по всьому світу. Цікаві проєкти вже очікують на тебе! Energy Equipment & Services, Banks, Capital Markets, Insurance, Healthcare Providers & Services, Specialty Retail, Education Services, Ground, Marine Transportation, Textiles, Apparel & Luxury Goods, Hotels, Restaurants & Leisure, Media — основні галузі, для яких ти будеш розробляти якісні рішення. Впевнені, що саме твої навички зроблять нашу команду ще сильнішою, а ми зі свого боку будемо надавати можливості для твого професійного розвитку.
Що ми очікуємо:
- Досвід роботи з React Native від 2 років;
- Впевнені знання та досвід з такими мовами та фреймворками: JavaScript, ES6, CSS & Flex Box, React, буде плюсом: React Hooks, TypeScript;
- Досвід з принаймні однією state-management бібліотекою (rtk/MobX/apollo);
- Досвід роботи з такими протоколами, рішеннями та APIs: JSON, cross-platform layout, буде плюсом: Navigation libraries;
- Знання та досвід роботи з такими підходами та принципами: знання алгоритмів, сallbacks, promises, функціональні підходи, OOP, MVC/FLUX, REST;
- Досвід роботи з такими технологіями та інструментами: npm/yarn, development & debug інструменти, fetch/axios, GIT.
Знання мов:
- Англійська Upper-Intermediate і вище.
Основні обов’язки:
- Робити оцінку завдання (estimate), виданих Project Manager (PM) або Technology Lead (TL);
- Виконувати завдання від PM або TL у рамках зробленої оцінки;
- Участь у SCRUM процесі;
- Участь у проєктуванні проєкту;
- Проводити технічні дослідження;
- Вести технічну проєктну документацію;
- Заповнювати звітність;
- Комунікувати з клієнтами;
- Працювати над покращеннями на поточному проєкті.
Що ми пропонуємо:
Роботу в команді професіоналів:
- Сильні технічні фахівці, які готові допомогти у вирішенні завдань.
Постійний професійний розвиток:
- Мітинги 1 на 1 та фінансові мітинги;
- Індивідуальний план розвитку, що допомагає досягати бажаних цілей на кар'єрному шляху;
- Можливість змінювати та розширювати стек технологій всередині компанії;
- Оплачувані конференції та сертифікації;
- Лекції та воркшопи;
- Бази знань усередині компанії.
Можливість вертикального розвитку:
- Ми пропонуємо можливість зростання до координатора напрямку, а надалі і до Technology Lead.
Удосконалення англійської мови:
- Курси розмовної англійської мови.
Турботу про співробітників:
- Гнучкий графік роботи;
- Можливість працювати віддалено з технікою та меблями, які може надати компанія для комфортної роботи;
- 24 календарні дні відпустки та оплачуваний лікарняний;
- Фінансова підтримка та подарунки на важливі події.
Wild Wild Leads шукає Media Buyers
Ми — лідери ринку iGaming і шукаємо досвідчених Media Buyers для нашої команди. Якщо ти хочеш працювати в інноваційному середовищі, отримувати гідну винагороду та мати реальні можливості для кар'єрного росту, ця пропозиція для тебе.
Про нас: Wild Wild Leads — це компанія, яка будує успіх на інноваціях та людях. Ми підтримуємо кожного члена команди та надаємо всі необхідні ресурси для досягнення спільних цілей.
Що ми пропонуємо:
-
Ставка + конкурентний % від профіту — ми винагороджуємо результативність.
-
Віддалена робота з гнучким графіком — працюй там, де тобі зручно.
-
Повний набір інструментів для твоєї ефективної роботи.
-
Можливість отримати особистого помічника для оптимізації робочого часу.
-
Корпоративна англійська та психолог — ми дбаємо про твій розвиток і комфорт.
-
Корпоративи, тімбілдінги та стильний мерч — разом ми не лише працюємо, але й добре відпочиваємо.
Вимоги:
-
Досвід роботи з Facebook (мінімум 1 рік).
-
Досвід у сфері Gambling (мінімум 6 місяців).
-
Знання PWA, iOS або Onelink — буде перевагою.
Перспективи розвитку:
У нас ти можеш вирости до позиції Team Lead або залишатися в ролі провідного Media Buyer. Вибір залежить від тебе!
Ми інноваційні лідери iGaming індустрії.
Об'єднуємо найкращих фахівців для створення потужних сервісів, які допомагають нашим клієнтам досягати значних результатів в будь-який час і за будь-яких умов.
Розширюємо фінансову команду — відкрито 2 позиції. Команда з крутою атмосферою, високим рівнем взаємодопомоги та підтримки, з якою точно можна здійснити свої мрії!
Шукаємо відповідальних та відкритих людей. Якщо ви перфекціоніст, поціновувач комфортної робочої атмосфери, обожнюєте працювати з цифрами та обʼємними задачами, ми вже готові знайомитись! 📚
💼 Також важливо:
— вища освіта в сфері фінансів, економіки або бухгалтерського обліку;
— досвід роботи у фінансовій сфері від 1 року;
— впевнений користувач Google Sheets, Excel.
🔧Основні обовʼязки Financial Specialist:
— перевірка та внесення даних (доходи/витрати);
— контроль балансів та проведення звірок з платіжними системами;
— ведення реєстру по виплатах клієнтів;
— формування рахунків на оплату;
— формування звітів (щотижневі, щомісячні, за запитом);
🚀 Що пропонуємо:
— графік роботи пн-пт з 10:00 до 19:00;
— заробітна плата з прив’язкою до курсу $;
— кар'єрний ріст та розвиток. Вміємо та любимо прокачувати команду;
— корпоративна англійська та психолог;
— онлайн та офлайн активності.
Надсилай своє резюме та швидше приєднуйся до команди💌
Про компанію Wild Wild Leads
Ми Wild Wild Group — медіабаїнгова компанія повного циклу, що працює з топовими рекламодавцями з усього світу. Наші джерела: Facebook, ASO, UAC. In-house рішення для генерації трафіку забезпечують всебічний та індивідуальний підхід до потреб кожного рекламодавця та продукту.🎯І ще трохи про важливе: Ми об'єднуємо кращих, щоб створювати сервіси, які допомагають зростати та досягати потужних результатів у будь-який час та за будь-яких умов.Wild Wild Leads та WWApps прагнуть до провідних позицій у всьому, за що беремося. Ми спираємося на досвід кращих та перевершуємо його.Прогрес, синергія та доброчесність — рушійні сили нашої компанії.
Your expertise:
Professional Experience and Methodologies:
-
Minimum of 2+ years as a Product Owner, Business Analyst or Project Management in dynamic environments
-
Knowledge and / or experience in Agile environments
Technical Skills and Knowledge:
-
Demonstrable experience with web technologies and projects
-
Comprehensive understanding of web application development and requirements management processes
-
Demonstrable experience in UML / BPMN or similar business modeling techniques
-
Strong analytical skills with the ability to gather and interpret complex business requirements
-
Demonstrated ability to prioritize competing demands and make data-driven decisions to achieve business objectives
Communication and Leadership:
-
Upper-Intermediate in English (written and spoken)
-
Good negotiation and communication skills, capable of conveying complex ideas effectively
-
Proactive, results-oriented mindset with a history of taking ownership and driving results
-
Demonstrable maturity in decision-making and stakeholder management
Documentation and Process Improvement:
-
Expertise in crafting and maintaining technical documentation
Will definitely be a plus:
-
Understanding of Kanban methodologies
-
Familiarity with Scaled Agile Framework (SAFe), HTML, CSS, and SQL
-
Experience with tools like Visio, Draw.io, Atlassian Confluence, Atlassian JIRA, and Smartsheet
-
Technical background as a developer / QA, or prior experience in a customer support role, or similar position requiring high interpersonal skills
What’s in it for you?
-
Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers
-
Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
-
Decent market rate compensation depending on experience and skills
-
Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency
-
«You build it, you own it» mentality in most contexts
-
Support of personal and professional development
-
coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
-
support of experienced colleagues
-
in-house events and trainings
-
regular knowledge sharing in teams
-
English classes and speaking clubs
-
-
Life-balance support
-
truly flexible schedule, no time-tracking at all
-
25 working days of vacation
-
5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
-
generous maternity leave program
-
-
Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it
You will be involved into:
-
Act as a dedicated Product team member working with a Product Owner, driving together the implementation of product visions and delivering tangible business value
-
Collaborate closely with Stakeholders to identify, understand, and address user challenges and capitalize on business opportunities
-
Refine the product backlog following Kanban principles, ensuring visibility, prioritization, and clarity at all times
-
Take the important role in tactical decisions, ensuring transparency and clarity in communication with all relevant stakeholders
-
Engage in agile activities, coordinating with other Product Owners / Product Owner Associates and teams, and ensuring seamless product releases and updates
-
Partner with technical teams, ensuring alignment of technical capabilities with business objectives, and setting realistic delivery milestones
-
Champion continuous improvement, proactively seeking feedback, and iterating on processes and methodologies to drive optimal outcomes
About the company and project:
ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and web hosting company with over 13 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.
Our culture is built on the values that we live every day: the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues and the way we relentlessly innovate solutions that meet the emerging needs of our customers.