Вакансії

Знайдіть і подайте заявку на вакансію своєї мрії в будь-якій точці світу. Опублікуйте свою вакансію та наймайте талановитих спеціалістів із будь-якої точки світу з усіх ІТ-спеціалізацій.
Loading...
83 вакансії
Tribuna.com Україна
$3500—5000 в місяць Senior Full time Remote

Очікування від кандидата:

  • Від 5 років професійного досвіду розробки програмного забезпечення- Бажання робити класний продукт і готовий взяти на себе частину відповідальності за нього
  • Досвід побудови систем на базі мікросервісної архітектури
  • Досвід у проєктуванні відмовостійких систем, що складаються з безлічі компонентів, розуміння сильних і слабких сторін різних підходів до побудови подібних систем
  • Уміння не просто писати гарний код, а й виразно формулювати питання і відповіді, пояснювати і відстоювати свої рішення
  • Proven track record у менторстві
  • Хороший кругозір у сфері сучасних технологій і практик
  • Відмінне знання Go і хороший практичний навик розробки
  • K8S, Helm, Docker, AMQP, gRPC, MySQL

Обов’язки:

  • Написання масштабованого, надійного, тестованого, ефективного коду, що легко обслуговується
  • Менторство і розвиток middle/junior розробників, відповідальність за їхній прогрес
  • Побудова та розвиток платформи, участь у прийнятті архітектурних рішень
  • Перетворення вимог до програмного забезпечення в стабільне, працююче і високопродуктивне програмне забезпечення
  • Участь в архітектурних і дизайнерських рішеннях, побудова ефективної розподіленої архітектури мікросервісів
  • Повна відповідальність за те, що робите
  • Розуміння того, що ви доставляєте продукт, а не код

Натомість ми пропонуємо:

  • Роботу над успішним продуктом, яким користуються мільйони любителів спорту
  • Челендж із переведення успішного прибуткового проєкту на нові технічні рейки
  • Сильну продуктову культуру та класних колег
  • Гнучкий графік із можливістю віддаленої роботи, участь у навчальних курсах і конференціях
  • Ринкову заробітну плату

Про компанію Tribuna Digital

Tribuna.com — один з лідерів на ринку спортивних медіа в Україні, з аудиторією на сайті та мобільних застосунків перевищує 600 тисяч користувачів щомісяця й продовжує стабільно зростати. Ми — це одне з найбільших діджитал-видавництв України, яке випускає високотехнологічні продукти для спортивних уболівальників. Якщо ви цікавитесь спортом з більшою вірогідність ви вже користуєтесь одним з наших продуктів.

Окремими проєктами Трибуни є успішні та резонансні проєкти щодо санкцій стосовно російських і білоруських спортсменів, які підтримали війну, а також проєкти протидії російській спортивній пропаганді. Також компанія приділяє більше уваги підтримці держави, Збройних сил України та постраждалих від війни. За допомогою аукціонів спільно з зірками спорту вдалося зібрати понад 250 тисяч доларів, що дало змогу передати на фронт 9 автомобілів та інше спорядження.

Мета компанії — розвиток незалежних медіа та будівництво високотехнологічного продукту світового рівня в Україні. Політика компанії — легкість, гнучкість в ухваленні рішень і менеджменті робочих процесів, що дозволяє стрімко зростати і будувати кар'єру всередині компанії. Для нас важливим є внесок кожного в процесі створення продукту, адже наш фахівець є експертом і безпосередньо бере участь у всіх процесах.Якщо ти також хочеш стрімко розвиватись та досягати кор’єрних висот, любиш займатись та цікавишся спортом, а саморозвиток для тебе це не просто слово — приєднуйся до нас.

ANIART Україна
Middle Full time Remote

Requirements:

  • Requirements: 2+ years of industry experience

  • Proficient understanding of code versioning tools such as Git

  • Knowledge js (es6)

  • WordPress

  • Shopify / BigCommerce

  • Good English language skills (Written & Spoken). Tasks will be set in English, when calling, it is important to understand what they want from you.

  • Vue js / react 
  • WordPress

Project: online stores

Will be a plus:

  • Experienced with WordPress or other MVC frameworks

  • Solid knowledge of one of the popular JS frameworks (jQuery, Vue. js, Nuxt.js) — Experience

  • Less / sass

  • ОavaScript es6

  • Knowledge of HTML5, CSS3(preferable less but SASS is also fine), Modern JS (DOM, OOP)

Working conditions:

  • Distant work.

  • Timely payment.

  • Employment: around 160 hours per month. 

  • Salary: negotiable

  • Job Type: Remote

Responsibilities: Work 5 days a week (Mon-Fri) from 11:00 to 19:00.

Completing assigned tasks, maintaining worklogs in the task manager.

Reviro Киргизстан, Бішкек
$3000—4500 в місяць Senior Full time Remote

At Reviro, we create innovative and reliable business solutions, such as taxi services, scoring for banks and marketplaces, CRM & ERP systems. We leverage Kubernetes, build robust architectures for systems and applications, write tests, engage in open communication and laughter, share experiences, and operate within stress-free streamlined processes. We are currently looking for an experienced Kotlin developer to join our team.

 

What We Offer:

  • Interesting and complex projects.
  • Transparent compensation structure.
  • A team free from toxicity.
  • A creative and supportive work environment.
  • Flexible working hours, with a daily overlap requirement of at least 4 hours between 10:00 AM and 7:00 PM Bishkek time in UTC+06:00 to facilitate team collaboration.

Must-Have Technical Competences:

  • Creating and developing APIs for client applications.
  • Developing infrastructure capable of supporting 20-fold growth now and 100-fold growth in the future.
  • Ensuring increased reliability of all systems.

Our stack:

  • Kotlin, PostgreSQL, Google PubSub.

Our processes:

  • Minimal agile, code review, CI/CD, unit tests.

Must-Have Qualifications:

  • Commercial development experience in Java / Kotlin for at least 3 years.
  • Proficiency in basic algorithms and data structures.
  • Responsibility for code quality and testability.
  • English: upper intermediate level or higher.

Your key responsibilities will include:

  • Identify and implement technical solutions to assigned tasks.
  • Supporting current functionality.
  • Meeting all committed deadlines.

Must-Have Personal Qualities:

  • Communication. Speaks and writes clearly and articulately without being overly verbose or talkative. Maintains this standard in all forms of communication, including e-mail, messengers etc.
  • Proactivity. Acts without being told what to do. Brings new ideas to the company.
  • Efficiency. Able to produce significant output with minimal wasted effort.
  • Intelligence. Learn quickly. Demonstrates ability to quickly and proficiently understand and absorb new information.
  • Analytical skills. Able to structure and process qualitative or quantitative data and draw insightful conclusions from it. Exhibits a probing mind and achieves penetrating insights.
  • Work ethic. Possesses a strong willingness to work hard and sometimes long hours to get the job done. Has a track record of working hard.
  • Openness to criticism and ideas. Often solicits feedback and reacts calmly to criticism or negative feedback.
  • Follow-through on commitments. Lives up to verbal and written agreements, regardless of personal cost.
  • Attention to detail. Do not let important details slip through the cracks or derail a project.
  • Flexibility/adaptability. Adjusts quickly to changing priorities and conditions. Copes effectively with complexity and change.

If you are passionate about technology and have a proven track record in Kotlin development, we invite you to join us!

Hygge Software Україна
Senior Full time Remote

Join a global leader in providing mobile team collaboration!

We are actively seeking highly skilled Senior Python developers with proven experience in GIS/mapping. Additionally, desirable qualifications include expertise in PTT or A/V skills.

Professional Experience:

  • Proficient in Python programming, including asynchronous, multithreaded, and task scheduling.
  • Experience in API development for REST HTTP (s) and other communication channels such as WebSockets.
  • Strong background in development against databases like PostgreSQL, Redis, and Kafka.
  • Linux administration skills, with a preference for experience with Red Hat.

Bonus Skills and Experience:

  • Familiarity with virtualization, containerization, and elastic cloud platforms such as VMware, QEMU, Docker, Kubernetes, AWS, and Azure.
  • Knowledge of GIS imagery and data technology, including OpenStreetMaps, ESRI ArcGIS, Google Maps, KML, Mapbox, GeoServer, and Mapnik.
  • Experience with technologies related to push-to-talk, live video, and other interactive streaming media, such as WebRTC, RTSP, Milestone, Avigilon, and AWS IVS & Kinesis.
  • Proficiency in automated build, testing, and continuous integration tools.
  • Deep familiarity with version control, ticketing, and process tools, particularly Git and Jira.

Non-Technical Requirements:

  • Fluency in the English language, both oral and written.
  • Ability to work effectively in a small team and take initiative to execute projects to completion.
  • Professional maturity to independently interact with customers and subject matter experts.

We offer:

  • Flexible working hours;
  • Remote work;
  • Paid overtime;
  • Competitive compensation depending on experience and skills;
  • A flat and transparent hierarchy;
  • 20 working days’ annual leave;
  • Employee development plan;
  • Employee referral program;
  • A chance to be a part of a casual but professional environment where you will have a safe place to upgrade yourself.
Team Lead Full time Remote

Location: Remote

Your expertise:

  • Excellent knowledge of JavaScript
  • Excellent knowledge of Node.js
  • Excellent knowledge of SQL databases
  • Experience with back-end JS frameworks such as Express.js
  • Experience with frontend JS frameworks such as React
  • Experience with either Mocha, Chai, or Jest for testing
  • Experience with the AWS platform
  • Experience with the Docker platform
  • Experience with e2e, unit, and integration tests
  • Knowledge of software design patterns
  • Understanding of SOLID and other OOP principles
  • Understanding of REST API
  • Experience with microservice architecture
  • Understanding of the peculiarities of asynchronous and synchronous operations
  • Strong problem-solving skills
  • Experience working in an Agile / Scrum / Kanban environment
  • Upper-intermediate or higher level of English
  • A team player who helps the team grow
  • Passionate about getting things done and having a result-oriented mindset
  • Strong communication skills
  • Successful experience in leading a development team
  • Experience with maintaining / supporting production systems

Will definitely be a plus:

  • Experience with TypeScript
  • Understanding the CI / CD process
  • Experience with PHP
  • Experience with DynamoDB

What’s in it for you?

  • Opportunity to deal with top-notch technologies and approaches in a world-leader product company with millions of customers
  • Opportunity to make a difference for online privacy, freedom of speech, and net neutrality
  • Decent market rate compensation depending on experience and skills
  • Developed corporate culture: no micromanagement, culture based on principles of truth, trust, and transparency
  • «You build it, you own it» mentality in most contexts
  • Support of personal and professional development
    • coverage of costs of external trainings, conferences, professional literature
    • support of experienced colleagues
    • in-house events and trainings
    • regular knowledge sharing in teams
    • English classes and speaking clubs
  • Life-balance support
    • truly flexible schedule, no time-tracking at all
    • 25 working days of vacation
    • 5 days of paid sick leave per month (if necessary) without providing a medical certificate
    • generous maternity leave program
  • Professionally strong environment, friendly and open atmosphere, ability to influence the product development and recognition for it

You will be involved into:

As a Technical Leader of a dedicated development team working in an Agile environment, your responsibilities include:

  • Delivering business value through code and systems by building an AWS-hosted, Docker-based, and microservice-oriented product
  • Solving both existing and new user issues and implementing new business opportunities
  • Managing technical debt and responding to production incidents
  • Writing code, creating unit and functional tests, conducting code reviews, designing architecture, and analyzing and estimating user stories
  • Applying best practices of SOLID and CI / CD-based development workflows
  • Preparing technical solutions using appropriate tools and practices, and presenting them to both your team and Product Management
  • Being involved in all product evolution processes
  • Organizing development processes based on personal experience and general best practices

About the company and project:

ZONE3000 is proud to represent its partnership with Namecheap (www.namecheap.com). Namecheap was founded in 2000 on the idea that all people deserve value-priced domains delivered through stellar service. Today, Namecheap is a leading ICANN-accredited domain name registrar and web hosting company with over 12 million customers and 17 million domains under management — and we’re just getting started.

Our culture is built on the values that we live every day: the way we work, the way we collaborate with our global network of colleagues.

You will have the opportunity to work on the development of one of Namecheap’s products. This product encompasses all of the systems and components that maintain SSL certificates distributed by Namecheap, including a separate SSL-specific website, as well as SSL integration into larger systems. The team is continuously working on improving the services that handle the life cycle of certificates, which includes both supporting and refactoring legacy code, as well as finding approaches to incorporate the latest technologies for building new features, such as the two-click SSL installation. The team also maintains internal and external API interconnections and works to extend their functionality. By building both the back-end and front-end components of the system, we aim to simplify certificate management and continuously improve the user experience with the SSL product. Your team is not isolated, so you will communicate with Architects, DevOps, Site Reliability Engineering, and other teams to ensure that your application is integrated within the Namecheap ecosystem. As a leader, you will manage and motivate your team, and you will be deeply involved in resolving any issues that arise.

Middle Full time Partial remote

Що потрібно робити на посаді Провідний інженер з комп’ютерних систем Управління ІТ-Інфраструктури та платформ Департаменту ІТ-інфраструктури:

  • Обслуговування систем безперебійного живлення ЦОДів;
  • Обслуговування систем охолодження ЦОДів;
  • Монтаж/Демонтаж серверного обладнання;
  • Обслуговування серверного обладнання;
  • Налаштування серверного обладнання

Наші очікування:

  • Знання основ серверних ОС: Linux\UNIX\Windows;
  • Знання основ систем віртуалізації VM Ware\IBM POWER;
  • Знання систем бекапування: Commvault;
  • Базові знання щодо архітектури сучасних інформаційних систем;
  • Базові знання із мережевих технологій

Ми пропонуємо:

  • Комфортну робочу атмосферу в молодій дружній команді;
  • Оплачуване стажування і навчання за рахунок компанії;
  • Стабільний дохід та прозора бонусна система оплати.
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Можливість працювати за гнучким графіком;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Middle Full time Partial remote

Що потрібно робити на посаді Інженер з комп’ютерних систем Управління моніторингу Департаменту ІТ-інфраструктури:

  • Поточне адміністрування, моніторинг та контроль серверів та програм моніторингу; 
  • Налаштування моніторингу аплікацій, серверів, баз даних, файлів та директорій, мережевого обладнання; 

  • Оперативний моніторинг ІТ-інфраструктури та інформування про події; 

  • Вирішення інцидентів у роботі засобів моніторингу у тому числі у взаємодії із постачальниками систем та технічною підтримкою ManageEngine

Наші очікування:

  • Досвід адміністрування ОС Windows, Linux; 
  • Досвід роботи з системами моніторингу OpManager, Zabbix, AppManager; 

  • Розуміння архітектури сучасних інформаційних систем;

  • Досвід у написанні SQL запитів та bash скриптів; 

  • Достатні знання із мережевих технологій; 

  • Розуміння методології ITIL

Ми пропонуємо:

  • Комфортну робочу атмосферу в молодій дружній команді;
  • Оплачуване стажування і навчання за рахунок компанії;
  • Стабільний дохід та прозора бонусна система оплати.
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Можливість працювати за гнучким графіком;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Middle Full time Partial remote

Що потрібно робити на посаді Провідний адміністратор системи Управління розвитку і підтримки автоматизованої банківської системи в Департамент інноваційного розвитку та підтримки банківських систем:

  • Вирішення запитів в СД+;
  • Участь у вирішенні інцидентів та аварій. Аналіз причин їх виникнення та пошук шляхів для запобігання;
  • Адміністрування підсистем «АІК» та «ПТС»;
  •  Дотримання власних KPI

Наші очікування:

  • Грунтовні знання АБС Б2;
  • Знання життєвого циклу розробки програмного забезпечення, банківських продуктів

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату та ефективну систему преміювання;
  • Відпустка — 28 календарних днів та оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Middle Full time Office

Що потрібно робити на посаді Провідний інженер інформаційно-телекомунікаційних систем Управління мереж та телекомунікацій Департаменту ІТ-інфраструктури:

  • Інженерно-технічна підтримку підготовки ТЗ замовникові на постачання, створення, модифікацію і введення в експлуатацію СКС
  • Комунікацію із замовником в проектах створення, модифікації і введення СКC в експлуатацію
  • Проектування та дизайн СКС
  • Адміністрування підпорядкованих ІТ- систем
  • Створення ТЗ підрядній компанії  на постачання, створення, модифікацію і введення в експлуатацію СКС, опто-волоконних систем
  • Аналіз та узгодження запитів на зміни із замовником
  • Пошук рішень складних інцидентів;
  • Підтримання в актуальному стані документації підпорядкованих ІТ- систем

Наші очікування:

  • Вища освіта; 
  • Практичні навички роботи з обладнанням та матеріалами  призначеними для побудови СКС; 

  • Практичні навички роботи з опто-волоконними системами; 

  • Досвід написання ТЗ побудови СКС та опто-волоконних систем; 

  • Знання мережевих стандартів та протоколів на рівні CCNA  Routing and Switching, CCNA Security,  CCNA Wireless; 

  • Уважність до деталей; 

  • Стресостійкість та вміння працювати в команді

Ми пропонуємо:

  • Комфортну робочу атмосферу в молодій дружній команді;
  • Оплачуване стажування і навчання за рахунок компанії;
  • Стабільний дохід та прозора бонусна система оплати.
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Можливість працювати за гнучким графіком;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Middle Full time Remote

Що потрібно робити на посаді Експерт з управління інформаційними технологіями Управління розвитку та підтримки BPM-платформ Департамент інноваційного розвитку та підтримки банківських систем:

  • Розробляє прикладні системи та ПЗ згідно наданих специфікацій (функціональних вимог, технічних завдань);
  • Проектує бізнес-процеси та моделі інтерфесту користувача для їх реалізації; 
  • Бере участь в роботі проєктних і робочих груп, а також в оцінці результатів їх роботи, бере участь у підготовці проектної документації;
  • Забезпечує своєчасний аналіз і якнайшвидше вирішення інцидентів, які виникли в процесі експлуатації ПЗ власної розробки;
  • Створює базову технічну та експлуатаційну документацію на розроблене ПЗ. 

Наші очікування:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст)  математичного напрямку, або напрямку «Інформаційні технології»;
  • Досвід роботи у банківській сфері або сфері інформаційних технологій на відповідній посаді не менше 3 років;
  • Знання принципів роботи та інтеграції в системі Creatio;
  • Знання життєвого циклу банківських продуктів та процесів. Основи знань веб-технологій (Web-services, REST-full, SOAP);
  • Знання та навики розробки прикладних програм на одній з мов програмування  (C#, Java, JavaScript, PHP, Python);
  • Знання основ роботи СКБД, мову SQL та її розширення

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату та ефективну систему преміювання;
  • Відпустка — 28 календарних днів та оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

KredoBank Україна, Львів
Middle Full time Partial remote

Що потрібно робити на посаді Провідний аналітик Управління розвитку та підтримки BPM-платформ Департамент інноваційного розвитку та підтримки банківських систем:

  • Комунікація з бізнес замовниками та вендорами;
  • Узгодження ТЗ на реалізацію;
  • Приймальне тестування нового функціоналу на відповідність ТЗ;
  • Впровадження нового функціоналу/змін до існуючого;
  • Аналіз отриманого ТЗ від бізнесових підрозділів та надання пропозицій щодо методів/можливостей реалізації в системі;
  • Замовлення та прийом доробок від зовнішніх/внутрішніх розробників;
  • Виконання функцій 3ї лінії підтримки

Наші очікування:

  • Грунтовні знання та практичний досвід роботи з Creatio (low-code, налаштування бізнес-процесів);
  • Знання життєвого циклу розробки програмного забезпечення, банківських продуктів;
  • Вміння працювати з вимогами
  • Основи знань веб-технологій (Web-services, SOAP), структури баз даних, SQL;
  • Знання АБС Б2, буде перевагою

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату та ефективну систему преміювання;
  • Відпустка — 28 календарних днів та оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Middle Full time Office

Що потрібно робити на посаді Експерт з управління інформаційними технологіями Управління розвитку та підтримки дистанційних каналів продажу Департамент інноваційного розвитку та підтримки банківських систем:

  • Знання IFOBS на рівні системного аналітика для можливості побудови інтеграційних рішень та нововведень;
  • Розвиток систем дистанційних каналів продажу (термінали самообслуговування ПТКС, система по роботі з переказами Профікс, BANK ID та ін); 

  • Робота з базами даних (побудова вибірок, зміни до наявного коду та розробка нового);

  • Супровід та підтримка систем дистанційних каналів (основне спрямування система IFOBS);

  • Налаштування нових замовлень, параметризація системи та виконання вимог регулятора;

  • Побудова інтеграцій до Дія;

  • Системний аналіз банківських систем, запровадження нових проектів та реалізація змін від замовника

Наші очікування:

  • Вища освіта (економічного або ІТ спрямування);

  • Розуміння процесів роботи дистанційних каналів та банківської сфери; 

  • Знання та досвід роботи з базами даних; 

  • Досвід роботи за напрямком підтримки систем вітається

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату та ефективну систему преміювання;
  • Відпустка — 28 календарних днів та оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Middle Full time Office

Що потрібно робити на посаді  Провідний фахівець відділу криптографічного захисту Департамент кібербезпеки:

  • Супровід систем інформаційної безпеки, що використовуються в банку (криптоцентр, ЦСК, openssl);
  • Надання електронних довірчих послуг (в т. ч. видача ключів, сертифікації, зміна статусів сертифікатів);
  • Надання консультативної допомоги користувачам інформаційних систем в частині роботи з ключами та сертифікатами;

  • Супровід інформаційних систем криптографічного напрямку, що використовуються в банку;

  • Участь у реалізації проектів, пов’язаних з кібербезпекою.

Наші очікування:

  • Наявність вищої освіти;
  • Досвід роботи, пов’язаний з наданням електронних довірчих послуг;

  • Досвід роботи з адміністрування криптографічних інформаційних систем (криптоцентр, ЦСК, openssl, X509);

  • Наявність базових знань та навичок з адміністрування Windows/Linux серверів

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату та ефективну систему преміювання;
  • Відпустка — 28 календарних днів та оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Junior Full time Partial remote

Що потрібно робити на посаді Фахівець Управління систем захисту інформації Департаменту кібербезпеки:

  • Супровід систем інформаційної безпеки, що використовуються в банку;
  • Вибір, тестування, впровадження нових, модернізація існуючих технологій інформаційної безпеки;
  • Участь у реалізації проектів, пов’язаних з кібербезпекою; 
  • Участь у розслідуванні інцидентів інформаційної безпеки.

Наші очікування:

  • Досвід роботи від 1 року;
  • Наявність базових знань та навичок з адміністрування windows/linux серверів та робочих станцій Windows/macOS; 
  • Наявність досвіду адміністрування систем антивірусного захисту; 

  • Знання концепції роботи протоків мережевої взаємодії TCP/IP;

  • Знання принципів роботи засобів мережевої/інфраструктурної безпеки FW, Proxy, WAF, IPS, IDS, EDR.

  • Знання основних методологій пентесту OWASP TOP 10, OWASP Testing Guide, OSSTMM, PTES, MITRE ATTACK, PCI-DSS Penetration Test Guidance; 

  • Практичні знання використання утіліт для проведення пентесту

Ми пропонуємо:

  • Комфортну робочу атмосферу в молодій дружній команді;
  • Оплачуване стажування і навчання за рахунок компанії;
  • Стабільний дохід та прозора бонусна система оплати.
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Можливість працювати за гнучким графіком;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!

Junior Full time Office

Що потрібно робити на посаді Фахівець відділу моніторингу кібербезпеки:

  • Реагування на події, сформовані системами інформаційної безпеки;
  • Реєстрація та / або класифікація подій інформаційної безпеки, забезпечення першої лінії реагування на інциденти / переадресація на другу лінію реагування для подальшого обслуговування; 
  • Попередній аналіз подій; 
  • Ведення  звітності; 

  • Участь у розробці та підтримці в актуальному стані сценаріїв реагування на інциденти інформаційної безпеки в ІТ-системах Банку;

  • Розробка дашбордів до ключевих систем

Наші очікування:

  • Мінімальний досвід роботи 1 рік;
  • Наявність вищої освіти

Ми пропонуємо:

  • Комфортну робочу атмосферу в молодій дружній команді;
  • Оплачуване стажування і навчання за рахунок компанії;
  • Стабільний дохід та прозора бонусна система оплати.
  • Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
  • Можливість працювати за гнучким графіком;
  • Підтримку наставника на період адаптації;
  • Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.

Приєднуйтесь до нашої KREDОкоманди!